Skoči na vsebino

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

Vse te primere, ki si jih na?tel zdru?i? lahko v zadnjo to?ko - razne neumnosti na cesti.

Pa kaj skoz plozate o teh bajnih zaslu?kih dr?ave zarad radarjev? A vas kdo sili da morate vozit hitreje kot je dovoljeno? A vas ?lender z upirjeno pi?tolo na va?e ?elo prisili, da pelte hitreje kot smete? Ja pa kdo za boga vas sili da delajte prekr?ke pa pol pla?ujte kazni? To vi delate ?ist prostovoljno. In ?e ste tolk bedasti da nala?? nosite denar v dr?avni prora?un pa bodite. Va?a stvar. Tako je tudi prav. Nevem kaj sploh jokate. Naj da tisti, ki nala?? daje. Tisti, ki pa no?ejo dajat, in vozijo pametno, pa jim ni treba. Enako kot v cerkvi ?upniku. Kdor ho?e nosit ?upniku denar naj ga nosi, kdor pa no?e, pa ni treba. ?ist prostovoljno se vsak odlo?i.

 

Zdaj so mi padle na pamet spet te vinjete. Vi men pravte, da naj pla?am vinjeto pa tudi, ?e se samo 3x na leto peljem po AC, al naj se vozim pa po stranskih cestah in mi ni treba pla?at vinjete.

Zdaj vam pa jaz lahko povem. Pla?ajte kazni, ?e ho?ete vozit ve? od omejitev, al pa vozite lepo po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo, pa vam ne bo treba pla?evat kazni.

To je to. Tako simpelj kot pasulj.

 

 

Torej ti predlaga? da naj pla?amo pav?alno kazen in potem pa? koliko bo? pla?al toliko hitreje se lahko vozi? tisto leto

 

:jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 241
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

@Lojz: Seveda so zate vpra?anja blesava in neumna saj se stra?no trudi? in tudi potrudi?, da jih blesavo in neumno prebira? al jih pa pa? ne razume?. In zato pa? izpade? sam tak?en, kot to o?ita? drugim.

 

Vpra?anja so ?isto konkretna in podkrepljena z argumentom, katerih ti pa? nima? in spet smo v istem za?aranem krogu. Jaz tebi argument, ti meni brez argumenta, da sem blesav in otro?jiin tako spet in spet.

 

Kar sem napisal je bila samo ponazoritev tega, da tudi ?e vozi? pod omejitvijo si nevaren, ?e se ne ukvarja? zgolj in samo z vo?njo. In zame je tak voznik norc in budala.

 

Ti pa ?lender in podobni ti?i pa zagovarjate, da samo zni?ate hitrost pa je re?itev za prometno varnost na dlani. To je torej ta ?arobna pal?ka, ki bo re?ila problem prometne varnosti. To trditev si nisem zmislil jaz ampak tako zagovarja radarje ?lender in ti ga podpira?.

 

In zakaj hudi?a si tako proti mobilnim patruljam, ki bi tudi imele ro?ne radarje s sabo poleg vseh kontrolnih sredstev?

 

Sam za dnar se ti gre Lojz in nikakor ne za varnost - isti si kot pohlepna dr?ava, ki jo zanima samo kolk bodo pobrali in je varnost ?ele na drugem mestu ali pa ?e tam ne. Zakaj to trdim? Sicer so ti tud drugi povedali ampak dokler bodo radarji stali na ravnih odsekih AC, kjer nikoli ni bilo nobenih nesre? potem ?al res ne vidim druzga smisla v radarjih kot samo to da kasirajo. ?e bi bili namenjeni varnosti bi stali to?no tam kjer so najbolj ?rne to?ke in najve? nesre? oz. mo?nosti za nesre?o.

 

?e ti zna? razlo?iti druga?e bi res prosil za razlago, ker o?itno nisem dovolj pameten.

 

Pa ?e enkrat ampak zdej pa res zadnji?. Men osebno dol visi al bodo postavljali radarje ali ne, ker mene na njih ne bodo ujeli, ker ne divjam po cestah in ve?ino upo?tevam CPP. Nikakor pa mi ne visi dol, da z nakupom teh radarjev iz?rpamo sredstva za druge preventivne ukrepe saj se bolj bojim pijanca na cesti, pa kake pi?ke, ki SMS-je tipka med vo?njo al pa se ?minka in hihita s prijateljicami po telefonu, kot pa se bojim nekoga, ki ima avto pod nadzorom in se med vo?njo ukvarja le z vo?njo pa ?etudi je kakih 10-20km/h prehiter.

 

?e enkrat - ne zagovarjam prekora?itev hitrosti (sploh pa ne v naselju) ampak vem pa kaj je varna vo?nja in kaj ne in mi je jasno kdaj nekdo avto kontrolira in kdaj avto kontrolira njega. To je bistvena razlika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Lojz: Seveda so zate vpra?anja blesava in neumna saj se stra?no trudi? in tudi potrudi?, da jih blesavo in neumno prebira? al jih pa pa? ne razume?. In zato pa? izpade? sam tak?en, kot to o?ita? drugim.

 

Vpra?anja so ?isto konkretna in podkrepljena z argumentom, katerih ti pa? nima? in spet smo v istem za?aranem krogu. Jaz tebi argument, ti meni brez argumenta, da sem blesav in otro?jiin tako spet in spet.

 

Kar sem napisal je bila samo ponazoritev tega, da tudi ?e vozi? pod omejitvijo si nevaren, ?e se ne ukvarja? zgolj in samo z vo?njo. In zame je tak voznik norc in budala.

 

Ti pa ?lender in podobni ti?i pa zagovarjate, da samo zni?ate hitrost pa je re?itev za prometno varnost na dlani. To je torej ta ?arobna pal?ka, ki bo re?ila problem prometne varnosti. To trditev si nisem zmislil jaz ampak tako zagovarja radarje ?lender in ti ga podpira?.

 

In zakaj hudi?a si tako proti mobilnim patruljam, ki bi tudi imele ro?ne radarje s sabo poleg vseh kontrolnih sredstev?

 

Sam za dnar se ti gre Lojz in nikakor ne za varnost - isti si kot pohlepna dr?ava, ki jo zanima samo kolk bodo pobrali in je varnost ?ele na drugem mestu ali pa ?e tam ne. Zakaj to trdim? Sicer so ti tud drugi povedali ampak dokler bodo radarji stali na ravnih odsekih AC, kjer nikoli ni bilo nobenih nesre? potem ?al res ne vidim druzga smisla v radarjih kot samo to da kasirajo. ?e bi bili namenjeni varnosti bi stali to?no tam kjer so najbolj ?rne to?ke in najve? nesre? oz. mo?nosti za nesre?o.

 

?e ti zna? razlo?iti druga?e bi res prosil za razlago, ker o?itno nisem dovolj pameten.

 

Pa ?e enkrat ampak zdej pa res zadnji?. Men osebno dol visi al bodo postavljali radarje ali ne, ker mene na njih ne bodo ujeli, ker ne divjam po cestah in ve?ino upo?tevam CPP. Nikakor pa mi ne visi dol, da z nakupom teh radarjev iz?rpamo sredstva za druge preventivne ukrepe saj se bolj bojim pijanca na cesti, pa kake pi?ke, ki SMS-je tipka med vo?njo al pa se ?minka in hihita s prijateljicami po telefonu, kot pa se bojim nekoga, ki ima avto pod nadzorom in se med vo?njo ukvarja le z vo?njo pa ?etudi je kakih 10-20km/h prehiter.

 

?e enkrat - ne zagovarjam prekora?itev hitrosti (sploh pa ne v naselju) ampak vem pa kaj je varna vo?nja in kaj ne in mi je jasno kdaj nekdo avto kontrolira in kdaj avto kontrolira njega. To je bistvena razlika.

 

Boss, ne sme? tako govort. Jaz tebi nisem rekel da si blesav, to ni na mojem nivoju, reku pa sem, da mi zastavlja? blesava vpra?anja. Tukaj pa so nekateri res pisali da sem blesav jaz, pa debil, bedak itd...ampak, pustva zdaj to...

In ?e po?teno prebira?, bo? videl, da vam jaz napi?em dosti ve? argumentov kot pa vi meni. Vi kar nekaj na pamet trdite kako policaji kar na blef napi?ejo neprilagojena hitrost itd...?eprav to ni res. Za vas je ta trditev kar argument. Ampak to je argument brez osnove. Zdaj boste ziher za?eli pisat kako so vas ali va?ega prijatelja, soseda itd... policaji, kao, ?e po krivici obto?ili prehhitre vo?nje. blabla.... Obstaja pa realna mo?nost, da se plicaji kje zmotijo, tako kot se lahko zmotijo povsod. Tle ni kej...

Dalje. ?lender..... oh ta va? omiljeni ?lender. Poglej, ?e jaz prav razumem ?lendrovo vlogo v tem cirkusu. ?lendrova vloga v prometu ni ta, da bo on ceste gradil. ?e misli?, da so pri nas ceste zani?, (kar ni dale? od resnice) je treba potrkat na vrata pisarne prometnega ministra. To dela prometni minister, ceste. Seveda ne on osebno. ?lendrova vloga v tem cestnem cirkusu pa je ta, da izpostavi red in pravila na teh cestah, ki trenutno pri nas obstajajo in so. In ?e imamo mi zjebane in slabo narejene ceste, je ?lendrova vloga taka, da se potrudi narest red na teh zjebanih cestah. On ne more pisat pravil, ki naj bi veljala nekje drugje. On mora pisat pravila, ki ustrezajo na?im cestam IN NA?IM ?OFERJEM. Torej ?lender re?uje zate?eno stanje. In na?i ?oferji so po ve?ini preve? divji, za svoje znanje in stanje cest, ki jih imamo. Kultura pri nas je pa itak balkanska. Torej moramo imeti pri nas pravila ki ustrezajo balkanski mentaliteti in balkanski maniri. Mi ne moremo imet pravil takih kot jih imajo recimo skandinavci, ki so precej bolj kulturni ?oferji kot smo pri nas. Razume? ti zdaj point teh radarjev? In resnica je taka, da bolj, ko nek ?ofer zna vozit in ve? kot ima izku?enj, bolj bo tak ?ofer vozil previdno in po?asi. Ne obratno. Seveda pa povsod obstajajo izjenme, ki s starostjo rastejo v ?e ve?je bedake kot so bili. In varen ter dober ?ofer ni tisti, ki vozi z leti zmeraj hitreje, varen in dober ?ofer je tisti, ki vozi po omejitvah ali manj, s prilagojeno hitrostjo, umirjeno in defenzivno, saj tak dober ?ofer pazi tudi ostale udele?ence v prometu, ki morda niso tako ve??i vo?nje. Tako je napisal tudi Sirius. In povedal je prav.

 

In jaz nisem res apriori proti vozilom provida. Le kje si to prebral? Jaz samo trdim, da so stacionarni radarji in kamere veliko bolj?e od provid, saj ta sistem omogo?a da se lahko nemote?e in brez ustavljanja, ter oviranja ostalih udele?encev v prometu, kaznuje kr?itelje omejitev. To je prednost stacionarnih radarjev in to so ?e naredili po nekaterih evropskih dr?avah. In rezultati so bili dobri. Dobri, ne pa idealni.

Negativna lastnost provid pa je, da mora ta provida kr?itelja ulovit in ustavit. Lovljenje po cesti pa je lahko nevarno in mote?e za vse udele?ence v prometu in obravnavanje potem tega kr?itelja bi bilo oviranje prometa na cesti. Ne more provida na AC kar vozila ustavljat in prekr?karjem pildke pisat. To pride prav res v skrajnih primerih.

In ne spet govort kako ti ve? kdaj je varno vozit hitro in kdaj ne. Verjem, da so tako mislili vsi, ki so se pobili v nesre?ah zaradi prevelike hitrosti. Verjem da nih?e, ki se je ubil zaradi prevelike brzine ni bil tolko po?ten do sebe in reku, jaz bom zdaj divjal, pa ?eprav ne zam dobro vozit in ?eprav vem, da tukaj ni varno divjat. Vsi divjaki mislijo in so prepri?ani da oni to?no vedo kdaj lahko divjajo in kdaj ne. Figo vedo! Ker to nih?e ne ve. Razen vsemogo?ni Bog. In tisti, ki trdijo da vedo, kdaj je varno peljat hitreje od omejitev, se imajo za bogove. V resnici pa so ni? druzga kot navadne neprevidne in lahkomiselne budale....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A dej no Lojz, potem pa napi?i kaj je ?lender naredil za to da je manj mrtvih na na?ih cestah??? Ni? in tudi ne bo, pobasal bo denar in si ?epe napolnil, sebi in ?e komu drugemu. Kak?en red pa je izpostavil?? Nikakr?en. Sam pametuje in ponuja neke enormno drage re?itve, katere so brezvezne. Glede kulture je pri nas tako, da je slaba ker folk ne zna vozit, pojdi se voziti npr. po Rimu, se ti bo zdelo da kulture ni, ampak zadeva se tako izpelje v kri?i??ih da samo gleda?, pri nas pa kekci ?e 3sek. ko sveti zelena ?ele v 1. ?altajo. Debilen ?ofer, druge ni. PA DA JE NEKDO DOBER ?OFER ?E NE POMENI DA JE TO TISTI KI VOZI PO OMEJITVAH, PREVIDNO IN PO?ASI. DA JE PA NEKDO HITER VOZNIK PA ?E NE POMENI DA JE DIVJAK. Tudi ?e ne vozi? po omejitvah lahko prav tako pazi? na druge udele?ence, pravzaprav ?e bolj pazi? kot pa da se dolgo?asih pri 130 km/h na avtocesti in ne ve? kaj bi sam s sabo. Bolj so teli problem, ki zasanjano od dolga?asa ska?e na prehitevalni pas kot da se eden in edini. Point radarjev je polnjenje dr?avne blagajne, saj kot si je ?e Boss povedal, postavljeni so tam kjer se da najve? zaslu?iti, nikjer kjer se dogajajo nesre?e ?e nisem zasledil postavljenega stacionarnega radarja oz. policajev ki bi tam merili hitrost, oni se lepo postavijo na ravnino kjer je najve? mo?nosti da kdo pritisne in tako pokasirajo ?e malo ve?. Ne bluzi in ne mej nekak?nih predstav o filmskih lovljenjih na avtocesti, ker tega ve? ali manj ni, provida pride za tabo, te posname in te po nekaj kilometrih ustavi, in to je to, malo pomisli da ga pa provida nebi ustavila (ker jih nebi bilo saj so po tvojem mnenju brezvezne) in bi ta norc ?e naprej gonil po cesti???. ?e pa ?e be?i bo te?je zbe?al providi, ker radar ga lahko 100000000x slika in kaj mu lahko nardijo, ?e ima npr. ukradene tablice gor?? Popolnoma ni?, provida ga pa bo prej kot slej nekje ustavila, ?e ne drugega pa blokado ceste naredijo. Seveda so to ekstremni primeri, evo nazadnje je po lj be?al tip s staro R19 in polnim sodom nafte pa ni imela provida ni? pri tem. Kot sem ?e napisal, to je ekstremno da bi kdo be?al. Glede na to kar berem v ?asopisih pod kroniko, be?i ve? pijancev rednim policijskim kontrolam kot pa providam po avtocestah.

Kaj je zate prilagojena hitrost npr. na avtocesti??? Mogo?e to da ?e pi?e 130 km/h??? Ok, pada de? in zmanj?a? na 100 km/h, si misli? ok sem prilagodil hitrost razmeram, zapelje? npr. v lu?o na avtocesti in ti avto odnese v jarek, in ve? kaj se bo zgodilo?? Pri?el bo policaj in ti napisal neprilgojena hitrost, in ?e bi se ti to zgodilo po 90 km/h bi ti enako napisal, bi pa pa? vozil 80 km/h....to je to, ker se s to neprilagojeno hitrostjo ven vle?ejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz.Aja,?iht je ?e pred dvema urama kon?al. :P

En lep primer?ek za tvoje filozofiranje.

Kolega je vozil po drevoredu (padal je rahel de?),po mestu 40/uro ali pa ?e manj.Ker je bilo po tleh listje in je bil asfalt rahlo dvignjen zaradi korenin ga je,ko je rahlo pribremzal, zaneslo v drevo.Za njim so ravno vozili organi pregona in se ustavili.Dobil je lepo polo?nico zaradi nepragojene hitrosti.Nikjer pa ni bilo omenjeno listje in korenine ter slaba cesta.Pa samo 30 ali 40/uro se je cijazil.In spet smo imeli enega divjaka ve?.

Pa on res nikoli ne vozi nad omejitvijo intanto je divjak. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz spet ??iti? ?loveka, ki mu je posel, da se ukvaraja s cestno problematiko in ?e vsaj 15 let tro?i denar ta njegov svet za preventivo in varnost v cestnem prometu. In kaj so v vsem tem ?asu naredili ti strokovnjaki, ki bi jim moral biti ta problematike jasna v nulo.

 

Na?li so samo "re?itev" v pove?anju kazni (?e kar nekajkrat) in radarje. A je to res skrajni domet teh "strokovnjakov", ki naj bi ves ?as svoje slu?be razmi?ljali samo o tem. Take re?itve lahko predlaga ?isto vsak saj so najla?je izvedljive in ob?anom dajejo ob?utek, da se nekaj dela in da ta ?lendrov svet za tralala le nekaj vsake qvatre sprdne ven v javnost.

 

Mene bi bilo sram, da sem B? in da za?nem govorit o radarjih kot ?arobni pal?ki za vse cestne probleme isto?asno mu je pa lani vsak tretji povzro?itelj pijan moril po cestah. In ?lendrova re?itev za pijance na cestah je itak ZVCP, ki je dobro napisan in omogo?a policistu, da zapleni vozilo pijanca. ?zmeden?

 

Haloha, a to je vse kar si B? spomni? Sam se s tem ne ukvarjam profesionalno pa si upam trditi, da spi?em bolj?i ZVCP in postavim bolj primerne kazni kot so zdaj ter izbolj?am prometno problematiko.

 

 

Lojz, ?e si pri volji napi?i nekaj tvojih predlogov, kako bi ti izbolj?al varnost, ampak predlogi nej bodo konkretni in ne to v stilu zmanj?ajte hitrost, ker to ni predlog ampak samo ?elja.

 

Se pravi za radarje ?e vemo, da jih zagovarja?, kaj bi torej bili ostali ukrepi? Nerabi? dolgovezit, lahko v telegrafskem slogu na?teje?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nerabi? dolgovezit, lahko v telegrafskem slogu na?teje?.

 

ROFL....

 

ni on na zasli?anju, da bi tebi telegrafiral :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ROFL....

 

ni on na zasli?anju, da bi tebi telegrafiral :P

 

pol naj pa tajnico po?lje... sej predlogi od ?lendra so itak taki, kot bi mu jih ena blond tajnica napisala, ki o prometu tolk ve kolkor to v Lady in v Cosmopolitanu pi?e. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Lojz, ?e si pri volji napi?i nekaj tvojih predlogov, kako bi ti izbolj?al varnost, ampak predlogi nej bodo konkretni in ne to v stilu zmanj?ajte hitrost, ker to ni predlog ampak samo ?elja.

 

Se pravi za radarje ?e vemo, da jih zagovarja?, kaj bi torej bili ostali ukrepi? Nerabi? dolgovezit, lahko v telegrafskem slogu na?teje?.

 

Bom probal bit kolikor toliko kratek.

Za varnost bi najve? naredili, ?e bi dosegli dosledno spo?tovanje predpisov. TO bi najbolj pripomoglo k varnosti. Spo?tovanje predpisov pa dose?emo lahko edino tako, da vzgojimo voznike. Vzgojit pa je reba tako voznike, ki ?e vozijo, vendar le ti ?e niso vzgojeni in prilagojeni, ter v vzporeni fazi, je treba vzgajat tudi bodo?e voznike. To je osnova in temelj.

Ampak ker vemo, da so dana?nji vozniki totalno nevzgojeni in se po?vi?gajo na opozorila, pro?nje in priporo?ila (tako kot vi) katera so del vzgoje, je treba potem v to spo?tovanje predpisov take nevzgojence prisilit. Torej "stare" in trmaste prekr?karje prisilit v spo?tovanje predpisov, mlade in bodo?e voznike pa vzgojit tako, da bodo v prihodnje predpise spo?tovali.

In vzgoja SE vr?i. To ne more? zanikat. ?e v ?oli imajo otroci prometne kro?ke in predavanja kjer otrokom vtepajo in prikazujejo obna?anje in sobivanje v prometu. Vsak dan in kar naprej lahko tudi vidimo ob cesti đambo plakate, ki opozrjajo in prosijo, naj ljudje vozijo po predpisih in pametno. Po radiu, televiziji, internetu, ?asopisih itd... kar naprej vrtijo in pi?ejo reklame in opozorila, naj ljudje za boga ?e enkrat vozijo trezni, po predpisih, omejitvah, brez telefonarjenja itd...To je vzgajanje.

Torej vzgoja in kampanja poteka, vendar to ne gre ?ez no?. To je dalj?i proces, saj balkan??ina je trdovratna bolezen. Zato bo treba po?akat na generacije, ki bodo dovolj pametno vzgojene in prilagojene v sobivanju. Tastare in trmaste prekr?karje, ki zaradi svoje trdoglavosti in balkan??ine, ne jebejo nobenga in nobenih predpisov, pa je treba s kaznovanjem prisilit v spo?tovanje predpisov. In to tolko ?asa, da bo kazen zalegla in da bo stanje na cesti postalo znosno. ?al ni druge. Proti trdoglavcem je edino oro?je kazen. ?al. Kak?na kazen in kolik?na, pa je spet stvar debate. Uglavnem kazen mora bit taka, da prekr?karja prizadane in mu da mislit.

Torej, dvoje si zaopomnite! Kaznovanje in vzpredno vzgajanje.

Ne vem ?e sem bil 100% razumljiv ampak povedal sem re?itev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na? Lojz in na?a dr?ava sta kot lovski pes in lastnik.

 

Bolj ga tepe? raj?i te ma.

 

(da nebo slu?ajno kdo mislo, da nimam rad ?ivali!)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz ?ist v redu razumem. Sicer nisi navedel noben konkretni ukrep ampak bolj ?elje.

 

Konkreten ukrep bi recimo zgledal takole: V O? uvesti redni predmet (kro?ek je bistveno premalo) z eno uro na teden, ki se bo imenoval prometna vzgoja in bo ocenjevan kot katerikoli drug predmet. V okviru tega predmeta bi se otroci u?ili vsa prometna pravila (predvsem ko so v vlogi pe?cev in kolesarjev), obna?anje v prometu in na plo?nikih.

 

Za dodatno zanimivost bi lahko delali prakti?ne vaje, ?li pogledat ?olo varne vo?nje, ?li recimo opazovat promet na kri?i??e, kjer bi ugotavljali kaj delajo vozniki narobe itd itd.

 

Tukaj ti lahko napi?em celo stran, ker je res veliko za povedat.

 

To?ka dve.

Da se naslonim na tvoje misli. Dr?i, da starega psa te?ko nau?i? novih trikov, vsaj z lepa ne. Zato bi bilo treba tukaj uvesti drasti?ni ukrep in to je, da vozni?ko dovoljenje ne dobi? v trajno last ampak bi m oral vsakih 10 let, ponovno delat teorijo iz CPP in odpeljat izpitno vo?njo. ?e bi 3x zapored padal ti izpit odvzamejo in ga mora? it ponovno delat po ustaljenem postopku z in?truktorjem.

 

 

Tole je samo za poku?ino. Idej je na zalogi ?e ogromno in ?e koga zanima lahko ?e kak?no napi?em.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao... pridem pogledat po par mesecih.... in glej glej..... Lojz spet na pohodu... hahahah

 

 

Lojz... da ne i??em teme, in se ti ?e vnaprej opravi?ujem za OT....ampak.....si ?e kupil vinjetko? :D

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz ?ist v redu razumem. Sicer nisi navedel noben konkretni ukrep ampak bolj ?elje.

 

Konkreten ukrep bi recimo zgledal takole: V O? uvesti redni predmet (kro?ek je bistveno premalo) z eno uro na teden, ki se bo imenoval prometna vzgoja in bo ocenjevan kot katerikoli drug predmet. V okviru tega predmeta bi se otroci u?ili vsa prometna pravila (predvsem ko so v vlogi pe?cev in kolesarjev), obna?anje v prometu in na plo?nikih.

 

Za dodatno zanimivost bi lahko delali prakti?ne vaje, ?li pogledat ?olo varne vo?nje, ?li recimo opazovat promet na kri?i??e, kjer bi ugotavljali kaj delajo vozniki narobe itd itd.

 

Tukaj ti lahko napi?em celo stran, ker je res veliko za povedat.

 

To?ka dve.

Da se naslonim na tvoje misli. Dr?i, da starega psa te?ko nau?i? novih trikov, vsaj z lepa ne. Zato bi bilo treba tukaj uvesti drasti?ni ukrep in to je, da vozni?ko dovoljenje ne dobi? v trajno last ampak bi m oral vsakih 10 let, ponovno delat teorijo iz CPP in odpeljat izpitno vo?njo. ?e bi 3x zapored padal ti izpit odvzamejo in ga mora? it ponovno delat po ustaljenem postopku z in?truktorjem.

Tole je samo za poku?ino. Idej je na zalogi ?e ogromno in ?e koga zanima lahko ?e kak?no napi?em.

 

Boss, ?ist uredu si napisal. Se strinjam tisto o ?olskem programu itd...

Vse lepo in prav. Ampak jaz ?e zmeraj trdim, da poglavitni vzrok za tak?no ?talo na cesti NI nepoznavanje pravil in predpisov. Poglavitni vzrok te ?tale je NEUPO?TEVANJE predpisov. Problem je ta, da ljudje predpisov in omejitev NO?EJO upo?tevat. Ni poglavitni problem nepoznavanje predpisov. Torej, KAKO DOSE?T, DA BODO LJUDJE PREDPISE, KI JIH SICER POZNAJO, TUDI SPO?TOVALI? Ljudje predpise v galvnem kar solidno poznajo, ampak se po?vi?gajo na te predpise. TO JE PROBLEM.

Kaj narest pol? A naj policaj ustavi prekr?karja in ga na kolenih prosi? A naj policaj pla?a prekr?karju, da bo ta vozil lepo po predpisih in omejitvah? A naj gre policaj k ma?i in prosi Boga, da bo en Boss upo?teval omejitve in prilagajal svojo hitrost. A naj policaj da vbogaime 100? in se bo pol vozilo po CPP itd...Vidi?, to je problem. Kako dose?t, da bo voznikom pri?lo v kri in se bodo zavedali, da je za varnost poglavitno to, da ser upo?teva CPP. Saj na?i CPP spet niso tako slabi, kot bi vi tukaj nekateri radi predstavili. CPP so si uglavnem kar po celemu svetu podobni. Jih pa nekje po svetu bolj upo?tevajo, nekje pa manj.

Torej, dej ti men povej; Kako dose?t, da se bo predpise spo?tovalo in po njih ravnalo!

 

Jao... pridem pogledat po par mesecih.... in glej glej..... Lojz spet na pohodu... hahahah

Lojz... da ne i??em teme, in se ti ?e vnaprej opravi?ujem za OT....ampak.....si ?e kupil vinjetko? :D

LP David

 

Kupu, kupu. In to tri.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro ste vi to zastavli. Vse teme boste pokozlali, samo da se bodo zaklenile.

Ampak taprav moderator bi moral take kanone, ki NAMERNO zaserjejo teme, sankcionirat. Bom vidu, ?e bo to moderator naredu, al bo raje podlegu akterjem smetenja in jim z zaklepanjem teme ustregu pokvarjeni taktiki.. .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km
    • A je problem? Podobno je bilo pri sesalcih za prah (moč so s predpisi omejili, če se ne motim na 1,6 kW).   Se bodo proizvajalci prilagodili še tu in vgrajevali grelce z 1,9 kW ...
    • Ponovim parkrat na leto....ni za hvalit ampak sluzba narekuje tempo.   Ce pa iscemo dnevni rekord v 24 urah !z enim samim postankom, in sicer sestanek vmes! je bil to Tarraco - 1900km, v Sofijo gor pa dol.   Z enim samim tankom je bla pa Civitavecchia z Seat exeo - to je cca 1500-1600km, tank 70L   Sem pa v letih 2020-2021 vsak vikend sel direkt iz Sofije 950km v eno smer tud z motorjem. Ravno motor je bil najhitrejsi ker ne caka na mejah, cestninah..., kljub temu da rabis vsaj 2x tankat   Rekord v eni furi pa ne vem, vem samo da naredim veliko vec kot 50.000km letno na 2h avtih in 2h motorjih mesano   In kot je Slivka rekel - predvsem časovno in še marsikako drugače bi pop....če bi mel štrom.   Jaz osebno vidim samo dizla na doooolge proge. Vsakih 300km je treba prišteti eno uro časa hočeš nočeš.   Sem pa elektriko resno iskal za drugi avto v LJ. Aleluja majhnega avta pod 20-25k NI, Zoe moraš rentat baterijo, 2-3 leti stari ZOE na avto netu vsi s komentarjem rabi novo baterijo....   Pol pa sem vzel nov AygoX avtomatik z vso opremo tudi radarski za 15k!   Ni racunice
    • Počasi boste prišli za menoj...   Glede na avtorja sem šel z veliko muko brat tole, kar je spisano tu. Zdaj pa...    Torej, ja, kmet an s hribu doma...   Od kod je prišla ideja, da se prepove bojlerje in IR-panele? Iz tega pravilnika najbrž ne, ker v 17. členu 4 odstavek je zapisano: "Ne glede na prejšnji odstavek je raba električne energije za direktno pripravo TSV iz javnega električnega omrežja dovoljena, če se TSV pripravlja z napravo z električno močjo, manjšo od 2 kWel." Sicer se ne spoznam preveč na električne bojlerje, ker pri nas vrh hriba kurimo polena, ma kolikor sem kje videl, so električni grelci od 2 kW v kakšnih res velikih bojlerjih. Bom šel prav namensko pogledat tu v službi en star bojler, koliko kW ima...   Drugače pa, ja, kar smo izvolili to imamo. Drugič pa pred volitvam pamet v roke in pomislit s svojo glavo, ne pa na volitve ko čreda ovac (sledit, kar mediji napumpajo)...               TSV= topla sanitarna voda
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.