jures Napisano 28. avgust, 2009 Prijavi Napisano 28. avgust, 2009 na cesti cez vrsic je omejitev 90. a poj pomeni da se gre skozi vse ovinke 90 no ja sej jest tud vozim po (fizikalnih) zakonih Omejitev hitrosti ni dolo?ena hitrost ampak najve?ja dovoljena..se pravi 0-90.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 30. avgust, 2009 Prijavi Napisano 30. avgust, 2009 Niti slu?ajno. Samo pokazal sem na korektnost foruma. Jaz tistemu, ki divja ne smem re?t, da je divjak, vi pa meni lahko re?ete, da sem provokator. Razlika je edino ta, da jaz nisem u?aljen, vi pa ste. In razlika je ta da ve?ina in mo? melje manj?ino in nemo?. Tukaj pa? velja argument ve?ine in sile. O korektnosti tukaj ?e niste sli?al, ?eprav so vas polna usta hvale, ?e? kako ste tukaj tolerantni. Do koga ste tolerantni? A do cestnih divjakov? Mater milo, a lahko dobim odgovore na svoja vpra?anja al ne ?Lepo prosim na kratko brez nepotrebnaga tipkanja, hvala ?e v naprej ker sem malo v stiski s ?asom nimam ?asa brat vsega nakladanja, pa tudi anketa se bo iztekla. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
daSKAn Napisano 1. september, 2009 Prijavi Napisano 1. september, 2009 Ste v?agli resno debato, glih ko sem bil na dopusti, tako da bom ?ele sedaj pristavil svoj lon?ek. Radarji OK naj bodo ampak je Bossova re?itev veliko bolj?a iz ve?ih razlogov. Radarji lovijo samo prehitre voznike in konec. Ve?inoma vsi pobremzajo pred ono tablo, tako da za onih 200m prilagodijo hitrost in to na odsekih kjer ni ravno huda nevarnost, amapk najve?ja mo?nost da se kaj pokasira. ?e od?tejemo radarje okoli tunelov so ve?inoma vsi postavljeni na popolnoma neuporabnih lokacijah. Patrulje s provido ne bojo samo divjale za bedaki, kot omenjeno na za?etku teme in da bi s tem enako ogro?ale voznike. Tu se ne strinjam iz ve?ih razlogov. Prvi je da "naivno" verjamem, da posadke v teh vozilih nimajo opravljeni samo vozni?ki izpit, ampak tudi neke dodatne te?aje, vaje prakse, in so strenirani se odzvati na nepri?akovane situacije veliko bolje, kot povpre?en voznik. Mislim da vsak policaj, glih ne more voziti s provido opremljenega vozila. Kot drugo vozilo s provido lahko lovi one ki prehitevajo ?ez polno, na slepo v ovinek, se vozijo 10cm za ritjo, pijani vijugajo po cesti, po svoji logiki zavijajo po kri?i??ih, vozijo po odstavnem pasu, ko so kolone. Z "random" kontrolami lahko ulovijo kake falote brez vozni?kih, ukradenimi oz. neizpravnimi vozili.S provido in ?love??ko posadko ne lovi? samo prehitre voznike, ampak one "hinavce", ki se delajo fine onih 200m. Radarji so dragi in opravljajo samo eno funkcijo in ?e to na kratkem odseku. Kot voznik se bolj bojim provid, kot pa stacinarcov, kar bi pomenilo da bi navijal za stacionarce. Ampak ker bolj kot za svojo rit, bi raje videl da se nekaj dogaja v skupno dobro in da se spuca bedake in prepotentne?e iz cest in za to so providie veliko bolj?a izbira kot stacionarci. (No ja mogo?e gre tudi za "mojo rit", ker sovra?im ljudi ki se delajo pridne pa fine 5min pred drugimi ljudimi, ?efi, radarji, sodniki,... potem pa po pezdetovsko naprej, ?e si pezde mej jaca ba pod pezde skos). Radarji so dobra re?itev na nevarnih odsekih, kjer je te?ko zagotoviti stalno prisotnost policistov. In tam kjer so sedaj, bi te?ko rekli da so nevarni odseki. Pa ?e moje standatne vrstice: radarji in vi?je kazni ne bodo nikoli re?ile problema. Kot prvo je pravilna vzgoja doma in kultura potem pa ?e stroga avto?ola in izpit. (Jest bi ?el ?e v ta ektrem in bi vsakemu, ki cca. 5x pade na izpitu ne bi ve? dovolil opravljanje vozni?kega izpita, ?e si tok trd, potem je bolje da te ni na cesti in da se vozi? z busom.) Tkole neki na hitr. Aha, tale ocena koliko stane dr?avo en umrli, je nekako ra?unano koliko davkov pobera dr?ava od ?loveka, ki bi bil redno zaposlen(?e se ne motim). ?e je kak nazaposlen "Plut" in se ferdirba na cesti, bi rekel da je dr?ava zgubila tiste miljone ?e prej nekje drugje, kot pa na cesti. In po tej logiki, se ?lovek, ki je na socajlni in se ubije na cesti, dr?avi pri?para denar. :S Mislim da se dr?ava in ZPIZ ne bi tok prito?evala ?e bi se 65-letniki zaletaval....(mal ?rnega humorja) Citiraj
suicidal Napisano 1. september, 2009 Prijavi Napisano 1. september, 2009 Radarji lovijo samo prehitre voznike in konec. Ve?inoma vsi pobremzajo pred ono tablo, tako da za onih 200m prilagodijo hitrost ... Meni gre pa to najbolj na jetra. Prehitevam in se vozim 130 in se mi en tera odzadaj, se umaknem na voznega. Me prehiti, potem pa jaz naprej na prehitevalnega (saj prehitevam po?asnej?e) in tip, ki mi ga je prej ti??al v rit (?e se tako izrazim) pohodi bremzo pred radarjem. Itak da ko zabremza gre po?asneje kot 130. Nakar moram bremzat ?e jaz. Seronja prekleta, ?e se vozi? 150 (180, 200) se vozi konstantno, imej muda tudi mimo radarja peljat toliko! Ajaaa, to pa ne bi, kaj. Samo se folk mimo radarja (na Vrhniki proti LJ) res cjazi. Meni je tam u?itek pospe?evat iz 120 na 130 in jih prehitevam za ?alo. Res sem najhitrej?i (to so bile ?e od otro?tva moje sanje ). Ne vem koliko oni tam me?kajo. Citiraj Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Boss Napisano 22. april, 2010 Avtor Prijavi Napisano 22. april, 2010 ?lender spet v akciji oziroma kako se trudi zmanj?anje ?tevila mrtvih v prometu pripisati svojim zaslugam in zaslugam policije in redarjev. http://24ur.com/novice/slovenija/slovenci-...olj-strpno.html A je mogo?e tip?ek pozabil, da je pred kratkim hvalil radarje kot ultimativno re?itev za zmanj?anje ?tevila mrtvih (beri prvi post v tej temi)? Novih stacionarnih radarjev nismo kupili pa se je ?tevilo ?rtev bistveno zmanj?alo. Se prav voda ne te?e na njegov mlin ampak vseeno se trudi, da bi to zmanj?anje "upravi?il" z akcijami in prizadevanji raznoraznih akterjev ampak o?itno pojma nima zakaj se je tak?no izbolj?anje realno zgodilo, oziroma se mu po?asi le malo pobliskava, da verjetno je precej "krivde" tudi v gospodarski krizi, izgubi delovnih mest, var?evanju in ?e ?emu... seveda je pozabil ve?je ?tevilo km AC in pa vinjetam, ki so omogo?ile, da se je promet iz lokalnih cest preselil na AC-je. V glavnem pojma nima, ?eprav bi ga v Slo moral imeti najve? saj je ukvarjanje s prometno varnostjo njegov slu?ba. Aja pa ?e to: nekaj dni nazaj je v eni TV oddaji neke obskurne televizije (Paprika al Pika al neki podobnega - sem pozabil) Bojan ?lender za alkohol na cestah okrivil star?e in je javno izjavil, da so star?i tisti, ki dajo otroku prvi? alkohol v usta pol se pa navadijo. Mislim, to je pa vi?ek, da takole posplo?uje in ?e so njemu alko dali star?i to ne pomeni, da tudi vsem ostalim otrokom v Slo. Meni definitivno ne. :mi pijemoo: Citiraj
bleki Napisano 22. april, 2010 Prijavi Napisano 22. april, 2010 men je pa usekakor najbol zanimivo kako zmerom okrivijo alkohol pa hitrost , nemcija ma neomejeno hitrost na avtocestah , pa ima procentualno manj mrtvih , zakaj ? moja razlaga , veliko bol postimane ceste kot pri nas ko usak let predelujejo en in isti odsek ki ga zapovrh se slabo oznacijo oz naredijo totalno zmesnjavo na avtocesti ko jo razdelijo kar naenkrat na polovico v znak Y , prids do tm , znaka za kaj takega nikjer in gledas kot debil ko prvic to vidis.skratka , vecina krivde za probleme na cestah je po mojem mnenju DARS in se podobni , samo zanimivo je da placujemo kazni za "ogrozanje prometa" na uro delavci , razne druzbe ala DARS ki ne oznacujejo svojih del normalno pa seveda pridejo mimo brez problemov. Seveda je treba nekako polnit drzavno blagajno na racun delavcev, da se placujejo eni in isti slabo oznaceni odseki vsako leto znova Citiraj
Stroker Napisano 23. april, 2010 Prijavi Napisano 23. april, 2010 Aja pa ?e to: nekaj dni nazaj je v eni TV oddaji neke obskurne televizije (Paprika al Pika al neki podobnega - sem pozabil) Bojan ?lender za alkohol na cestah okrivil star?e in je javno izjavil, da so star?i tisti, ki dajo otroku prvi? alkohol v usta pol se pa navadijo. Mislim, to je pa vi?ek, da takole posplo?uje in ?e so njemu alko dali star?i to ne pomeni, da tudi vsem ostalim otrokom v Slo. Meni definitivno ne. :mi pijemoo: To sem pa tudi jaz videl. Samo je res kreten. Vloga star?ev pri tem je kve?jemu, da otroka nau?ijo razmi?ljati z lastno glavo in sprejemanja lastnih odlo?itev (ali bo pil ali pa vozil). Meni star?i nikoli niso dali alkohola, pa vseeno rad spijem kak?no pivo ampak nikoli potem ne sedem za volan. Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Boss Napisano 23. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 23. marec, 2011 Evo, skoraj dve leti sta minili in spet so stari akterji pisali ?lanke o prometni varnosti. Se spla?a prebrat ?e enkrat prvi prispevek v tej temi kaj so ?lender, Zajc in ?takul pisarili pred skoraj dvema letoma in predvsem kaj nam je Bojan ?lender ponujal kot ultimativno re?itev - 150 stacionarnih radarjev in da je to edina re?itev za izbolj?anje razmer. Nobenega dodatnega radarja nismo kupili od takrat ampak se je situacija enormno izbolj?ala. Nobenega novega represivnega ukrepa in nobene pove?ane policijske dejavnosti pa je danes veliko bolje kot je bil EU plan za Slovenijo za leto 2010. Kako zanimivo, da B? v tem novem ?lanku razlaga vzroke za tak?no izbolj?anje to?no tako, kot sem jih sam pred dvema letoma napovedal. Res zanimivo, kako lahko neprofesionalec vem ve? o prometni varnosti kot "strokovnjak". Upam, da bo tole tudi Lojz prebral, ?e prej naj pa prebere ?e enkrat celo temo samo, da ne bo razo?aran kako se je njegov heroj B? ponovno osme?il (in Lojz skupaj z njim) in kako danes priznava tisto kar smo nekateri vedel ?e nekaj let nazaj. Pomen AC na regionalni ravni je neverjeten, pravi B?. A dej ga srat pametnjakovi? blesavi. Pred dvema letoma bi pa za 20m? radarjev kupil, ker druge re?itve kao ni. Sicer pa preberte si ?lanek sami - boga Slovenija, da ima take strokovnjake na klju?nih mestih Citiraj
qwerty Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 To vsi sam dnar pobirajo, ?epe polnejo I GLUPOSTI PRI?AJO... Kar se pa ti?e celja... Pazite se TWINGOTA celjani... Postavlajo ga na avtobusne in strela skos zadno ?ipo cel dan ... Domov pride pa slikica in polo?nica... Citiraj If in doubt, flat out...
YavarYe X6V6 Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 To vsi sam dnar pobirajo, ?epe polnejo I GLUPOSTI PRI?AJO... Kar se pa ti?e celja... Pazite se TWINGOTA celjani... Postavlajo ga na avtobusne in strela skos zadno ?ipo cel dan ... Domov pride pa slikica in polo?nica... kak?ne kvalitete je slika in kolk ho?jo zanjo ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Jest Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Vceraj je pri Tedniku bil prispevek glede tega ali je na cestninskih postajah omejitev 40 ali 60 km/h >> http://goo.gl/jz33d ... Na koncu je novinarka vprasala Zlendra, ce se sam drzi te omejitve 40 km/h in njegov odgovor je bil: "Zelo se trudim" Torej se tudi sam ne drzi omejitev, ki jih tako zagovarja... Prej v prispevku pa je trdil, da oznaka na cestiscu 40 km/h JE veljavna... se prej pa je policist pojasnil, da je zakonsko pravilno edino omejitev, ki je navedena na vertikalnah oznakah (tablah), ki stojijo na obeh straneh cestisca ... torej je to konkretno na Torovem 60 km/h ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Symon Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Ravno zaradi tega pompa sem postal pozoren in kolikor vem sem na dolenjskem kraku videl tabli z omejitvijo 40 km/h. Povsod je tabla 60 zelo lepo vidna, 40 je pa ?e toliko bli?e cestnini, da je ?irina cesti??a taka, da ve?ina ljudi niti ne opazi tablo 10 metrov stran na levo ali desno. Citiraj
Jest Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Kolikor vem, je na dolenjskem kraku ena izmed zelo redkih lokacij, kjer je postavljena tudi tabla 40 km/h ... Na Torovem (KR-LJ) je definitvno NI... tudi na Logu proti Postojni je ni ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
YavarYe X6V6 Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Qurac pa AC, stara cesta, pa de?, nekaj konji?ev, 4X4 pogon, dobre guma pa gas do podna = kot bi se z mopedom peljal po suhi cesti, sploh na planino(ka?je ride) Ni nobenih cestninskih in dilem al je 40 al 60 na uro. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Jest Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Qurac pa AC, stara cesta, pa de?, nekaj konji?ev, 4X4 pogon, dobre guma pa gas do podna = kot bi se z mopedom peljal po suhi cesti, sploh na planino(ka?je ride) Ni nobenih cestninskih in dilem al je 40 al 60 na uro. Iz Kranja do Ljubljane ni nobenih kacjih rid ... samo cel kup semaforjev, nekaj krozisc, voznja skozi naselja... ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 17. maj, 2011 Prijavi Napisano 17. maj, 2011 Iz Kranja do Ljubljane ni nobenih kacjih rid ... samo cel kup semaforjev, nekaj krozisc, voznja skozi naselja... ... LAhko gre? ?ez Loko, Pu?tal in potem naprej ali pa Vodice - Brnik - KRanj Ravno v nedeljo smo ?li prej z morja ko se je osivilo, pol pa uscal k ta prava Zofka pa smo ?li na izi po stari - in se vstavili v Minutki v Postojni - ko re?e ?ez radio Postojna - Ljubljana zaprt prehitevalni pas zaradi nesre?e..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.