Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo,

 

sem nov lastnik Mazde. Imam pa eno te?avo, upam, da je samo ena. Moja Mazda je MPV letnik 2005 2.0 Diesel 100Kw oz 136 KM.

Opazil sem enorno porabo olja. Na 4000 km mi ga je po?rla dober liter. Nikjer ne pu??a, tako da ...

 

Me zanima ?e je kdo imel podobno te?avo, saj je motor isti tudi v Mazdi 6.

 

Hvala.

 

lp

marko

Napisano

?ivijo,

 

sem nov lastnik Mazde. Imam pa eno te?avo, upam, da je samo ena. Moja Mazda je MPV letnik 2005 2.0 Diesel 100Kw oz 136 KM.

Opazil sem enorno porabo olja. Na 4000 km mi ga je po?rla dober liter. Nikjer ne pu??a, tako da ...

 

Me zanima ?e je kdo imel podobno te?avo, saj je motor isti tudi v Mazdi 6.

 

Hvala.

 

lp

marko

 

Preberi si malo tukaj:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5928&st=40

 

Tudi pri "tvojem" motorju se to dogaja,ker je isti kot pri M6.Nove podlo?ke injektorjev in bo zadeva re?ena. :bravo:

 

 

Napisano

Preberi si malo tukaj:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5928&st=40

 

Tudi pri "tvojem" motorju se to dogaja,ker je isti kot pri M6.Nove podlo?ke injektorjev in bo zadeva re?ena. :bravo:

 

Alo majster zdej je za porabo olja kriva podlo?ka kjer sploh olja NI, tam je ?oba za vbrizg nafte.

 

@Prfo, najprej zamenjaj olje in se izogni se dexelia oljem !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivijo,

 

Hvala za informacijo o podlo?kah. Moj avto ima 104000 km.

 

Klical sem malo servise v NM in LJ pa se vsi ?udijo, ?emu zamenjat podlo?ke....

 

zanima me Alex ali se je stanje pri tebi popravilo glede porabe olja?

 

lp

marko

Napisano

Alo majster zdej je za porabo olja kriva podlo?ka kjer sploh olja NI, tam je ?oba za vbrizg nafte.

 

@Prfo, najprej zamenjaj olje in se izogni se dexelia oljem !

 

Jaz sem tudi zamenjal olje za nartabulj?ega,kar obstaja-Mobil 1 pa ga je paocalo ?e ve?.

?e kako so krive te podlo?ke za konzumacijo olja. ;)

 

?ivijo,

 

Hvala za informacijo o podlo?kah. Moj avto ima 104000 km.

 

Klical sem malo servise v NM in LJ pa se vsi ?udijo, ?emu zamenjat podlo?ke....

 

zanima me Alex ali se je stanje pri tebi popravilo glede porabe olja?

 

lp

marko

 

Ne vem ?e,ker smo tonaredili kak teden nazaj.Bom pa poro?al.

Na na?ih servisih se ?udijo marsi?emu,?emur niso kos.V Italiji ti to naredijo brez besed,ker je ?e en mu?o Mazd 6 zaribalo. ;)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja, a si ?e dal zamenjat te podlo?ke? :ne vem:

 

na forumu ni ?lana, ki bi zamenjal podlo?ki in potrdil, da je zdaj vse ok. Tako, da ...

Napisano

Aha, Ok, Alexa torej ?akamo, da bo naredil dovolj km.

 

?e malo,pa bomo videli,kako je z to zadevo. ;)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

In kako je z zadevo???

 

Evo,po 2000 prevo?enih kilometrih,dosti po avtocesti z "nadLojzovo" hitrostjo,moram z zadovoljstvom

poro?ati,da mi ni Mazdica po posegu (podlo?ke in to) ni popila niti centiliter olja. :bravo::danzoman:

 

Tako,da to res priporo?am 136 konjskim mazdam 6 in podobnim z enakim motorjem,ki jim pijejo preve? olja,da

to re?ijo.Pa nau?ite kaj mojstre na poobla??enih servisih,kje se nahajajo te podlo?ke in zakaj jih je treba zamenjati. ;)

 

 

Napisano

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

 

Eko,kon?no en pameten mehanik :bravo:

 

 

Napisano

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

 

se strinjam, inglede te?ave in re?itve:

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=157615

:dudek:

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.