Skoči na vsebino

Peugeot 307 dizel...2002

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

BC izpi?e, da je ASR izklopljen, pa nekaj v zvezi s pollution

avto pa ne gre ?ez 2.800 RPM...

 

kaj pogledat? kje iskat ?

lastnik je kolega, ki ga zanima, ?e ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo...

 

na dan z besedo, ?e kdo kaj ve :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

 

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta peugeot ima FAP (filter sajastih delcev). Ima (verjetno) ve? kot 100.000 km.

Napaka je zmanj?ana prehodnost FAP, ki du?i motor in ra?unalnik vklopi rezervni program, ki omogo?a, da se "privle?e" do servisa. Ta zama?itev je faza, ki je ni mogo?e rw?iti s prisilno regeneracijo s priklopom na tester, ker zama?itev ne povzri?ajo saje marve? trdi delci (?vepleni in drugi), ki so zmanj?ali prehodnost kerami?nega satja v FAP.

 

Potrebno je filter odmontirati, oziroma razstaviti. To se lahko naredi le na kanalu, ali dvigalu. Na filtru so na prednji strani 4 vijaki, ponavadi zape?eni, zato jih je treba segreti, druga?e lahko po?ijo. Na delu, ki se odstrani je cevka za gorivo. Pazljivo odviti priklop. Nato ?e razstaviti ?e ?elno, ki povezuje FAP z izpu?no cevjo in ta del FAP-a odstraniti. Paziti na prednji strani na metalno zesnilo, da se ne po?kodije.

Notranjost FAP-a spreti pod pritiskom z WAPOM. Z varilno ?ico pa dodatno pre?istiti ?e vse kanale kerami?nega satja. Ponovno montirati. Vijake po mo?nosti namazati z visokotemperaturno pasto za la?jp naslednjo demonta?o.

 

Delo traja cca 1-1,5 h in filter je ponovno kot nov. Delo naj opravi kak mehanik, ali pa nekdo, ki se razume v mehaniko, da ne pride do po?kodbe filtra, ker je njegava cena 500-600?.

 

Na bilten citroenovem forumu so tudi slike FAP-a. Klikni TU in kompletna razprava o njem. Peugeot ima enakega.

 

post-483-1249971639_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

 

Depolution system faulty? - katalizator in FAP - 3x zgodilo na mojmu pezoju :)

 

Ce pa ne gre cez 2000rpm pa poglej se turbino (lahko povezano)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

 

traktor spucaj pa bo...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredita tako kot sem opisal. In napaka bo odpravljena.

 

Grem stavit, da imam prav. Problem poznam iz lastnih izku?enj na motorju HDI s FAP filtrom.

 

?e ne bo "ukrepanja" bo ?e aditiv "po?rlo", ker ra?unalnik posku?a z nenehno regeneracijo, ki se izvaja z direktnim vbrizgom goriva v FAP, ki mu se predhodno dozira ?e aditiv iz posebnega rezervoarja pri levem kolesu zadaj. Normalna poraba goriva je zaradi FAP-a pove?ana z 0,3l/100km. Ko pa se filter zama?i se poraba pove?a tudi za ve? kot liter na 100km.

 

Torej je bila poraba goriva pred vklopom rezervnega programa za pomo?no delovanje motorja ?e nekaj ?asa pove?ana. To je eden od simptomov, ki napoveduje, da bo pri?lo do opisane napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

 

Zaradi kakovosti goriva.

Preve? ?vepla in ?e ?esa, ki pri izgorevanju povzro?ajo negorljive trde odpadke, ki so ve?ji od premera luknjic na FAP-u. FAP odstranjuje samo saje in druge gorljive usedline, ki se na povr?inah v satju FAP-a nalagajo. Z vbizgom goriva, ki mu je dodan aditiv za vi?anje temperature gorenja, se v filtru dogaja ob?asno dodatno izgorevanje teh gorljivih snovi, ostajajo pa trdi negorljivi delci, ki se postopoma v kanalih nalagajo in zmanj?ujejo pretok dimnih plinov. Postopoma je tlak v FAP tako velik, da du?i motor. In to je to.

Je pa ta sistem sigurno bolj?i od DPF, ker se te?ave dogajajo po ve?jem ?tevilu prevo?enih km, pa tudi ?i??enje je enostavno.

 

Torej kvaliteta dizla je vzrok za to. Zato je primerno gorivo za novodobne dizle s ?im manj?o vsebnostjo ?vepla. Meja 50ppm ?vepla je previsoka. Vpra?anje je, ?e gorivo, ki ga tankamo nima celo vi?jih vrednostih od dovoljene.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Priporočam, da sama opereš avto. 🙂 Najbolj sami pazimo na avto, pa najbolj potrudimo, a ne 🙂 
    • Jp, tudi na sefiju se rahlo vidi v ozadju, desno... 👍
    • Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km
    • A je problem? Podobno je bilo pri sesalcih za prah (moč so s predpisi omejili, če se ne motim na 1,6 kW).   Se bodo proizvajalci prilagodili še tu in vgrajevali grelce z 1,9 kW ...
    • Ponovim parkrat na leto....ni za hvalit ampak sluzba narekuje tempo.   Ce pa iscemo dnevni rekord v 24 urah !z enim samim postankom, in sicer sestanek vmes! je bil to Tarraco - 1900km, v Sofijo gor pa dol.   Z enim samim tankom je bla pa Civitavecchia z Seat exeo - to je cca 1500-1600km, tank 70L   Sem pa v letih 2020-2021 vsak vikend sel direkt iz Sofije 950km v eno smer tud z motorjem. Ravno motor je bil najhitrejsi ker ne caka na mejah, cestninah..., kljub temu da rabis vsaj 2x tankat   Rekord v eni furi pa ne vem, vem samo da naredim veliko vec kot 50.000km letno na 2h avtih in 2h motorjih mesano   In kot je Slivka rekel - predvsem časovno in še marsikako drugače bi pop....če bi mel štrom.   Jaz osebno vidim samo dizla na doooolge proge. Vsakih 300km je treba prišteti eno uro časa hočeš nočeš.   Sem pa elektriko resno iskal za drugi avto v LJ. Aleluja majhnega avta pod 20-25k NI, Zoe moraš rentat baterijo, 2-3 leti stari ZOE na avto netu vsi s komentarjem rabi novo baterijo....   Pol pa sem vzel nov AygoX avtomatik z vso opremo tudi radarski za 15k!   Ni racunice
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.