Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Na servisu so ugotovili, da imam na mazdi 6 2.0 (136) po?en bat in da je baje precej opilkov ter je po?kodovan tudi blok motorja. Ima kdo kako podobno izku?njo, se da to popraviti, ker na servisu so mi svetovali, da zamenjam motor!

 

Hvala

Napisano

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

33112_1.png

Napisano

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

 

 

190000km, nisem pa prvi lastnik, tko da je lahko zadeva zvrtena. Sem pa avto kupil pred dvemi leti in pol iz Italije, takrat je imel 60000km, tako da sem jih jaz naredil 130000, pa moram re?i, da do sedaj nisem imel nobenih izrednih te?av, razen nek magnetni ventil prostega teka je bilo potrebno zamenjat, druga?e pa same ''noramlne'' zadeve

Napisano

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

 

Po mojem najbol optimano.Zakaj le zamenjat cel motor? ?zmeden?

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

?ivjo vsem!

 

Vem da je tema ?e stara pa vendar, problem je zame nov.

S na? serviser iz Medvod je pri ?i??enju mre?ice na?el kar nekaj aluminijastih del?kov (velikost cca. 3x4x5mm) na mre?ici v karteju.

 

Sedaj me pa zanima, ali se mogo?e komu sanja kaj bi ti del?ki bili? Ali je lahko to del?ek enega od batov, ?eprav bi jaz prej sklepal, da je del?ek ojnice - glede na obliko.

Serviser mi je rekel, da je to del?ek bata, vendar nekako mi to ne gre, ker avto te?e zelo mirno, edina razlika je, da za 136KM motor nima pri?akovanih pospe?kov.

 

Avto je Mazda 6, letnik 2004, in ima 200kkm (kolk so realni kilometri ne vem, ker sem lastnik avtomobila ?ele pol leta).

 

 

?e vnaprej hvala za komentarje.

LP Rok

Napisano

JEBA. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi dal kak?no sliko teh del?kov bi se dalo kaj bolj konkretnega re?t kaj naj bi to bilo.

33112_1.png

Napisano

Aluminijski delci so lahko samo od bata. Ojnica ni iz aluminija. ?e je blok motorja iz aluminija imajo cilindri jeklene vlo?ke. Torej edina razlaga je, da so to delci od bata. ?im prej razdret od spodaj in preveriti stanje batov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e kdo rabi imam za prodat motor 100kw od mazde 6 letnik 03 je ?e v vozilu mo?en preizkus ima novo turbino zamenjane podlo?ke pod ?obami in o?i??eno cedilo v karterju 170000 km realnih imam tudi servisno knjigo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.