Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

jaz pa rabim en motor za M6, letnik 2004 100kW diesel. Ima kdo idejo, kje to poiskati? ?e bolj?e - ima kdo kak?no ma?ino?

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

ja, poglej malo po avto.net ali pa bolha.com

jih je kar nekaj

drugace pa, se ga da dobit tudi od kakega serviserja, ki dela na uradnem servisu (sam moras lepo vprasat :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mah je ?e vseen. kolega je vse skup kar zaribano prodal. Je preve? dnarja. Za ma?ino ho?jo tuk kokr stane pol avta tega letnika.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

mah je ?e vseen. kolega je vse skup kar zaribano prodal. Je preve? dnarja. Za ma?ino ho?jo tuk kokr stane pol avta tega letnika.

 

?ivijo,

 

zanima me cena motorja.

 

lp

Napisano

?ivijo,

 

zanima me cena motorja.

 

lp

 

hja, mal sm naokol poklical po firmah, ki prodajajo rabljene ma?ine po nem?iji.... TDIjev VW kot dreka, M6 pa nikjer. S tem, da sta mi dva modela rekla med 3.500 in 4.000? za letnik 2004 in to brez turbine, brez vztrajnika, brez pumpe z nekje med 100 in 150 tiso?aki prevo?enega. Norci. Lepe in drage avte furamo, ni kaj. Upam, da mi zdr?i tistih 100 do 150 kkm, pa ?ao. Ker sem ob nakupu nekako mislil, da je glavna sestavina aluminij in ?elezo. Je pa o?itno zlato in platina. :harhar:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

v angliji so ble okol 1800 funtov, pa okol 80k km, z 3 mesece garancijo, kao pregledana, preden vzeta iz avta, ebay.co.uk se mi zdi

 

lp,

D

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.