Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Mazde 5 CD 110, letnik 2007. 20. 8. 2009 sem imel avto na rednem servisu 100.000 km (prevo?enih 99500 - ?e v garanciji) pri poobla??enem serviserju Autorent d. o. o. Nova Gorica, kjer naj bi mi opravili klasi?en servis. Avto sem oddal ob 9.15, ra?un je bil pla?an ob 11.51, to pomeni, da je celoten servis trajal 2 uri in 36 minut. Na ra?unu, ki sem ga dobil izstavljenega, so za storitev delo obra?unane 4 ure x 24 ?. Celoten znesek servisa je bil 380 ?. Poleg tega je bil sam servis o?itno opravljen zelo nestrokovno oz. povr?no, saj sem naslednji dan, torej 21. 8. moral peljati avto urgento k mehaniku, kjer je bilo ugotovljeno, da imam uni?ena oba zadnja amortizerja.

 

Prosim za nasvete, kaj narediti.

 

 

Hvala.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Mazde 5 CD 110, letnik 2007. 20. 8. 2009 sem imel avto na rednem servisu 100.000 km (prevo?enih 99500 - ?e v garanciji) pri poobla??enem serviserju Autorent d. o. o. Nova Gorica, kjer naj bi mi opravili klasi?en servis. Avto sem oddal ob 9.15, ra?un je bil pla?an ob 11.51, to pomeni, da je celoten servis trajal 2 uri in 36 minut. Na ra?unu, ki sem ga dobil izstavljenega, so za storitev delo obra?unane 4 ure x 24 ?. Celoten znesek servisa je bil 380 ?. Poleg tega je bil sam servis o?itno opravljen zelo nestrokovno oz. povr?no, saj sem naslednji dan, torej 21. 8. moral peljati avto urgento k mehaniku, kjer je bilo ugotovljeno, da imam uni?ena oba zadnja amortizerja.

 

Prosim za nasvete, kaj narediti.

Hvala.

 

pa kaj so ti jih na servisu uni?ili ali pa pri "servisiranju" niso ugotovili,da so slabi? ?zmeden?

 

 

Napisano

Jaz sem ?e velikokrat tu napisal da je Auto Rent najdrazji servis v Evropi. Lepo pojdi nazaj in se prito?i - druga?e povej da samo ?akamo tukaj na take novice in ni nas malo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.