Skoči na vsebino

Naro?ilo pre-ampa za bose woofer

Ustvari kratki URL


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

  • 5 tednov kasneje...

Evo, preampa je zmontiran in...hja, kot je nekdo na tujem forumu zapisal. Kot da bi nekdo dodal sub v avto. Precej lep?i zvok, lepo basovsko zapolnjen. Zdej moram ?e malo testirat in nastavljat 30hz, 60hz pa gain. Te opcije so na voljo :) Definitivno vredno denarja.

post-5237-1254571965_thumb.jpg

post-5237-1254571973_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, preampa je zmontiran in...hja, kot je nekdo na tujem forumu zapisal. Kot da bi nekdo dodal sub v avto. Precej lep?i zvok, lepo basovsko zapolnjen. Zdej moram ?e malo testirat in nastavljat 30hz, 60hz pa gain. Te opcije so na voljo :) Definitivno vredno denarja.

 

 

Zanimiva zadeva, ?koda da sem zamudil prilo?nost za skupno naro?ilo.Sam nimam prakse z naro?anjem in pla?ili v tujino.

Nasveti dobrodo?li !

Kolko pa to nanese ? ?

Ali si menjal tudi kondenzatorje na tweeterjih kot pravi Alex na DIY oz. ali pozna? ?e kak?ne finte za izbol?anje Bose ozvo?enja!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kondenzatorjev nisem menjal, je pa res da sedaj ko je tale preamp, so visoki toni malce 'bolj?i'. Pa? na glavni enoti zmanj?a? base in visoki toni mal la?je zadihajo :)

 

Mislim da je s po?tino vred 85$.

 

 

Kak?en je postopek naro?anja oz. pla?ila, ker jaz pojma nimam!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.