Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni.

Zamenjal sem fertajler(razdelilec v?iga), sedaj bi mi pa naj avtoelektri?ar nastavil v?ig. Ker tam kjer bi moglo pisati na koliko stopinj naj bi se nastavil, ni popolnoma ni?(najbr? zaradi pranja ma?ine prej?nega lastnika), moram te podatke dobiti sam:)

Gre sicer za mazdo mx3. ?e kdo ve na koliko stopinj naj bi se to nastavilo, bi bil odgovor zelo dobrodo?el.

 

LP Tico

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

 

Ja ja itaq, pol si se pa zbudu.

 

Danes se pa to sploh ne nastavlja, ker je vse fixno privito na motor in potem ta predv?ig nastavlja ra?unalnik od motorja.

 

 

Js imam za "starej?e" modele posebno zadevo za v?ig ?telat, tako da ?e te zanima samo sporo? pa ti bom pomagal, tako al tako pa mora to imet vsak avtomehanik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.