Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Potraboval bi nekaj delov za mojo Xedos 9 letnik 1999.

 

Zadeve niso kriti?ne so pa mote?e, sem se ?e pozanimal koliko ko?tajo original deli pa me je za?ela bolet glava. tkod ai??em kake cenej varjante.

 

U glavnem, ?e kdo ve kje bi lahko staknil:

-"moto?ek" za odpiranje vratc za dolivanje goriva. Knof spredaj na vratih je OK, motor?ek zadi se je neki pregorel. Zdaj si pa? opiram prla?njik in odpiram na roke.

 

-na sredinski konzoli je neka plastika, imitacija lesa (okoli radia, prestavne ro?ice). No malo je bila ?e spokana ko sem ga nabavil, zdej pa je vro?ina naredila ?e svoje. Bojda se po uradni poti ne da dobit samo plastike ampak nek komplet, ki pa ko?ta 1600?, tok pa ne dam...

Napisano

Potraboval bi nekaj delov za mojo Xedos 9 letnik 1999.

 

Zadeve niso kriti?ne so pa mote?e, sem se ?e pozanimal koliko ko?tajo original deli pa me je za?ela bolet glava. tkod ai??em kake cenej varjante.

 

U glavnem, ?e kdo ve kje bi lahko staknil:

-"moto?ek" za odpiranje vratc za dolivanje goriva. Knof spredaj na vratih je OK, motor?ek zadi se je neki pregorel. Zdaj si pa? opiram prla?njik in odpiram na roke.

 

-na sredinski konzoli je neka plastika, imitacija lesa (okoli radia, prestavne ro?ice). No malo je bila ?e spokana ko sem ga nabavil, zdej pa je vro?ina naredila ?e svoje. Bojda se po uradni poti ne da dobit samo plastike ampak nek komplet, ki pa ko?ta 1600?, tok pa ne dam...

 

Ebay ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne uporabljam e-baya.

 

Sem mislil, ?e kdo ve za keke rabljene dele oz. non-mazda ekvivalent dele.

 

bom ?akal da prilka potem kej prnese mem :)

 

Aha pa ?e eno vpra?anje:

Na potovalnem re?unalniku, mi ?e nekaj ?asa ne ka?e, za koliko km imam ?e bencina. Zadnji? ko sem ga mel fri?no iz servisa, je ?e nekaj delal, zdej pa spet kaput. ?E kdo ve iz glave, kaj bi ga lahko hecalo. Kak senzor?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.