Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na forumu sem ?e zasledil podobne te?ave kot jih bom opisal pa me vseeno zanima.

 

1. Ko v?gem hladen motor se pokadi bel dim iz auspuha (kaj pokadi, megla je:). To se mi dogaja vedno pogosteje. Na servisu so rekli, da so ?obe adijo in da menjat pod obvezno, ker so lahko posledice ?e huj?e kot samo dim. Cena, raje ne omenjam, ker me bolijo prsti ko samo pi?em take ?tevilke. Ali se da to kako o?istit oz. uredit brez da bi se delala menjava?

 

2. ?e lani pozimi sem imel te?ave, ko je bil motor hladen, da ko je padel v prosti tek, da je crknil. Tudi to se je dogajalo vedno pogosteje, poleti pa ni?. Danes se je zgodba ponovila.

 

M6 136 KM, 2003

 

Prosim za ideje in re?itve.

Napisano

Na forumu sem ?e zasledil podobne te?ave kot jih bom opisal pa me vseeno zanima.

 

1. Ko v?gem hladen motor se pokadi bel dim iz auspuha (kaj pokadi, megla je:). To se mi dogaja vedno pogosteje. Na servisu so rekli, da so ?obe adijo in da menjat pod obvezno, ker so lahko posledice ?e huj?e kot samo dim. Cena, raje ne omenjam, ker me bolijo prsti ko samo pi?em take ?tevilke. Ali se da to kako o?istit oz. uredit brez da bi se delala menjava?

 

2. ?e lani pozimi sem imel te?ave, ko je bil motor hladen, da ko je padel v prosti tek, da je crknil. Tudi to se je dogajalo vedno pogosteje, poleti pa ni?. Danes se je zgodba ponovila.

 

M6 136 KM, 2003

 

Prosim za ideje in re?itve.

 

Da ni to bel dim od webasta zdaj,ko je zjutraj bolj hladno?ali ti tudi poleti belo kadi?

 

 

Napisano

Da ni to bel dim od webasta zdaj,ko je zjutraj bolj hladno?ali ti tudi poleti belo kadi?

 

ni webasto. Poleti ista zgodba in webasto manj pokadi.

 

Po moje je IMV ventil (250?). Pri meni je to krivo in mam iste simptome.

 

kaj jutranje kajenje ali uga?anje pri hladnem motorju?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.