jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Ojoj. Ja kaj pa je narobe? Verjetno sem spregledal tisti post? Petrol za svoj Ultimax nikjer ni napisal, da se ne bi smelo uporabljati v avtih s filtrom za saje. Bomo videli, kaj bo ?as pokazal.. Nobenega no?em stra?it - to prodajajo sedaj kolegu, ki mu je na Fikusu TDCI DPF odletu (dpf, check engine...itd itd) O ?em ti to? napisal sem na prejsnji strani kaj so 'dejali' na Fordu za DPF napako Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Nobenega no?em stra?it - to prodajajo sedaj kolegu, ki mu je na Fikusu TDCI DPF odletu (dpf, check engine...itd itd) A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi. Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto. Citiraj
jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Standards: ACEA:A5/B5;C1API:SM/CF A je kj razlike ?e kje, razen v ceni ? V glavnem ne me narobe razumetn i najbolj?e ne eno in ne drugo je pa razlika v ceni ki ni majhna. Sem sel malo brskat operating pa service manuale za CX-7 , vse kar pisejo je 5W-30 za olje, nobenih drugih standardov...zanimivoTudi na forumu CX7 evropskem pisejo vse mozne (mobil 1, Dexelia, Castrol, Motul 5W-30) A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi. Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto. Kot prvo nikjer ni bilo re?eno o ultimaxu, samo rekel sem da sem pomislil, ker je tak bum zdej ta ultimax. Kot drugo pa se enkrat to mu prodajajo, se bo ze znajdu, brez skrbi da mu na 4 mesece starem avtu ne bodo bu?k prodajal. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Ve? kaj, pri 4-mesece staremu tut ?e mu jih. Dokler garancija velja, je v redu . Jaz tudi mo?no dvomim, da bi bilo gorivo krivo. Verjetno ne zna vozit avta z DPF-jem, tako kot ve?ina mazda farerjev s to pridobitvijo. No vsaj na servisu tako pravijo oz. so pravili Citiraj
jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Ve? kaj, pri 4-mesece staremu tut ?e mu jih. Dokler garancija velja, je v redu . Jaz tudi mo?no dvomim, da bi bilo gorivo krivo. Verjetno ne zna vozit avta z DPF-jem, tako kot ve?ina mazda farerjev s to pridobitvijo. No vsaj na servisu tako pravijo oz. so pravili To je problem - lahko se izgovorijo da nisi znal voziti avta - wtf???? Torej si kriv da si dizla kupil za v mesto??Ma ta voznja 10 minut na 3.000 obratov je prvo strup za okolje in za dizla....za to nimas dizla a ne, ampak ga uporablja izkljucno na avtobanih, kjer je t.i. pasivna regeneracija.... Meni se zdi to smrt dizlov, da moras delati poti vsaj po 10 minut, voziti z vecjimi obrati (taka so navodila!!) Passive regeneration Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars particularly small cars do not spend adequate time or achieve routine speeds to passively regenerate; therefore manufacturers have designed active regeneration where the engine management computer (ECU) manages the process. Active regeneration When the filter attains a soot limit of approximately 45%, the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. The regeneration may not be completed if the journey is a little stop/ start and hence the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked. It should be possible to begin a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph. If you ignore the light and continue to drive in somewhat slow, stop/start pattern soot loading build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration. Expensive repairs If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most probable result will be a new DPF costing around ?1000. Mainly town based driving If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the problem of incomplete DPF regeneration. Ali z drugimi besedami zna biti krivda voznika, ki se mora peljati v mesto, in v guzvi ne more scistiti avta. Bedarija. Je pa nekaj na teh aditivih - dvomim da v gorivu, ampak ocitno DPF potrebuje 'pomo?' DPF additives The most common type of DPF features an integrated oxidizing catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be reasonably hot so that passive regeneration is practicable. In various cars, there is not always the space close to the engine ? which has resulted in manufacturers using a different type of DPF which relies on a fuel additive]. The additive lowers the ignition temperature of the soot particles. It is stored in a separate tank and is routinely automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required - a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg. In this case, this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take only 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the procedure is finalized. The AA for example have evidence that some of these DPF systems are failing to regenerate, even on cars used mainly on motorways. It would appear that on cars with a very high sixth gear, normal engine revs are too low to generate a sufficiently high exhaust temperature. In these cases occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot. Check the handbook If you buy a car with a DPF fitted it is important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what measures to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life. Torej mora avto z DPFjem imeti posod z aditivi, in ?e je nima je odvisen od aditivov v gorivu??Za?enjam vereti.....je za vpra?ati Mazdo, kako deluje njihov sistem Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Kolikor vem (bo povedal boss ve?) ima mazda samo aktivno regeneracijo filtra DPF. Je pa ve? vrst teh regeneracij. Kot si ?e napisal obstaja ?e pasivna, francozi imajo pa to re?eno z aditivi ja. Poseben tank aditivov, ki se potem (ko ECU dolo?i da je ?as) dodajajo v DPF da saje zgorijo, verjetno tudi pri ni?ji temperaturi. Tisto sem pa pisal tko bolj, sarkasti?no. Kar nekaj uporabnikov je prejelo na mazdi lekcijo, kako naj avto vozijo. Citiraj
Boss Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 To?no tako, tisto z aditivi ne velja za Mazdo saj je kle bistvo v vbrizgu goriva v DPF filter kjer s to dodatno gorivo v?ge in za?ne lepo po doma?e kuriti saje. Tukaj ne rabi ?isto nobenih aditivov ne v gorivu in ne kako druga?e. Zato pa nastane ta problem z dvigovanjem nivoja olja v karterju saj v kolikor prekinemo regeneracijo neizgoreno gorivo v povratnem vodu spravimo nazaj v karter, ker bi bilo nevarno, da bi ostajalo v filtru saj bi lahko tak proces regeneracije prekinili parkrat zapored v filtru bi se pa nabral ?e za cel bazen nafte. Francozi s FAP-om pa uporabljajo aditiv zato, da saje sperejo v fitru in ga tako o?istijo. Zato je pa tak filter s ?asoma potreben vzdr?evanja, ker neka usedlina saj bo vedno ostala v filtru in s ?asoma bo filter potreben ?i??enja. Pri Mazdi pa gre pa? ta "svinjarija" v karter od motorja, kjer se odstrani z menjavo olja. Zaradi teh saj v karterju ima olje z oznako DPF te aditive, ki jih uporabljajo pri fancozih posebej. Zato je zelo pomembno kak?no olje gre v Mazdin motor z DPF-jem in tukaj res ne sme biti zajebancije in bli?nic, ?e seveda ho?mo motor, ki nam bo dolgo deloval Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2009 V glavnem ta motul je pravi za dpf. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 V glavnem ta motul je pravi za dpf. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 V glavnem ta motul je pravi za dpf. Sigurno je, ?e ga tako reklamirajo... ?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem: Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo. Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?. Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil. Citiraj
jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Sigurno je, ?e ga tako reklamirajo... ?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem: Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo. Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?. Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil. Kako ze denar je sveta......??? Grem zdej jaz bonda ulit v CX7 v frisnga Castrola.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Jures povej potem kako je kolega zrihtal na Fordu. Me res zanima. Citiraj
jures Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 No takole zaradi dobrih pogojev - stalna stranka, prijatelj in tud 'nekdo' dela na summitu, mu bodo priznali garancijo. Vendar mu je jasno bilo povedano, da je izjema, to nikakor ne gre v garancijo, zmutili bojo da bo slo skozi, potrebuje pa: Nov katalizator nov DPF zamenjavo olja in filtra pregledali pa bojo tudi oljno ?rpalko, ter motor.... cca 3200? PO CENIKU Ajojmene.... Zanimivo je to - ne poznam Fordovega sistema - da je avto enostavno crknil, nic opozoril, samo check engine in STOP pa cukal in crknu. K sre?i 500m pred bajto (po dolgi voznji). So pregledal tud dovod goriva pa nima veze.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Pi?uka, bogato ni kaj. I'm worried... Citiraj
Alex Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Kje najdejo na servisih te cene? Verjetno v priro?nikih za boyskavte. Citiraj
Boss Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 No takole zaradi dobrih pogojev - stalna stranka, prijatelj in tud 'nekdo' dela na summitu, mu bodo priznali garancijo.Vendar mu je jasno bilo povedano, da je izjema, to nikakor ne gre v garancijo, zmutili bojo da bo slo skozi, potrebuje pa: Nov katalizatornov DPFzamenjavo olja in filtra pregledali pa bojo tudi oljno ?rpalko, ter motor.... cca 3200? PO CENIKU Ajojmene.... Zanimivo je to - ne poznam Fordovega sistema - da je avto enostavno crknil, nic opozoril, samo check engine in STOP pa cukal in crknu. K sre?i 500m pred bajto (po dolgi voznji). So pregledal tud dovod goriva pa nima veze.... Jebo ma, pa brez avta je, a zdej bo moral pa ?e na kolena it in jim poljubljat podplate, da so mu izvolili servis naredit v garanciji. Mater pa sej na Fordu so ?e bistveno slab?i kot na Mazdi. Razen ?e tu zadaj ni ?e neka druga "resnica"... moderni avti bele?ijo ?isto vse napake in sporo?ila ter okoli??ine kako se je to zgodilo. Mogo?e pa ta tvoj kolega le ni povedal vsega po resnici in ra?unalnik ka?e recimo, da je ignoriral kak?no opozorilno lu?ko :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2009 Zakaj je ?e dizl?ek bolj?i, aja zarad navora, ?e kaj ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 9. september, 2009 Prijavi Napisano 9. september, 2009 Zakaj je ?e dizl?ek bolj?i, aja zarad navora, ?e kaj ? a dej no, to si pa glih tko reku kot, da s svojim bencinarjem nimap nobenga problema Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 10. september, 2009 a dej no, to si pa glih tko reku kot, da s svojim bencinarjem nimap nobenga problema Mam, samo me bo stal 2-3 ure mojega dela in 20?, beat that !Pa nobena lu?ka mi ne sveti ali pa se mi ne pri?iga,vsaj zaenkrat. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 10. september, 2009 Prijavi Napisano 10. september, 2009 Kje najdejo na servisih te cene? Verjetno v priro?nikih za boyskavte. Ford je baje ubita?an....4 radkape original 180? Jebo ma, pa brez avta je, a zdej bo moral pa ?e na kolena it in jim poljubljat podplate, da so mu izvolili servis naredit v garanciji. Mater pa sej na Fordu so ?e bistveno slab?i kot na Mazdi. Razen ?e tu zadaj ni ?e neka druga "resnica"... moderni avti bele?ijo ?isto vse napake in sporo?ila ter okoli??ine kako se je to zgodilo. Mogo?e pa ta tvoj kolega le ni povedal vsega po resnici in ra?unalnik ka?e recimo, da je ignoriral kak?no opozorilno lu?ko :ne vem: Ma Boss ce mu je enostavno izdihnil pred streko v Medvodah ko je stal brez lucke.... sem su gledat:http://www.motorcraftservice.com/pubs/cont...1/09focog2e.pdf stran 12, nobene lu?ke in cel manual letnika 2009 ne govori nic o DPF..... :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 10. september, 2009 Prijavi Napisano 10. september, 2009 Ford je baje ubita?an....4 radkape original 180? Ma Boss ce mu je enostavno izdihnil pred streko v Medvodah ko je stal brez lucke.... sem su gledat:http://www.motorcraftservice.com/pubs/cont...1/09focog2e.pdf stran 12, nobene lu?ke in cel manual letnika 2009 ne govori nic o DPF..... :ne vem: Sej ni? ne trdim, sam ko sem zadnji? videl, kaj se vse bele?i v logih me je kar malo stisnilo Sem sam gledal, kje pi?e, da sem pol minute prej nesramno prdnil (sem bil sam avtu ) in si vrtal po nosu Citiraj
Gustav Napisano 10. september, 2009 Prijavi Napisano 10. september, 2009 Boss da te potola?im to olje(kvaliteto slab?i kot ta ki ga lahko dobim) okupujejo servisi in jih vlivajo v ?vabe in francoze z dpf in noben ?e ni ribnil, lastnik ?tacune ima verjetno edinega renoja 1.9 dci + ?ipanega , kateremu ?e ni zaribala turbina, mislim da je to dovolj, vsaj zame je, pa se me te?ko prepri?a. :ne vem: Lastnik pa tudi pravi da garantira da zaradi olja ne bo te?av.Jaz pa ne, zakaj bi za "slab?o" stvar pla?al 6 X ve? ? Redna cena tega olje je 18 ?, pa ni nek ostanek iz skladi??a ampak je povsem nova zadeva, tako da tudi kdor ga vzame in ga ima na zalogi doma ima garancijo da se ne "postara" v petih letih, do takrat ga bomo pa ?e valjda porabl. Glej, Mazda oz MMS da garancijo, ?e je avto pri njih vzdr?avan in servisiran. ?e za?ne? neke svoje stvari nosit to ne velja, pri nas ti niti servisa ne ?templjajo. Osebno se s teboj sicer strinjam, ampak ?e garantirajo pod nekimi pogoji, jih pa? mora? upo?tevat. Jokat potem, je prepozno, uvoznik pa vedno mo?nej?i od posameznika. zanimiva je bila razlaga na fordu danes....baje jim je znan problem DPF filtra, ki prihaja iz pazi to: kot veste se za potrebe izgorevanja delcev me?ata olje in nafta, problem pa nastane, ker petrolska industrija ve?a aditive v dizel gorivu iz leta v leto, ne da bi sledili trendu in potrebam dpf tehnologije. Aditivi se v visokih temperaturah vezejo s snovmi v olju namenjenemu dpf potrebam in ne da izgorevajo, nastajajo se trsi delci ki po?asi ma?ijo filter... Kaj pa ?e je vse res???? Potem pa na ultimax pomislim.... tole so klobase.... kokr jst vem, nafta, ki ne zgori (?e med regeneracijo ugasne? voz) ste?e v olje. Nima veze pri zgorevanju. Mater a ne more noben uvoznik prav napisat kaj se dejansko dogaja? Matr matr.... Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi. Boss dobro jutro. DPF JE novost, ki ?kodi. Vsem nam uporabnikom. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 10. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 10. september, 2009 Boss dobro jutro. DPF JE novost, ki ?kodi. Vsem nam uporabnikom. Kdaj jih za?nemo dol ?agat ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 10. september, 2009 Prijavi Napisano 10. september, 2009 Kdaj jih za?nemo dol ?agat ? tisti trenutek ko bo iz garancije in ko bo samo pomislil na to, da bi mi delal probleme. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
David Napisano 14. september, 2009 Prijavi Napisano 14. september, 2009 Banda... rabim pomo?! Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem: Ajvar pomagej.... LP D Citiraj Feel free....
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.