SpEkTr Napisano 25. september, 2009 Prijavi Napisano 25. september, 2009 Ja sej verjamem. Mislim, itak da najprej proba? the izi way..se pravi da poskusi? s ?i??enjem. ?e zale?e, je ok. ?e ne pa pa? gre? dalje.. ?e se spet lu?ke pri?gejo. A jih lahko zresetiram, ?e odklopim kleme z akumulatorja, al mora it prov na ?arunalnik avto? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 25. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 25. september, 2009 Ja sej verjamem. Mislim, itak da najprej proba? the izi way..se pravi da poskusi? s ?i??enjem. ?e zale?e, je ok. ?e ne pa pa? gre? dalje.. ?e se spet lu?ke pri?gejo. A jih lahko zresetiram, ?e odklopim kleme z akumulatorja, al mora it prov na ?arunalnik avto? Ne rabi? ra?unalnika za reset, je pa fajn. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 25. september, 2009 Prijavi Napisano 25. september, 2009 Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem. Jep, nekateri smo ga za?epili ?e davno... Ne na m6, na mx 5 pa sem tisto lajtengo zama?il kuj prvo leto... Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
Sirius Napisano 25. september, 2009 Prijavi Napisano 25. september, 2009 Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx. Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 25. september, 2009 Prijavi Napisano 25. september, 2009 Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx. Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. Nop,poraba goriva je optimalna,se pravi normalna,Nox je pa v spodnji polovici normale,se pravi ni? pretresljivega.Vse deluje b.p. Citiraj
jernic Napisano 25. september, 2009 Prijavi Napisano 25. september, 2009 Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx. Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. A bova spet midva padla v debato..? Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im.. Alora..takole je ... ima? na?eloma prav...?e ..?E....Je ventil vgrajen... ?e ga pa ni..in je samo lajtenga od izpu?nega do sesalnega kolektorja ... Kwa pa pol ? Tako se je namre? za?elo kolikor vem..Samo lajtenga... kasneje so za?eli dodajat ventil zarad.. ma kaj vem.. cela fizka in znanost... Prebere naj si kogar zanima ..wikipedia ve .. Na kratko ,pri dizlih ima ve?ji vpliv kot bencincih ,pri turbinarjih pa sploh...In je verjetno pametno zahtevat da dela kot je predvideno..Sploh v dana?njih cajtih elektronike.. Moja mexi5 pa nima ni? od tega...In sem lajtengo nepotrebno ?e davno zama?il.... In VEDNO je ?el avto brez problema preko meritve auspuha ob registraciji.. Tudi letos , pa je star 10 let. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 26. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 26. september, 2009 A bova spet midva padla v debato..? Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im.. Lej ?a ne more? napisat YavarYe, daj vsaj Ajvar prov napi?. Tema je itaq ?e ?ist mim, v glavnem js mam ola dost ostale pa o?itno ne zanima. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 26. september, 2009 Prijavi Napisano 26. september, 2009 Lej ?a ne more? napisat YavarYe, daj vsaj Ajvar prov napi?. Tema je itaq ?e ?ist mim, v glavnem js mam ola dost ostale pa o?itno ne zanima. :ne vem: Ja sori..trpim za tipkarsko disleksijo...dostkrat mimanjka kak ?rka.. Tema pa kot tema ,vsaka slej ko prej kam dugam zavije... Da bom ?e bolj off ..mi zaupa? za kateri plinski sitem si se odlo?il.. ?Mater je tega.. pa kako naj izberem pravega.. ? Pa vsk pravi da je edinstven na svetu .. ... Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 28. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2009 Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 28. september, 2009 Prijavi Napisano 28. september, 2009 Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta. Atako .. Tartini ti gode prau?. . Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ? Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden.. In ?e par drugih sevede..Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat. Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.Pa ?e kdo...Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,de nau predal? teba avto rint.. Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 28. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2009 Atako .. Tartini ti gode prau?. . Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ? Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden.. In ?e par drugih sevede..Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat. Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.Pa ?e kdo...Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,de nau predal? teba avto rint.. Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav. Navaden NI tolk problemati?en kot TURBO direktar.Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 29. september, 2009 Prijavi Napisano 29. september, 2009 Navaden NI tolk problemati?en kot TURBO direktar.Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i. Ja to je pa kul ,?e ?lovek pride kamorkoli po?tmat zadevo.. takih pa gotovo ni ve?.. Zadovoljen bom, ?e bo delal BP, pa katerikoli samohvaljnei ?e to bo... Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto. Sam bemti, rezvarji so pa kar konkreten kos jekla,v?eraj sem ?latal enega,..te?ki.. torej lep dodatek te?e v avto.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 29. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 29. september, 2009 Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto. WTF ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 29. september, 2009 Prijavi Napisano 29. september, 2009 WTF ? ja kaj ... azdej pa ti pravi? da ne ve? ..? vbrizgavanje teko?ega plina,namesto sesanja uplinjnega.. menda to obstaja in se prodaja.. :ne vem: Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 30. september, 2009 Avtor Prijavi Napisano 30. september, 2009 ja kaj ... azdej pa ti pravi? da ne ve? ..? vbrizgavanje teko?ega plina,namesto sesanja uplinjnega.. menda to obstaja in se prodaja.. :ne vem: Aha, cena je x2 ali raje x3 ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 30. september, 2009 Prijavi Napisano 30. september, 2009 da ni tista razlika CNG - LPG? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Don Napisano 30. september, 2009 Prijavi Napisano 30. september, 2009 Tole pi?e na ebayu, ko en prodaja dexelio. A je to res??? If you change your oil yourself on your mazda YOU MUST take your car to the mazda garage to get its DPF management reset and its Injector wave diagram reset otherwise the computer will use old combustion statistics for your new oil which will result in excessive knocking and a 30% or above loss of acceleration, efficiency and maintaining a top speed other than damaging the engine using the incorrect configuration. Hahahahhahhhaa Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
jernic Napisano 1. oktober, 2009 Prijavi Napisano 1. oktober, 2009 Aha, cena je x2 ali raje x3 ? No kon?no se spet lahko uvalim v debato... hvala adminu .. Dra?je za 300 ojrov od ponudbe , ki mi jo je dal zaplinjevalec tvoje makine.... Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
YavarYe X6V6 Napisano 1. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2009 No kon?no se spet lahko uvalim v debato... hvala adminu .. Dra?je za 300 ojrov od ponudbe , ki mi jo je dal zaplinjevalec tvoje makine.... Ne verjamem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 1. oktober, 2009 Prijavi Napisano 1. oktober, 2009 Ne verjamem. Kuker?e?... V glavnem ,odlo?il sem se za to varinato ,zadeva je naro?nena ,enkrat sred meseca pa bo vgrajena. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
kowkele Napisano 29. oktober, 2009 Prijavi Napisano 29. oktober, 2009 Bom kar tu vpra?al: a je to olje Ok za staro 6 diesel-po specifikacijah je... http://www.motul.com.my/eng/product_line_u.../4stroke11.html Ker tu jo iamjo kar ugodno: http://www.euroton.si/avtodeli/index.php?o...6&Itemid=29 Citiraj
Alex Napisano 29. oktober, 2009 Prijavi Napisano 29. oktober, 2009 Bom kar tu vpra?al: a je to olje Ok za staro 6 diesel-po specifikacijah je... http://www.motul.com.my/eng/product_line_u.../4stroke11.html Ker tu jo iamjo kar ugodno: http://www.euroton.si/avtodeli/index.php?o...6&Itemid=29 Po mojem ni.Mora bit 0/30 ali pa jaz uporabljam 0/40. Citiraj
kowkele Napisano 29. oktober, 2009 Prijavi Napisano 29. oktober, 2009 a ne pi?e to v knji?ici? "Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev): Priporo?ljiva motorna olja: BENZIN: API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia API SL ali ACEA A3 5W-20 - - - Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra): Tip motorja L8, LF: 4,3L Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L DIESEL: API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - - Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra): Vsi tipi motorjev: 5L Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L" Zgornje je napisal sdspecy Citiraj
Alex Napisano 29. oktober, 2009 Prijavi Napisano 29. oktober, 2009 a ne pi?e to v knji?ici? "Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev): Priporo?ljiva motorna olja: BENZIN:API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda DexeliaAPI SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda DexeliaAPI SL ali ACEA A3 5W-20 - - - Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):Tip motorja L8, LF: 4,3LTip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5LTip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4LRazlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L DIESEL:API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda DexeliaAPI CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda DexeliaAPI CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - - Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):Vsi tipi motorjev: 5LRazlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L" Zgornje je napisal sdspecy Pol pa je to verjetno prav. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 29. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 29. oktober, 2009 Kuker?e?... V glavnem ,odlo?il sem se za to varinato ,zadeva je naro?nena ,enkrat sred meseca pa bo vgrajena. A kej dogaja al si pe? ?Kolk ?asa si bil brez avta ? Bom kar tu vpra?al: a je to olje Ok za staro 6 diesel-po specifikacijah je... http://www.motul.com.my/eng/product_line_u.../4stroke11.html Ker tu jo iamjo kar ugodno: http://www.euroton.si/avtodeli/index.php?o...6&Itemid=29 Motula lahko dobi? ceneje, pa ?e bolj?ega kot si gledal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.