Skoči na vsebino

Pravilen priklop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Menjal sem zadnje zvo?nike na moji mazdi 323 l95 BA serija sedan. Kabli so bili original potegnjeni, ampak nikjer ni bilo ozna?eno, kateri je + in kateri -.

 

Lepo bi prosil, ?e je kdo menjaval na svoji mazdi oz. priklapljal zadnje zvo?nike in se spomni po barvah ali pa ?e je kje na internetu napisano kateri je + in - pol.

 

Zvo?nike sem priklopil na pamet igrajo, ampak nisem prepri?an ?e so pravilno priklopljeni in kak?ne so posledice, ?e so narobe?

 

hvala

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

 

Hvala za pojasnilo, saj najverjetneje bom radio vzel ven in pogledal na iso. To ?e mi samo povej prosim, ?e je zamenjan + in - potem samo zvo?nik se ne odbija nazven, ampak navznoter? samo v tem je fora?

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

 

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

Napisano

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

 

ja ce se pa zmotis (kaze negativno) pa pomeni da mas + instrumenta na - zvocnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preve? komplikacij...?e si zvo?nika priklopil v protifazi bo? sli?al VELIKO slabotnej?i zvok kot ?e si jih v fazi. Enostavno avtoradio do daske priklopi zvo?nike, poslu?aj 10 sekund, potem pojdi kable na enem zvo?niku zamenjat in ?e enkrat poslu?aj.

Kakorkoli ?e, ?e na u?es ne sli?i? razlike potem je pa kot ka?e res vseeno in se niti ne rabi? sekirat tud ?e ni pravilno prikloplen :lol::lol:

Napisano

Lahko tako, vendar ne bo? imel 12V.

 

Recimo, da ima radio 4 x 45W, RMS potemtakem znese cca. 4 x 22W. ?e bo? na radiu dal volumen nekje na polovico, recimo, da bo to 10W po kanalu, bo v takem primeru na zvo?niku napetost 6V. ?e nabije? do konca, recimo 22W, bo na zvo?niku napetost 9,4V. Pa ?e to le v sunkih (bass-i itd.).

 

Druga?e pa za sam zvo?nik ni ?isto ni? narobe, ?e sta + in ? zamenjana, se pa pozna pri muziki, ?e poslu?a? naglas, druga?e pa ?e opazi? ne.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

a ne pride na zvo?nike izmeni?na napetost???? :huh:

jaz mislim, da ja ker ?e bi pri?lo samo enosmerni tok bi zvo?nik samo napelo pa ni? ve?.Sicer pa mislim ?e ima kabel konektorje ?e zmontirane je ta tanki konektor + in debeli masa ali pa kabel z ?rto + in brez ?rte masa

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.