Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je Mazda 6 letnik 2005 136CD, po ?tevcu 115000km. Zadnje ?ase se mi dogaja, da postane pri prestavljanju pedal sklopke popolnoma mehek, pri naslednjem prestavljanju pa popolnoma normalen, bolj trd. Sklopka ?e ni? ne drsi, avto mogo?e edino malo potrese pri speljevanju. Nekdo mi je rekel, da je to potisni le?aj (zgornji ali spodnji ali oba). Kaj vi mislite? Ali moram ?imprej na servis ali naj ?akam na kak?ne druge simptome?

Napisano

Pri kolegovi MX5 se je dogajalo zelo podobno (zjutraj ?e je bil avto izven gara?e je moral sklopko pumpat, da je lahko za?altov), potem pa se je vse skupaj z vi?jo temperaturo zunaj in tudi motorja, u?timalo, vendar pedal sklopke pa je ostajal precej mehak! Na koncu se je zamenjalo cilindr?ek hidravli?ne sklopke in zdej use skupej ?tima! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na premacyju sem moral jaz tudi zamenjati cilinder sklopke pri menjalniku pa je sedaj vredu

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

 

 

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

 

men so menal sklopko pa vztrajnik

jur?ka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.