Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ne bi blo ve? nekoga na forumu sem pomislil...ah ni?. :P

 

p.s. 5,9 l/100 ni normana poraba za tak avto ampak podnormalna. ;)

 

Ja itaq,to je poraba za 80- 100 km/h po avtocesti...pa v zaveterju avtobusa.. :hohoho:
  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

jaz mam zdaj s tem tankom okoli 5.8l/100km

voznja pa, sama relacija, se pravi redko cez 100km/h

je pa res lepo, ko se prizge rezerva po 800+ prevozenih :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz mam zdaj s tem tankom okoli 5.8l/100km

voznja pa, sama relacija, se pravi redko cez 100km/h

je pa res lepo, ko se prizge rezerva po 800+ prevozenih :)

 

Saj pravim, max. 100 pa za avtobusom... :hohoho::hohoho:
Napisano

jaz mam zdaj s tem tankom okoli 5.8l/100km

voznja pa, sama relacija, se pravi redko cez 100km/h

je pa res lepo, ko se prizge rezerva po 800+ prevozenih :)

 

?zmeden? a je to zaradi nove nafte mogo?e?Ker izgleda,da bom tudi sam pri?el na 800+ pred tankanjem. :whatever:

pa niso same relacije ampak tudi mesto in avtoceste (lojzova + hitrost). :D

 

 

Napisano

Jaz sem tudi razo?aran and porabo. Te?ko se peljem pod 7 litri na BC. Vo?nje imam relacijske, 70 km AC 30 km normalne ceste, manj?i vzpon (Trojane) in cijazenje od Dom?al proti Zadobrovi, kjer zapu??am AC. Hitrost med 120 in 150, najraj? 140. S prej?njim avtom 1,9 JTD 115KM sem se lahko vozil na 5,5, realnost brez ?paranja je bila 6,2, tukaj pri M6 o tem ni govora. Ja seveda je M6 morda za 200 ali ?e malo kg te?ja, ampak to me ne zanima. Pa tud davek na okolico (DPF) me ne zanima, ker mi ga noben ne pokrije. Skratka, pristal sem nekje na 7 litrih.

 

Bog ne daj da povoham kak?no 180 km/h, ker potem smo na 9 litrih, res pa ne more? dolgo tolk vozit, ker je skoz neka gu?va.

 

Golf V je zakon. Kolega ma ?ipanga iz originalnih 90 na cca 140 km, ?ge ga skoz kokr gre, pa ne pride na 6 litrov. In to ?e cca 40 000 km. Adijo pamet.

 

Aja tisti BMWja?i z 525 D al pa 530 D so pa tud svojga dnarja vredni. Eni trdijo da jim ?re 6 drugi 12. Tko da ne verjamem nobenem ve?. Meni je to neumnost govorit ni?jo porabo od realne. Bedarija, kaj ima? od tega? Edinole nekdo bo zelo razo?aran ko bo kupil avto na podlagi kakih trditev po forumih... Ni to to.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jaz sem tudi razo?aran and porabo. Te?ko se peljem pod 7 litri na BC. Vo?nje imam relacijske, 70 km AC 30 km normalne ceste, manj?i vzpon (Trojane) in cijazenje od Dom?al proti Zadobrovi, kjer zapu??am AC. Hitrost med 120 in 150, najraj? 140. S prej?njim avtom 1,9 JTD 115KM sem se lahko vozil na 5,5, realnost brez ?paranja je bila 6,2, tukaj pri M6 o tem ni govora. Ja seveda je M6 morda za 200 ali ?e malo kg te?ja, ampak to me ne zanima. Pa tud davek na okolico (DPF) me ne zanima, ker mi ga noben ne pokrije. Skratka, pristal sem nekje na 7 litrih.

 

Bog ne daj da povoham kak?no 180 km/h, ker potem smo na 9 litrih, res pa ne more? dolgo tolk vozit, ker je skoz neka gu?va.

 

Golf V je zakon. Kolega ma ?ipanga iz originalnih 90 na cca 140 km, ?ge ga skoz kokr gre, pa ne pride na 6 litrov. In to ?e cca 40 000 km. Adijo pamet.

 

Aja tisti BMWja?i z 525 D al pa 530 D so pa tud svojga dnarja vredni. Eni trdijo da jim ?re 6 drugi 12. Tko da ne verjamem nobenem ve?. Meni je to neumnost govorit ni?jo porabo od realne. Bedarija, kaj ima? od tega? Edinole nekdo bo zelo razo?aran ko bo kupil avto na podlagi kakih trditev po forumih... Ni to to.

 

To je kr mal huda, mi imamo na stari mazdi 120C 6.1L po BC, realno 6.5L. Je pa avtocesta. Cez 7 pa skor nikol ne gre.

 

btw, 2.5 bencin je bila danes poraba 7.2 proti novemu mestu, 140km/h AC. Priganjanje po lokalnih cestah + pot nazaj je zadevo spravilo na 8.2l. No jutri bo pa mesto, pa bomo nazaj na 9.5 :)

Napisano

Golf V je zakon. Kolega ma ?ipanga iz originalnih 90 na cca 140 km, ?ge ga skoz kokr gre, pa ne pride na 6 litrov. In to ?e cca 40 000 km. Adijo pamet.

 

Tole ti pa kolega oreng nabija al pa ?e zanga pomen, da ga ?ge, takrat ko se vozi 5km/h ?ez omejitev.

 

?e ti pa govori cifre z BC-ja pa verjamem, ker pri VW-ju BC la?e od 0,7 do 1 litra.

 

Sem naredil 40.000km z Golfom V 1.9 105KM in zdele imam cca 10.000km z Golfom VI 2.0 110KM pa je povpre?je nekaj nad 6,53l/100km oz 6,73 s prej?njo generacijo.

 

Edino realno bi bilo, da se oba peljeta po isti cesti z enakim re?imom vo?nje pa na koncu primerjata rezultat. Verjemi, da ne bo razlike ve? kot pol litra, ker tud Mazdo se da voziti malo nad 5 litri na relaciji Lj-Litija-Trbovlje ;)

33112_1.png

Napisano

Sej to smo ?e ugotovili,da nekateri zelo radi pretiravajo o porabi. :P

Realno je edino-v enakem avtu-enaki pogoji-enaka razdalja-enaka brzina.

Je pa to skoraj nemogo?e dose?i na cesti,ker pride vedno kaj vmes.

 

 

Napisano

To je kr mal huda, mi imamo na stari mazdi 120C 6.1L po BC, realno 6.5L. Je pa avtocesta. Cez 7 pa skor nikol ne gre.

 

btw, 2.5 bencin je bila danes poraba 7.2 proti novemu mestu, 140km/h AC. Priganjanje po lokalnih cestah + pot nazaj je zadevo spravilo na 8.2l. No jutri bo pa mesto, pa bomo nazaj na 9.5 :)

 

si vse povedal. Stara Mazda. Brez DPF.

 

Tole ti pa kolega oreng nabija al pa ?e zanga pomen, da ga ?ge, takrat ko se vozi 5km/h ?ez omejitev.

 

?e ti pa govori cifre z BC-ja pa verjamem, ker pri VW-ju BC la?e od 0,7 do 1 litra.

 

Sem naredil 40.000km z Golfom V 1.9 105KM in zdele imam cca 10.000km z Golfom VI 2.0 110KM pa je povpre?je nekaj nad 6,53l/100km oz 6,73 s prej?njo generacijo.

 

Edino realno bi bilo, da se oba peljeta po isti cesti z enakim re?imom vo?nje pa na koncu primerjata rezultat. Verjemi, da ne bo razlike ve? kot pol litra, ker tud Mazdo se da voziti malo nad 5 litri na relaciji Lj-Litija-Trbovlje ;)

 

Mo?no. Ker na stari cesti je gu?va in se bo? vozil med 60 in 80 ves ?as, redko 100. Pa ?e manj? poraba bo iz LJ proti Trb, ker je malo padca. Moj rekord je tam s Fiatom 4,1 litra, ker je bla pa? gu?va in sem se zabetoniral za kamion. Nikakor pa to ne velja za AC, ?e sam Trojanski klanec ti dvigne porabo za cca liter, nkeja nadoknadi? s spustom od tunelov proti Blagovici.... Skratka po?re?na je tale M6.

 

?e enkrat preveril za Golfa V: voziva seprakti?no enako relacijo, jaz vedno sam, on vedno 3 v avtu, relacija Zagorje LJ, evo njemu ?ipan Golf V ?re 5,8 do 6, pelje kolikor promet dopu??a, tudi 180. Sem pa prepri?an, da ne la?e. Aja - tip nima BC ker je to Golf in je to dodatna oprema. Tko kot volan in gume, so tud na listi dopla?il :lol:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo vam majstori, test ki je delno potekal v?eraj delno v soboto, :blush: 200 se da peljat z 9 (plin11) litri in pa tudi z max 25 (plin 28) litri, po ravnini, z nasprotnim vetrom, vetrom v hrbet ali bok (na to ne morem-o vplivat) ali pa klancem. Pri 180 je razlika samo pri max in to cela 2 litra.

 

Je pa finta, sem se malo poglobil v mo?gane moje M6, do 145 na uro, je motor v takoimenovanem "closed loop" to pomeni da prilagaja dejansko doziranje bencina glede na lambdo, ?e je preniska pove?a koli?ino benza, ?e je previskoga ga odvzame, gledal sem tudi faktor korekcije v procentih, in to prilagaja tudi +- 25% na dejansko prigramirano.

 

Ko pa prekora?im hitrost pa se parametri spremnijo, sicer lambdo ?e spremlja ampak je ne upo?teva ve? in dejansko motor dela samo po predprogramiranimi parametri (open loop) in "malenkost" bogatej?o zmesjo kar povzro?i cca 2-3 litre ve?jo porabo pri sprembi hitrosti 140 na 150, po ravnem seveda.

 

Vsi podatki glede porabe so trenutna poraba po BC, na DH, je na vsakih 10 litrov trenutne za 0.7 litra manj?a porabapri trenutni 20, je po DH 1.7 litra manj kot po BC), kar je bolj to?no ?e potem primerjam povpre?no po BC in DH, je razlike 1 liter, ?e pa zra?unam na pe? pa ?e DH ka?e cca 0,05 litra preve?.

 

?undra pa nisem meril, ker ?e nisem poiskal nobenga programa za analizo zvoka. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

2 zadevi pri porabi, kot jih jaz vidim:

- tuning lahko pripomore na na?in, da ?e vozi? v istem stilu, kot pred spremembo, bo poraba obi?ajno padla (pustimo izjeme); razlog predvsem v ve?jem navoru po ?ipanju

- na tele velike razlike pri porabi, ki jih navajate, bi bilo mo?no zaklju?iti, da nanje vpliva tudi "stanje" motorja oz. komponent (senzorjev, regulatorjev, ventilov, injektorjev ipd.). Namre?, odkar sem svojega dal porihtat, se tudi pri meni nakazuje ni?ja poraba za cca. nekaj dl/100km (cca 5-10%). Predem pa sto posto potrdim to, bom moral skuriti ?e nekaj tankov, mo?no pa je tudi, da delno na to vpliva tudi aditiv v gorivu, ki ga sedaj dodajam (sicer mi je slednje manj verjetno) :whatever:

Lp,

D

Napisano

Je pa finta, sem se malo poglobil v mo?gane moje M6, do 145 na uro, je motor v takoimenovanem "closed loop" to pomeni da prilagaja dejansko doziranje bencina glede na lambdo, ?e je preniska pove?a koli?ino benza, ?e je previskoga ga odvzame, gledal sem tudi faktor korekcije v procentih, in to prilagaja tudi +- 25% na dejansko prigramirano.

 

Ko pa prekora?im hitrost pa se parametri spremnijo, sicer lambdo ?e spremlja ampak je ne upo?teva ve? in dejansko motor dela samo po predprogramiranimi parametri (open loop) in "malenkost" bogatej?o zmesjo kar povzro?i cca 2-3 litre ve?jo porabo pri sprembi hitrosti 140 na 150, po ravnem seveda.

 

 

Zanimivo tole .. :bravo:

 

Me pa zanima ,pravi? preklopi iz closed v open loop in s tem na ve?jo porabo tamo negde po 140 nauro..

Vendar to najbr? ni vezano na hitrost , bolj verjetno na obrate motorja.. ?

?e je tako,pri katerih obratih se to zgodi..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Saj pravim, max. 100 pa za avtobusom... :hohoho::hohoho:

 

Lej kot sem napisal, in to parkrat preverjeno ker nisem verjel ra?unalniku in sem ?el to parkrat sam prera?unat pa mi je isto pri?lo kot ka?e ra?unalnik.

Po avtocesti se vozim 130 oz. raje 140, ve? pa res ne oziroma redko!

Porabo imam 5,8!

Lih u?eri sem tankal, sem naredil 865 km z tankom.

Tko da ?e kdo re?e da je to podnormalna poraba za taki avto ....pol nevem je pa? podnormalna ampak dejansko mi tok kuri, zato se pa ?udim nekaterim ki pi?ete ali pi?ejo da jim ?re 8 ali ve?! Kako od kje nevem?!?

Bo?tjan

Napisano

ce bi konstantno peljal 130-140km/h ves teh 865km, ne bi mel 5.8l/100km (to upam, da je logicno)

jaz mam nad 8l/100km, ce se peljem povprecno 130km/h (kar je 140 po stevcu) - in to ves tank (cca. 4-5ur)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanimivo tole .. :bravo:

 

Me pa zanima ,pravi? preklopi iz closed v open loop in s tem na ve?jo porabo tamo negde po 140 nauro..

Vendar to najbr? ni vezano na hitrost , bolj verjetno na obrate motorja.. ?

?e je tako,pri katerih obratih se to zgodi..?

 

4100-4300 tam nekje.

Isto je v vseh prestavah, ko pride? nad to nima veze al je 4500, al 6500, vse dela na full.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

4100-4300 tam nekje.

Isto je v vseh prestavah, ko pride? nad to nima veze al je 4500, al 6500, vse dela na full.

 

Sam Kia (mazdin licen?ni motor) je to mela ?e leta 1997 v 1.8 motorju v Clarusu. Do ene 4.000 obratov je pobiral podatke iz lambda sonde pol je pa vse to zanemarilo in je samo benz notr sipalo brez eko poante var?evanja.

 

Zanimivo je bilo da, so ga zaradi tega spravili na testu v AM na porabo skoraj 13 litrov (1.8 in 116KM), z pametno (ne po?asno) vo?njo pa sem imel sam povpre?je med 8 in 9 litrov. Se pravi 4-5 litrov razlike ?zmeden??zmeden?

33112_1.png

Napisano

Lej kot sem napisal, in to parkrat preverjeno ker nisem verjel ra?unalniku in sem ?el to parkrat sam prera?unat pa mi je isto pri?lo kot ka?e ra?unalnik.

Po avtocesti se vozim 130 oz. raje 140, ve? pa res ne oziroma redko!

Porabo imam 5,8!

Lih u?eri sem tankal, sem naredil 865 km z tankom.

Tko da ?e kdo re?e da je to podnormalna poraba za taki avto ....pol nevem je pa? podnormalna ampak dejansko mi tok kuri, zato se pa ?udim nekaterim ki pi?ete ali pi?ejo da jim ?re 8 ali ve?! Kako od kje nevem?!?

 

 

?lovek, preberi moj odgovor na tvoj post. Mazde brez DPF ?rejo liter do ltra in pol manj. Tolk o ekologiji ina na?em pla?evanju zanjo. Od dra?jega servisov, splo?nega sranja z DPF in celo ve?je porabe.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?lovek, preberi moj odgovor na tvoj post. Mazde brez DPF ?rejo liter do ltra in pol manj. Tolk o ekologiji ina na?em pla?evanju zanjo. Od dra?jega servisov, splo?nega sranja z DPF in celo ve?je porabe.

 

?al se moram strinjati s tabo.

 

Upam, se trdit, da bi bil brez DPF filtra s porabo pod 6 litri v povpre?ju. Enstavno to vidim, da ?e po tankanju resetiram BC in se vozim norma?no naokoli mi BC ka?e vedno pod ?est litri pol se pa vklopi ta nesre?ni regenerativni cikel in bumf imam povpre?no porabo na 6,5 :( Jebemu tako ekologijo, da je treba saje naknadno skuriti s porabljanjem ?e ve? goriva.

33112_1.png

Napisano

?al se moram strinjati s tabo.

 

Upam, se trdit, da bi bil brez DPF filtra s porabo pod 6 litri v povpre?ju. Enstavno to vidim, da ?e po tankanju resetiram BC in se vozim norma?no naokoli mi BC ka?e vedno pod ?est litri pol se pa vklopi ta nesre?ni regenerativni cikel in bumf imam povpre?no porabo na 6,5 :( Jebemu tako ekologijo, da je treba saje naknadno skuriti s porabljanjem ?e ve? goriva.

 

Jaz ?e vedno po prevo?enih khm 30 000 ne vem kdaj se to dogaja... Pr men je skoz in vedno poraba 0.0 ?e spustim gas, pa verjem da sem velikokrat probal... To bo? enkrat razlo?il.... ?e bolj? biblo, ?e bi se dalo kako lu?ko kam vgradit. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

M6 Sportcombi 136 mi porabi povpe?no 8l/100 km. Zadnji tank je bil 7,5 s tem, da je bila to predvsem vo?nja po avtocesti ve?inoma 140 po ?tevcu (kar je realno 130). ?tevec itak la?e, ko je na ?tevcu 110 je v resnici 100 (merjeno pred trojanskimi tuneli).

Napisano

M6 Sportcombi 136 mi porabi povpe?no 8l/100 km. Zadnji tank je bil 7,5 s tem, da je bila to predvsem vo?nja po avtocesti ve?inoma 140 po ?tevcu (kar je realno 130). ?tevec itak la?e, ko je na ?tevcu 110 je v resnici 100 (merjeno pred trojanskimi tuneli).

 

tisto med tuneli tudi ni neka referenca ker la?e kot ?tevec v avto preverjeno z navigacijo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

M6 Sportcombi 136 mi porabi povpe?no 8l/100 km. Zadnji tank je bil 7,5 s tem, da je bila to predvsem vo?nja po avtocesti ve?inoma 140 po ?tevcu (kar je realno 130). ?tevec itak la?e, ko je na ?tevcu 110 je v resnici 100 (merjeno pred trojanskimi tuneli).

 

to ko so ti merilci hitrosti na avtocestah majo ponavad 10 ali pa 15 % tolerance odbite, zato ka?e manj?o hitrost od dejanske.

Napisano

Imam mazdo 323 BA sedan 1.5, ki ima porabo 7,5 - 8,5 litrov benzina. Stara je 13 let in ima prevo?enih 140000 km. Lani jeseni sem od znanca kupil rabljeno mazdo 6 1.8, katero sem hotel letos spomladi prodati in kupiti novo s dieselskim motorjem. Pa smo z mazdo 6 vsi pri hi?i tako zadovoljni, da je odpadel nakup nove s dieselskim motorjem. Poraba je trenutno po BC 8,2 litra (redno tudi zra?unam porabo, rezultat isti) in prevo?enih 12000 km odkar sem jo kupil. Je pa vo?nja kombinirana, pribli?no 1/3 po mestu, 2/3 dalj?e relacije do 30 km. Sem bolj umirjen voznik. V?asih, ko pa sem sam v avtu brez familije se do daske zapodim po ovinkih So?ke doline.

V primerjavi s mazdo 323 BA sedan je poraba pribli?no enaka. Zanimivo.

 

Glede na navedbe porab dieselskih mazd 6, je bila odlo?itev, da ostane mazda 6 1.8 pri hi?i zelo utemeljena . Pa ?e za vzdr?evanje je nezahtevna. :bravo:

Napisano

to ko so ti merilci hitrosti na avtocestah majo ponavad 10 ali pa 15 % tolerance odbite, zato ka?e manj?o hitrost od dejanske.

 

Obratno - avto ?tevci kazejo vec zaradi varnosti!!!

 

Na znakih pa je dejanska hitrost (GPS ti bo kazal enako)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obratno - avto ?tevci kazejo vec zaradi varnosti!!!

 

Na znakih pa je dejanska hitrost (GPS ti bo kazal enako)

 

Dr?i, meni ka?e okrog 8KM/h ve? od dejanske...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.