Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj ko prihaja po?asi mraz in z njim tudi zima,sol in poledica me zanima ali kdo bolje pozna ta olja? Menda so zelo dobra za??ita proti rji...

 

 

OLJE KROWN

 

Olje KROWN se uporablja za za??ito vseh kovin, ki so izpostavljene oksidaciji. Prepre?uje in zaustavlja rjavenje, izpodriva vlago ter ma?e gibljive dele.

 

KROWN je mineralno olje, prvi? izdelano v Kanadi leta 1986. Najprej je bilo namenjeno prepre?evanju in zaustavljanju korozije na letalih, kasneje se je spekter uporabe raz?iril ?e na vozila in ostale kovinske elemente. V Kanadi tako za??itijo pribli?no 400.000 osebnih vozil letno, poleg tega ?e veliko ?tevilo kamionov, avtobusov in vozil v lasti kanadske in ameri?ke vojske.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MO?NOSTI UPORABE OLJA KROWN:

 

za protikorozijsko za??ito vseh vrst vozil;

in mazanje kovinskih delov pri vozilih, kolesih, motorjih, orodju, strojih (vijaki, klu?avnice,..);

za konzervacijo strojev;

za za??ito, mazanje in konzervacijo oro?ja (lovci, ?portni strelci);

v letalstvu;

za vzdr?evanje ladij in ostalih plovil;

v industriji;

v kmetijstvu,..

NA VOLJO JE V RAZLI?NIH EMBALA?AH:

 

plastenke - 1 L,

kanistri - 20 L,

spreji - 250 ml in 500 ml.

PROIZVAJA SE V DVEH RAZLI?ICAH:

 

T 32 - namenjen je splo?ni uporabi in polnjen v spreje slu?i predvsem kot "odvija?", za mazanje verig na kolesih, za ?i??enje, mazanje in kraj?o konzervacijo oro?ja (do enega leta).

 

KL 73 - razvit je bil predvsem na ?eljo kanadske vojske, da se podalj?a ?as delovanja olja na kovini. Uporabljamo ga za opravljanje protikorozijskih za??it vseh vrst vozil, strojev, orodja in opreme ter za dolgoro?no konzervacijo oro?ja (do dveh let). Polnjen v spreje je ozna?en z zeleno nalepko.

 

 

 

 

 

 

 

Mnenja?

Napisano

Da mamo Zlatkota :P

 

?uk Krown je za karoserijo, "zlatko" pa za motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma zakaj so mi ga pa pol zandnji? ponovno "plastificiral"? <_<

?e za to, da ?e neko ta treto ole zravn ?pricam okol avta, pa ?e po seb mal.... jeah, right :vesel::P

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.