Skoči na vsebino

CX-7 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nova Mazda CX-7 z dizelskim motorjem

Nova Mazda CX-7 je na svoji predstavitvi na avtomobilskem salonu v Bologni potrdila svoj okoljevarstveni ugled. Ker se je izvedbi zdaj pridru?il ?e nov zmogljiv dizelski motor z nizkimi izpusti, je ta ?portni kri?anec ?e ?istej?i, okolju prijazen in pametnej?i. Prijavite se na prejemanje Mazdinih elektronskih novic.

 

Visoka mo?, nizka poraba

2,2-litrski dizelski motor prihodnje generacije s turbinskim polnilnikom zdru?uje velik navor 400 Nm z nizkimi izpusti in majhno porabo goriva. Zato boste z novo Mazdo CX-7 ve? na cestah in manj na ?rpalkah :harhar:

 

Bencinar:

380nM pri 3000 rpm (260KM pri 5500 rpm)

Co2 243 Euro 5

 

Dizel

400nM pri 2000 rpm (173KM pri 3500 rpm)

Co2 199 Euro 5 DPF

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Poraba 7,5 kombinirano - pa to je ?e zavajanje no.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A ni to malo malo malo konji?ev za tak?no mrcino?

 

O tem govorim....za speljevanje je dober navor pri nizkih obratih - kar sedaj tepe bencinarja, potem pa se bo avto matral.

 

Lep dokaz je vcerajsnja voznja s prikolico po AC....res ne morem verjeti da so dali 7,5L....O?itno pa so tar?a mestni kupci, ?e bolje bejbe z avtom za ?minkanje.

 

Mazda 6 ima mo?nej?i dizel motor!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni to malo malo malo konji?ev za tak?no mrcino?

 

Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .

 

Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.

 

Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).

 

Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.

 

Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).

 

Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.

33112_1.png

Napisano

Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .

 

Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.

 

Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).

 

Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.

 

Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).

 

Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.

 

Tole kar kri?i po novem testu...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :ouje:

 

Naj jo nekdo kupi....al si jo pa sposodmo :D

 

Moje mnenje - te?a in kotalni upor, zra?ni upor - NE MORE IMETI PORABE POD 9 - govorim o vsakodnevnih razmerah, verjamem da ob super idealnih razmerah naredi? ?ude?e!

 

Navsezadnje ima bencinar moj tudi najve? navora pri 3.000 rpm, sem prikolo peljal na 2500-3500 cez ravbarkomando, ?rni kal itd kot da ni bilo ni?...

 

Zanimivo bo. Je pa o?itno da ?elijo prodati samo dizle od sedaj naprej...poglej cenik...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Co2 izpust je pa .... :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Co2 izpust je pa .... :rolleyes:

 

nisem hotu pisat ampak ja, cenovno ne bo vpliva.....isti razred...samo da mas DPF..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole bo res za sprobat, da vidmo razliko. :bravo:

 

In sedaj nadgradimo test - bencinarka in dizel v paralelu....pa da se bolj zanimivo skombiniramo relacijo, gorski prelaz (Vrsic na primer) in AC....

 

:bravo:

 

Boss zmen se na Gami...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom, ko dobijo prvo za test. ;)

 

?e je treba pridam jaz podpisat, kot admin SLO mazda foruma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

 

Torej Boss - kli?i danes, ne ?e pokli?e? takoj, dobi? ?e prazen tank bencina zastonj!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej Boss - kli?i danes, ne ?e pokli?e? takoj, dobi? ?e prazen tank bencina zastonj!

 

a spet - to sem ?e zadnji? dobu :(

33112_1.png

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

 

Verjamem, da bo kmal na voljo tud tuning na ene 150kw, za tiste ki jim osnova ne bo dost B)

Lp,

D

Napisano

nisem hotu pisat ampak ja, cenovno ne bo vpliva.....isti razred...samo da mas DPF..:)

 

Hmmm... neki novi dpf menda ?

 

Ravnokar sem prebral eno staro novi?ko,

da je Mazda v Frankfurtu predstavila novej?o ,bolj?o varianto tega filtra.

Ki jo uporabljajo tudi druge firme ,kolker vem..

 

AdBlue... :bravo:

 

In za za?etek ga bojo vgrajevali ravno v cx7 dizla..

 

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

 

Ne ne, to je samo prilagajanje trgu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne, to je samo prilagajanje trgu....

 

Khm.. se pardoniram... res, tako je.. :whatever:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Hmmm... neki novi dpf menda ?

 

Ravnokar sem prebral eno staro novi?ko,

da je Mazda v Frankfurtu predstavila novej?o ,bolj?o varianto tega filtra.

Ki jo uporabljajo tudi druge firme ,kolker vem..

 

AdBlue... :bravo:

 

In za za?etek ga bojo vgrajevali ravno v cx7 dizla..

 

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

 

AdBlue je poseben dodatek, ki zmanj?uje koli?ino du?ikovih oksidov v dizelskem izpuhu in (menda) nima veze s trdimi delci, ki jih lovi DPF.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Men je bencinar ?ru 16,6 na testu, res pa da ga nisem ?parou. Z normalno vo?njo (mam kr te?ko nogo) pod 13 nikakor.

 

Pravo vpra?anje... a je bolj?i diesel pa chip tuning al je bolj? bencinar pa plin.

Bencinar s plinom ma kak?nih 230 konjev.

Diesel s chip tuningom pa cca. 200.

Poraba ve? al manj ista, navor je tut ?isto blizu.

 

Pomoje bol? disel? Sploh s to ceno. Rezervna guma ti ostane, pa ?e la?je se proda.

Va?e mnenje?

 

A je ta diesel ok? Baje da je osnova od PSA, skoraj isti motor ma c crosser pa c5 ...

Garancija bo 5 let? Na kok km bo pa servis?

Last but not least?? A bo mel automatik. :ljubezen:

Napisano

AdBlue je poseben dodatek, ki zmanj?uje koli?ino du?ikovih oksidov v dizelskem izpuhu in (menda) nima veze s trdimi delci, ki jih lovi DPF.

 

Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej

posebnost mazde .. :angry:

 

Carr ,damauzavijeva temo off topic...

(na ajvarjevo veselje ) ;)

 

Eno leto je okrog.

Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?

Mene 255 ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej

posebnost mazde .. :angry:

 

Carr ,damauzavijeva temo off topic...

(na ajvarjevo veselje ) ;)

 

Eno leto je okrog.

Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?

Mene 255 ?

 

Ma ja, men se zaenkrat ne dviga (nivo olja namre? :P ) in nimam te?av s tem DPF-jem. Moram potrkat...

Jebenti, servis na 20.000 km me je pa stal dobrih 300 EUR :angry2: . So moral kao pregledat ventile. Sej se sploh nisem razburjal, ko sem ugotovil, da so mi zara?unali skoraj tri ure dela, na avtu so pa delali najve? tri?etrt ure (sem mal opazoval). Ampak jebiga, tak je normativ. Nimajo prav, ampak jaz se ne mislim prepirat o teh stvareh, ker je drugje ?e dra?je, tukaj so mi pa ?e ?li precejkrat na roko <_< .

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mercedes je posku?al patentirati Bluetec tehnologijo, vendar mu ni uspelo, ker je bila thnoligija zman?evanja NOx z dodajanjem ureje (to je namre? skrivnostna teko?ina AD Blue in bi jo jaz raje poimenoval AD Yellow)

Evo citat testa, ki to tehnologijo opisuje, sicer ?e na drugi stopnji razvoja, ko Ad Blue ni potreben.

 

"Glavni krivec za test, ki ga prebirate, je tehnologija Bluetec. Osnovno znanje prihaja iz tovornja?ke sekcije. Tam je obdelava izpu?nih plinov ?e toliko pomembnej?a. Dizelski motor je v svoji osnovi precej ekolo?ki, porabi namre? manj goriva, zato v zrak izpusti manj ogljikovega dioksida. Obenem so dizelski izpu?ni plini nevarnej?i ali bolj strupeni, kakor ho?ete. Poleg trdnih delcev ? saj, imajo ?e precej?en dele? du?ikovih oksidov, ki jih oksidacijski katalizator ne obdela. Zato potrebujejo vsi dizli, ki ustrezajo najsodobnej?im, prihajajo?im izpu?nim normam, tudi NOx katalizator. Ta pretvarja NOx v du?ikov oksid, ki je v obi?ajnem zraku, in vodo. V E 300 Bluetec je pretvorba mogo?a tudi brez dodatka skrivnostne spojine AdBlue, in sicer s posebnim programom vbrizga goriva. Tako vsakih nekaj minut, ob optimalnih pogojih, agregat sam prilagodi vbrizg dizla, da dose?e popolno pretvorbo v NOx katalizatorju. Ker v postopku nastane tudi nekaj neprijetnega amonijaka, so Mercedesovi in?enirji uporabili tudi SCR katalizator, ki uspe?no pretvarja amonijak v gornje, nenevarne produkte. Vmes sodi ?e filter trdnih delcev in ?istilna naprava »Made by Mercedes-Benz« je opravila svoje."

 

?e bo citroenov motor, bodite brez skrbi, saj nima te?av z DPF.

 

Druga?e je Ad Blue sistem sestavljen kar iz treh "filtrov"

-filter trdih delcev

-filter NOx

-filter amonijaka

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.