Skoči na vsebino

CX-7 dizel

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej

posebnost mazde .. :angry:

 

Carr ,damauzavijeva temo off topic...

(na ajvarjevo veselje ) ;)

 

Eno leto je okrog.

Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?

Mene 255 ?

 

CX-7 me je ceneje prisel pri 30.000!!!

 

Evo traktorji...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

 

Bencinar s plinom ma kak?nih 230 konjev.

 

A je ta diesel ok? Baje da je osnova od PSA, skoraj isti motor ma c crosser pa c5 ...

Garancija bo 5 let? Na kok km bo pa servis?

Last but not least?? A bo mel automatik. :ljubezen:

 

Aha v katerem filmu ? ?zmeden?

 

Ne ma Je...

Rabim in ho?em dokaze, na pogled so si itaq vsi motorji enaki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ima Jernic bencinarja, ?e se ne motim... :ne vem:

 

 

Sevede se ne moti?...

Ja kaj morem ,tolk so ra?unal na gami.. :(

Vpra?al sem te, ker vem ,da ima? pribli?no enako star avto in enake barve.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cx-7 dizel - nekaj zame!

 

Ali morda kdo ve, ali je ta dizel motor popolnoma nov, ali so uporabili obstoje?ega. ?e se bom ?e odlo?il za cx-7 bom verjetno po?akal, da bo ta model zunaj vsaj eno leto, da bodo lahko odpravili morebitne napake.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cx-7 dizel - nekaj zame!

 

Ali morda kdo ve, ali je ta dizel motor popolnoma nov, ali so uporabili obstoje?ega. ?e se bom ?e odlo?il za cx-7 bom verjetno po?akal, da bo ta model zunaj vsaj eno leto, da bodo lahko odpravili morebitne napake.

 

 

Brez skrbi, to je "stari" Mazdin diesel motor, ki laufa tudi recimo v tvoji ?estki prej?nje generacije samo, da so mu zdaj malo spremenili hod batov (?e je kaj povrtan ne bi vedel) tako, da so iz 2 litra dobili 2,2 litra.

 

Sam motor se zdaj nahaja v najnovej?i ?estki, trojki in zdaj v CX-7. Glede na to nima? nobene ve?je skrbi saj je motor dolgoletno prizku?en in dodatno optimiziran tako, da mislim da negativnih presene?enj ne bi smelo biti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe jures kolk se ti trudi? traktorje v slabo lu? spravit ;):bravo:

 

aja Jernic ma bencinarja tko, da BUSTED

 

Se vedno drago za 2 L olja manj :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako za info, zgubi manj ali celo ni?, dolo?eni turbo bencinarji celo dobijo 20 - 30 konjev, ?e pravi dela predelavo. :danzoman:

Samo CX pa? ni tak . :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako za info, zgubi manj ali celo ni?, dolo?eni turbo bencinarji celo dobijo 20 - 30 konjev, ?e pravi dela predelavo. :danzoman:

Samo CX pa? ni tak . :angry2:

 

 

Prvi? sli?im. Se mi zdi, da je tut jures reku, da nekaj manj potegne, in da se lahko naredi tako, da ni razlike ampak potem ve? po?re.

 

Kateri turbo bencinarji pridobijo 20 - 30 konjev?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi? sli?im. Se mi zdi, da je tut jures reku, da nekaj manj potegne, in da se lahko naredi tako, da ni razlike ampak potem ve? po?re.

 

Kateri turbo bencinarji pridobijo 20 - 30 konjev?

 

Ja jure je imel to te?avo ampak je re?ena, pa ne s pove?anjem porabe.

 

Japonci itaq EVO & Impreza. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi? sli?im. Se mi zdi, da je tut jures reku, da nekaj manj potegne, in da se lahko naredi tako, da ni razlike ampak potem ve? po?re.

 

Kateri turbo bencinarji pridobijo 20 - 30 konjev?

 

plin ni dotekal pri polnem gasu (beri sfolgal)

 

Sedaj vlece ko pari?anka.... :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

plin ni dotekal pri polnem gasu (beri sfolgal)

 

Sedaj vlece ko pari?anka.... :danzoman:

 

?e vedno ?

Bomo ?e kaj ni?al cifre ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno ?

Bomo ?e kaj ni?al cifre ?

 

Po?aki zdej testiramo s pametno nogo....BC kaze 10,9....ampak to ni realno s plinom...(Bom pa Bossa premagu po BCju) :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?aki zdej testiramo s pametno nogo....BC kaze 10,9....ampak to ni realno s plinom...(Bom pa Bossa premagu po BCju) :bravo:

 

Ja k se ve? al manj sam vozi?... jaz sem imel na testo 200+ kg "mrtve" te?e :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ravno sem tankal svojo cx-ico. Po BC sem prej?nji tank prevozil z 10,5, po dejanski matematiki pa z 10,4. Mi pa ?ena pravi da je ko me ni blo en tank prevozila s porabo pod 10, ampak to mor? biti pa kar le?eren.

 

Sem pa ravno v?eraj gledal porabo po AC - pri tempomatu na 140 km/h je poraba ca. 11, pri 150 km/h pa 12.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja k se ve? al manj sam vozi?... jaz sem imel na testo 200+ kg "mrtve" te?e :hohoho:

 

Ka pa je to za 260 kon?kov...pozabu si pa ?e ene 50kg opreme od Ajvarja

 

Evo ravno sem tankal svojo cx-ico. Po BC sem prej?nji tank prevozil z 10,5, po dejanski matematiki pa z 10,4. Mi pa ?ena pravi da je ko me ni blo en tank prevozila s porabo pod 10, ampak to mor? biti pa kar le?eren.

 

Sem pa ravno v?eraj gledal porabo po AC - pri tempomatu na 140 km/h je poraba ca. 11, pri 150 km/h pa 12.

 

Koliko pol naredi? - cca 600km s tankom?

 

Sam reeeeeeees je treba voziti s 1mm gasom na mo?i, potem ko pospe?i? do cruising speed...

Kar pa je ob tako ?ivahnem avtu res problem, ?lovek ho?e u?ivat....mesto jo pa ubija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej nova mazda cx7 dizel ima najsodobnej?i sistem za zmanj?evanje onesna?evanja okolja. Poleg ?e znanega sistema DPF, ki je posodobljen in naj ne bo povzro?al znanih te?av, ima tudi katalizator za zmanj?evanja NOx z ureo (AD Blue). V ta namen ima 15,5 litrski dodatni rezervoar, ki omogo?a vo?njo ve? kot 30.000km, koliko naj bi zna?al interval vzdr?evanja. Zato ga bodo dopolnjevali kar na servisih.

Mo? in navor omogo?ata udobno dizelsko vo?njo.

Kot so zapisali v enem od ?asopisov se mazdin odli?ni dizel motor prikupi z mo?jo, tihim delovanjem, var?nostjo in ?isto?o (izpu?nih plinov). Pravijo, da so se vozili zelo blizu obljubljene porabe 7,5 l/100 km in, da so obljubljeno kon?no hitrost 200 km/h zlahka dosegli.

 

To da je 2.2 dizel motor C-crossowerjev brat z mazdinimi posebnostmi, lahko ?tejete le kot ++++, saj ima citroen zelo izpopolnjenje dizel motorje, ki niso imeli nobenih te?av s svojim visoko-temperatusnim sistemom filtra sajastih delcev -FAP.

Verjamem pa, da je mazda naredila tudi popravni izpit in popravila vse te?ave zaznane pri predhodni generaciji DPF.

Prepri?an sem, da bodo bodo?i lastniki CX7 CD zelo zadovoljni.

 

?e bo kak skupni test, se kar prijavim za 5 voznika.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej nova mazda cx7 dizel ima najsodobnej?i sistem za zmanj?evanje onesna?evanja okolja. Poleg ?e znanega sistema DPF, ki je posodobljen in naj ne bo povzro?al znanih te?av, ima tudi katalizator za zmanj?evanja NOx z ureo (AD Blue). V ta namen ima 15,5 litrski dodatni rezervoar, ki omogo?a vo?njo ve? kot 30.000km, koliko naj bi zna?al interval vzdr?evanja. Zato ga bodo dopolnjevali kar na servisih.

Mo? in navor omogo?ata udobno dizelsko vo?njo.

Kot so zapisali v enem od ?asopisov se mazdin odli?ni dizel motor prikupi z mo?jo, tihim delovanjem, var?nostjo in ?isto?o (izpu?nih plinov). Pravijo, da so se vozili zelo blizu obljubljene porabe 7,5 l/100 km in, da so obljubljeno kon?no hitrost 200 km/h zlahka dosegli.

 

To da je 2.2 dizel motor C-crossowerjev brat z mazdinimi posebnostmi, lahko ?tejete le kot ++++, saj ima citroen zelo izpopolnjenje dizel motorje, ki niso imeli nobenih te?av s svojim visoko-temperatusnim sistemom filtra sajastih delcev -FAP.

Verjamem pa, da je mazda naredila tudi popravni izpit in popravila vse te?ave zaznane pri predhodni generaciji DPF.

Prepri?an sem, da bodo bodo?i lastniki CX7 CD zelo zadovoljni.

 

?e bo kak skupni test, se kar prijavim za 5 voznika.

 

Dnevnik v petek?

 

Ker ta novinar ga ni vozil le opisuje.....

 

Good news for Mazda dealers across Europe as the Japanese firm will enhance the European CX-7 line-up with the addition of a diesel version. More specifically, Mazda will offer its CX-7 Crossover form mid-2008 with the Ford / PSA Peuegot-Citroen jointly developed, 2.2-litre turbo diesel engine that delivers 155 Hp.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dnevnik v petek?

 

Ker ta novinar ga ni vozil le opisuje.....

 

Good news for Mazda dealers across Europe as the Japanese firm will enhance the European CX-7 line-up with the addition of a diesel version. More specifically, Mazda will offer its CX-7 Crossover form mid-2008 with the Ford / PSA Peuegot-Citroen jointly developed, 2.2-litre turbo diesel engine that delivers 155 Hp.

 

Ne,

podatke sem dobil v sobotnem delu.

To kar si ti navedel sem tudi sam zasledil na netu. Nisem prepri?an, da je podatek o KS to?en. Citroen ima sicer 156KS. Imenujejo ga pa crosser. Tudi pri citroenu imajo limuzine s tem motorjem 173 KS, za crosserja pa so mo? zni?ali in za malenkost pove?ali navor, ker je za tovrstna vozila pomembnej?e od 17 KS.

 

Mogo?e je mazda zadr?ala mo? in pove?ala navor na 400 Nm (pri 2000o/min), ker je ?la svojo pot pri izpu?nem sistemu. Crosser ima 156 KS, 380 NM (pri 2000o/min)

 

Tako, da bi testna vo?nja znala biti zanimiva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da ima HDI korenine, potem je poraba mozna, ampak tole je pa res japonski poraz....popravili so (tako pravijo) DPF problem da so vzeli francoski PAF ?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da ima HDI korenine, potem je poraba mozna, ampak tole je pa res japonski poraz....popravili so (tako pravijo) DPF problem da so vzeli francoski PAF ?? :ne vem:

 

Ne, napa?no sklepa?.

Niso posvojili uspe?en FAP sistem, marve? so razvili svojega izbolj?anega DPF, ki so mu dodali ?e AD Blue sistem. To je bolj kopija mercedesovega sistema. Imam pa tudi ob?utek, da so to naredili zaradi prodora dizlov na ameri?ki trg, kamor brez Ad Blue dodatka skorajda ni mogo?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo sem v dilemi, kje objaviti tale test, ali tu, ali v sme?ni rubriki. Naj bo kar tu. Google se malo ?ali pri prevodu, vendar pa je le prvi oprijemljiv test.

Ko sem prilepil, sem opazil dobro lastnost prevajalca, da da ?e original zraven.

 

Mazda CX-7 2.2D

 

Test date 12 October 2009 Price as tested ?25,785 Test datum 12. oktober 2009 Cena testirano ? 25,785

 

 

The dashtop has been redesigned, partly to make space for a colour sat-nav Dashtop je bil preoblikovan, da bi delno prostor za barvo sat-nav

 

What is it? Kaj je to?

 

This is thoroughly refreshed, redesigned and re-engined version of Mazda's well regarded CX-7 crossover. To je dobro spo?iti, preoblikovana in ponovno motorjem razli?ica dobro ?teti Mazda CX-7 crossover. The CX-7 has been a pretty successful car for Mazda, with 190,000 sold globally since it was launched in late 2006. CX-7 je bil precej uspe?en avtomobil za Mazda, s 190.000 prodanih po svetu, saj se je za?ela konec leta 2006.

 

The exterior of the car has been given a makeover, with a new RX-8 style front bumper design, a redesigned rear bumper and a spattering of chrome highlights. Zunanjost avtomobila je bila dana preobrazba, z novim RX-8 prednji odbija? slog oblikovanja, preoblikovan zadnji odbija? in spattering z krom izpostavlja. The result is a success, giving the car a more upmarket appearance than the outgoing model. Rezultat je uspeh, ki avto bolj upmarket videz od odhajajo?ega modela.

 

Under the skin, the changes are more extensive. Pod ko?o so bolj obse?ne spremembe. The body's torsional stiffness has improved by five per cent party thanks to 31 extra spot welds in the B-pillars and door apertures. Organa torzijsko togost je izbolj?ala za pet odstotkov stranko zaradi dodatnih 31 zvari mesto v B-stebri?ki in odprtine vrat. Mazda engineers have also reworked the structure around the inner rear wheel arches, with thicker metal and extra reinforcement. Mazda in?enirji so prav tako predela okrog notranjo strukturo loki zadnje kolo, s debelej?e kovine in dodatne okrepitve.

 

Noise, vibration and harshness has been further countered by thicker noise insulation on the floor and against the bulkhead. Hrup in vibracije ter Okrutnost je ?e re?evale z debelej?i zvo?no izolacijo na tleh in pred pregrado. There's also extra noise damping under the bonnet, around the front strut towers and even inside the A-pillar in the form of foam injections. Tam je tudi ?um du?enje pod pokrov motorja, sprednji okoli stolpi strut in celo znotraj-steber v obliki pene injekcije. Changes to the suspension system (MacPherson strut front, multi-link rear) extend mainly to new 'smoother stroke' dampers. Spremembe sistema vzmetenja (spredaj MacPherson strut, multi-link rear) raz?iriti predvsem na nove "la?ji stroke" amortizerji.

 

Inside, the interior has also been given a fairly hefty makeover. Inside, notranjost je bila namenjena tudi dokaj zajetna preobrazba. The dash top has been redesigned, partly to make space for a small colour sat-nav screen, as has the centre console with new vents and a new arm rest. Dash vrh je bil preoblikovan, da bi delno prostor za majhno barvno sat-nav zaslon, kot je sredinski konzoli z novimi vrelci in nov po?itek roko. The button-heavy steering wheel is also new. Gumb-te?ka volan je tudi nove.

 

The biggest news, though, is the introduction of a new 2.2-litre turbodiesel engine, the first time an oil-burner has been offered in the nose of a CX-7. Najve?ji novica, ?eprav, je uvedba novega 2,2-litrski motor Turbodiesel, prvi?, na oljni gorilniki je bila ponujena v nosu CX-7. This is no ordinary unit, either. To ni navaden enoto, bodisi. First seen in the Mazda 3, the engine gets a bespoke variable vane turbo and intercooler for its installation in the CX-7. Prvi? videl v Mazda 3, motor dobi Dogovorili spremenljive lopatami turbo in intercooler za vgradnjo v CX-7. The engine drives a six-speed manual gearbox (the option of a self-shifter is a probably a couple of years away). Motor poganja ?eststopenjskim ro?nim menjalnikom (mo?nost samo-transformator, je verjetno nekaj let oddaljen). A front-biased 4x4 system that can, at most, split the engine's torque 50/50 between the front and rear wheels is standard. Front-pristranski 4x4 sistem, ki lahko najve?, po delih 50/50 navor motorja med sprednjo in zadnjo kolesa je standard.

What's it like? Kaj je to v?e??

 

When the facelifted CX-7 is launched in the UK on 1 November, the only engine option will be this 2.2-litre diesel version. Ko je facelifted CX-7 v Zdru?enem kraljestvu za?ela 1. novembra, bo edina mo?nost ta motor 2,2-litrski dizelski razli?ici. There's also only one version on offer, a highly specced model which includes everything from sat-nav and leather to a Bose 'surround sound' sound system. Tam je tudi samo ena razli?ica na voljo, zelo specced model, ki vklju?uje vse od sat-nav in usnje na Bose "prostorski zvok" ozvo?enje. The only option will be ?450 for metallic paint. Edina mo?nost, bo ? 450 za kovinsko barvo.

 

The test car only had 1200 miles on the clock, so the engine was still pretty tight, but on the level motorways of Germany and Austria, the diesel CX-7 was quick and smooth. Test avto imel le 1200 milj na uro, tako da motor ?e vedno precej nizke, vendar se na ravni avtocestah Nem?ije in Avstrije, dizel CX-7 se je hitro in gladko. It weighs 1800kg empty, but with two up the engine would pull well even in the highest gear ratio. Prav tehta 1800kg prazen, vendar z dvema navzgor bi motor pull dobro tudi v najvi?je prestavno razmerje. It's a nifty high-speed cruiser, benefitting from low wind noise and - nice touch, this - completely silent windscreen wipers. To je eleganten visoke hitrosti cruiser, ki ?rpajo koristi iz nizke vetra in hrupa - lepo dotik, ta - povsem tiho vetrobranskega stekla.

 

It's a nice place to sit in, too, with very clearly laid out instruments and nice matt black finishes. To je lepo mesto sedeti v, tudi z zelo jasno dolo?enimi instrumenti in lepo ?rno mat kon?a. The cabin is also wide and pretty spacious, with a good boot, even though the car gets a full-size spare wheel. Kabina je prav tako ?irok in zelo prostorno, z dobro ?korenj, ?eprav avto dobi polni velikosti rezervno kolo.

 

Personally I found the seats a bit too short in the squab and meanly padded in the backrest. Osebno sem na?el sede?ev malo prekratek v Golup?e in Podlo oblazinjeni v naslonjalo. The handy steering wheel is a touch over-buttoned, but the sat-nav is clever. Priro?en volan je preve? gumbi na dotik, ampak sat-nav je pameten. Although the screen is very small, it automatically zooms in when you are negotiating a complex junction, before zooming back out. ?eprav je zelo majhen zaslon, samodejno zoom, ko ste se pogajata zapleteno kri?i??u, pred pove?ave nazaj ven.

 

On the Austrian alpine roads, in the streaming rain, the CX-7 was slightly less accomplished. Na avstrijski alpski cestah, v streaming de?ju, CX-7 je bilo nekoliko manj dose?en. The engine has to be worked, so it drums up a bit of distant thrum, the twin counterweights in the sump clearly working hard to smooth out this large capacity four-pot. Motor mora biti obdelan, tako da bobni gor malo oddaljeno Re?e, twin protiute?i v koritom jasno trudimo, da bi gladko opravil ta veliko prostornino, ?tiri-pot. The manual 'box also cleanly engages the cogs, but the lever's action across the box is a bit notchy. Priro?nik "box prav lepo sodeluje stro?ki prodanega blaga, vendar vzvod za ukrepe na polje, je malo notchy.

 

The CX-7 handles neatly enough for a tall car, but the new electro-hydraulic power steering set-up is too light. CX-7 ro?aji lepo dovolj visok avto, ampak novi elektro-hidravli?no servo volan set-up, je preve? svetlobe. The first quarter of a turn is far too over-assisted and a half-turn on tight alpine bends is still too distant, making placing the car on narrow roads a less certain exercise than it needs to be. Prvem ?etrtletju pa je preve? preve? pomaga in pol obratov na ozkih ovinkov alpskih je ?e vedno preve? oddaljeno, pri ?emer dajanje avto na ozkih cestah manj telesno dejavni kot nekatere je treba. There was also some evidence that the CX-7's ride can be brittle over sudden changes to the road surface, but a proper test on UK roads is the only way to properly judge the chassis. Sli?ati je bilo tudi nekaj dokazov, da lahko vozijo CX-7 je treba krhka nad nenadne spremembe v cesti??u, ampak pravilno test na cestah VB je edini na?in za ustrezno sodniku ?asijo. Overall, the Mazda lacks the fizz of its smaller stablemates, but it's good within its field. Na splo?no, Mazda nima fizz njegove manj?e stablemates, vendar je dober na svojem podro?ju.

Should I buy one? Naj kupite?

 

See hi-res Mazda CX-7 pictures Glej hi-res Mazda CX-7 slik

 

As an alternative, relatively upmarket, family car the CX-7 has much to recommend it. Kot alternativo relativno vi?jega cenovnega razreda, dru?inski avto CX-7 je veliko, da ga priporo?i. It is usefully bigger than, say a Freelander or X3, and only comes in fully specced form. To je koristno ve?ji od, recimo Freelander ali X3, in pride ?ele v celoti specced obliki. It is probably not as enjoyable to drive as the Land Rover or BMW for the more enthusiastically minded, but it would be fine long-distance cruiser. Verjetno ni tako prijeten, da je vo?nja Land Rover ali BMW za bolj navdu?eno misle?e, vendar bi bilo lep dolge razdalje cruiser.

 

However, the CX-7 stands out for its environmental credentials and I don't mean the decent fuel economy. Vendar pa CX-7 izstopa njegovo okoljsko mandatov, in ne mislim dostojno ekonomi?nosti porabe goriva. The CX-7 might well be the first car sold in the UK that not only has a Euro5-standard diesel engine and particulate trap but is also fitted with the Adblue exhaust injection system, which uses Urea to break down the Nitrogen Oxides in the exhaust gas. CX-7 so lahko prav tako prvi avto prodaja v Zdru?enem kraljestvu, ki nima le standard Euro 5-dizelski motor in delce, ampak je tudi opremljen z injekcijo AdBlue izpu?ni sistem, ki uporablja Urea raz?leniti du?ikovih oksidov v izpu?nih plinih plina.

 

The CX-7 will, arguably, be the least-polluting diesel car when it goes on sale in the UK next month. CX-7 bo verjetno se najmanj onesna?ujejo dizelskih avtomobilov, ko gre za prodajo v Zdru?enem kraljestvu naslednji mesec.

Hilton Holloway Hilton Holloway

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.