Skoči na vsebino

Chipanje nove Mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Obremenitve pogona in prenosa so zaznavno porasle.

Svetujem ti EP aditiv (extremely pressure) za visoke obremenitve.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je LabiGT napisal:

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

 

Ma kaj mo?... poglej navor, kam ga je odneslo +100Nm ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Odli?no...za tanke vla?it na fronto , njive orat.. :bravo:

 

In kolk stane takole ?ipovanje..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
  je LabiGT napisal:

navor je torque

kgm*9.81m/s^2 = Nm

 

prej je blo 302Nm, potem pa 401Nm

 

lepa stevilka, kaj pa KM? in km/h?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

 

Zgolj in samo to :ouje:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nekaj me moti:

1. Zakaj je skala od 2200 naprej? :whatever:

2. Zakaj je navor najve?ji pri 3000? ;)

3. Zakaj je navor samo 310 Nm original in ne 350?

 

Sej je to 2.0 CD a ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

 

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je Symon napisal:

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:

 

danke ?on za obrazlo?itev :P zadeve vem kaj so sam ?pure na grafu mi niso ble jasne zkaj jih je tolko :P ko lab rat :D zdej vem da je primerjava gor dveh meritev... :blush::bravo:

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je Mazda 6 1.8i TE napisal:

Kaj M6 l.2009 1.8 bi se dalo chipat in ali je sploh smiselno? Lp :harhar:

 

sej se heca?, a ne? :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je mazda_mx napisal:

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Majstr, a bi blo mo?no ?e bi kdaj poleg zraven dal ?e kak podatek, samo vpra?am ? :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je mazda_mx napisal:

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

 

He,he,pa ausuh lahko menja?.Bo vsaj zvok bolj ?porten in avtomatsko misli?,da si hitrej?i. :D

 

 

Napisano
  je Boss napisal:

sej se heca?, a ne? :hohoho:

 

ma ne. mogo?e imam mo?nost ?ipat za 'đabe', mislim da ti naredijo iz 120 na 132KM. Ni ne vem kaj, je pa nekaj ve? navora za v klance...

 

http://www.tuner.at/

 

Kaj menite, iz vidika varnosti motorja, bi mu to kaj ?kodilo , ali ne? :D

Napisano

Na tej strani samo turbinarje ?ipajo :huh:

 

Ne vem kje si dobil to informacijo samo mi ni jasno kako bi lahko atmosfercu za toliko pove?al mo? motorja samo s posegom v programje.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Lokalno imam enega, ko je oče bil gastarbajter, firma v Nemčiji. Z ženo, nemko, se je preselil v Slovenijo, da je boljše tukaj....
    • @Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura. Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.
    • Hvala. Grem v akcijo.
    • Tole  BCS sem nekajkrat vozil po njivi. Bi bilo fino imet roko velikosti XXL ... Pa težava so preveč skupaj kolesa (če je njiva nagnjena, jo rado zanaša).  
    • Sicer je tu na forumu tudi svetovno priznani strokovnjak za orodja s štili... Zakaj? Zato, ker lopata je za kopat, grablje za grabit, vile pa za gnoj kidat.    Imel tako pomivalnega kot pralnega AEG 25 let. Pri pomivalnem so že po 10 letih serviserji rekli naj ga stran vržem, pa sem potem sam popravil elektroniko. V naslednjih 15 letih sta sledili še 2 popravili z moje strani, potem po 25 letih zamenjava. Pri pralnem stroju AEG sem po 24 letih sam menjal ležaj in manšeto. Dobil sem samo original in cena (po vezah) je bila 160€. Zgrešena investicija. po pol leta je namreč razpadel plastični mehanizem dozirnika.    Sedaj sem spet na AEG. Koliko bodo zdržali bomo videli. Sem pa dokupil dodatne 2 leti garancije.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.