Skoči na vsebino

Kako Voziti Mazdo3 Doesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

E mi smo kupili ravno Mazdo3 1.6 diesel, pa me zanima, kako jo voziti, da bo poraba ?im manj?a, pa da ne bo motor preve? obremenjen (pod obrati...). V bistvu je to na? prvi dizel, tako da smo za?etniki na tem podro?ju... :blink:

Prodajalec je rekel, da tam do 3k obratov. Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Sej to je pa druga stvar... Smo pozabili vpra?at, ?e ima tudi na?a Mazda turbino notri... :(

 

Kaki nasvet?

 

tnx

Napisano

pri nove avtu je zdaj na za?etku dobro, da ga ne vozite pod polno obremenitvijo, vendar ga ne smete zanemariti, se pravi tam po 2-3 tiso? kilometrih je ?e lepo ?e se avto od ?asa do ?asa pelje skoraj na polno,

 

da pa dose?e? nizko porabo, pa mora? voziti predvsem predvidljivo, se pravi, opazovati promet, brez sunkovitega pospe?evanja, ?imprej dose?i ?eljeno hitrost in jo potem dr?ati v najvi?ji prestavi, prestavljati pri 2000 vrtljajih je tudi eden od na?inov...

 

seveda ima tudi va?a mazda turbino

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

 

tnx

jaooo.....taka izjava sam od ljudih ki vozijo golfe....

 

(jaz mam na mazdi stikalo na katerem pise "turbo" on/off) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? :blink:

Zato, da lahko re?e, da ima golfa TDI, ?etudi unega T-ja nikoli ne uporablja... :D

 

Ej pri kerih obratih pa naj bi se turbina pri Mazdi vklopila?

Napisano

glej, napacno mnenje je da se turbo "vklaplja"....je pa res da cutis efekt pri cca. 1500rpm...mazda3 pa sploh je vredu ker ni izrazite turbo luknje...tko da sam gas :) (ko se ogreje, normalno )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Turbina dela skoz ko dela motor, z to razliko da je pri niskem stevilu obratov ni cutiti niti slisati. turbina se vrti do 150.000 obratov in zato je vazno da ko se ustavis z avtom, da ga takoj NE UGASNES!!! pusti par minut da dela da se pristisk in temperatura olja pomirita. to ti je recept za dolgo zivljenje turbo motorjev. poleg tega so vsi danasnji dizli narejeni da se jih stiska in nikakor ne za niske obrate. najbolj mu pase avtocesta in obrati od 3000 na gor. minili so stari casi dizlov do 2000 obratov. preberi si navodila ker ti tam SIGURNO natancno pise o tem.

A tistega konja z golfom pa ne poslusaj. rajs mu povej naj se pozanima kaj je kupu in kako zadeva dela -- "na 2200 mu se przge turbina" :o - pred tem pa spi :D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Hehe sem se nasmejal na tisto z Golfom TDI

 

Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe :D

 

?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T... ;)

 

 

 

Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade.

 

 

Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem".

33112_1.png

Napisano

Ma ja sej ne more? primerjati Golfa in Mazde... :D

Dva komplet razli?na avtomobila. Sem vozil enega in drugega... Pri Golfu se je ?e kako poznala tista "luknja", (okoli 2500 obratov), ko je naenkrat "eksplodiral" in te prilimal v sede?... Morda zato misli, da mi do takrat turbina "spi"... :huh::blink:

Ga moram napotiti na ta forum, da se bo kaj nau?il (in morda firmo avtov zamenjal... <_< )

 

Kakor sem pa tu do sedaj videl, pa gre skoraj enako kot bencinar, samo za moje pojme za sedaj bolj ?ivahno (323F 1.5 se je zbudila tam pri 3,2k obratih, ta pa skozi pospe?uje...) :D :D

 

No sej taki nasveti so uporabni in dobrodo?li (ne takoj izklju?it motorja po "priganjanju"). :P

Napisano

Haha, verjamem samo glej sedaj imaste dizla?a prej pa je bil le 1,5l motor brez turbine, in verjamem da je razlika ve? kot o?itna!

Samo ?e se ne motim se 1,5 komaj zbudi nad 4000rpm, no tako je vsaj pri 1,4l! ;)

Napisano

Ja sej se je nekako zbudila pri 3,2, dobro vle?t pa ?ele res nad 4k obratov...

 

Samo ali se samo meni zdi, da ?e presedla? iz "starej?ega" avta na novej?ega, se ti zdi, da nekako ne gre? tiste kilometre, ki jih vidi? na?tevcu? Pri prej?nji 323F sem pribli?no vedel, kdaj gremo 90, kdaj 50 na uro... Tle se mi zdi pa teh 90 nekam po?asi... :D :D

Napisano

To pa vse zaradi ve?je notranjosti in nasplo?no druga?ne notranjosti avtomobila in velikosti nasploh zaradi tega se ti zdi da gre? po?asneje kot pa v starej?i, tako vsaj jaz mislim! :rolleyes:

Napisano

predvsem pa zaradi PODVOZJA (amorizerjev, geometrije in podobno...)

 

no kar je boss povedal sm tudi jst tako mislu, da je treba avtu pustiti v praznem teku nekaj casa, po voznji na AC

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

tale nekaj ?asa je npr. vsaj 30 sec. in to je ravno toliko, da se lepo ustavi?, v miru odve?e?, mogo?e ?e pogleda? okrog po vozilu, ?e si kje kaj pustil, ugasne? lu?i, prestavi? v parkirno prestavo, mogo?e zategne? ro?no, in potem ugasne?.

 

ni se te?ko navadit... jaz podobno delam pri bencinarju... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

jaz tudi podobno, posebej je pomembno ?e je turbo.Najbolj?e da si gor montira? turbo timer, pa ga lahko takoj ugasne? in ni bojazni za turbino.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Turbo timer...zadeva ki ti laufa ma?ino tako dolgo,da se turbina umiri, potem pa se avto samodejno ugasne;ma? dve mo?nosti nastavitve-ali dolo?i? ?a? ali pa timer sam iz re?ima vo?nje zra?una kolko ?asa mora avto laufat,da se umiri.

Samo vozim turbodizla in mi verjami,da ne rabi? turbo timerja;dve pravili sta za upo?tevat-hladnega ne terat in vro?ega ne takoj uga?at-mora? dovolit turbini, da se umiri,ker ?e ugasne? avto se dotok olja oz. mazanje na le?aje turbine ustavi;fantje so ti pa ?e vse povedali.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HS (horse power).   Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡. Če smo pri moči avtomobilov: V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W. V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W. Če preračunamo je potem ameriških 250 HS enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.   Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HS (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁). Ameriški z 250 HS, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).  Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...    
    • Zakaj se lastniki Fordov ne pozdravljajo na cesti?   Ker ne moreš mahati z Gedorami v rokah...
    • Vsem je skupo, da imajo kratke noge, le zakaj.... 
    • Po moje ga bodo res njegovi ljudje linčali. 
    • A je jajčeglavec že čestital svizcu na oni strani Atlantika za izjemen uspeh, največjega v njegovi karieri - 104% carine.   Onega debila bodo ven nesli isti ljudje, kot so na njegovo pobudo pred 4imi leti osvobajali Kapitol. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.