iso2000 Napisano 3. oktober, 2009 Prijavi Napisano 3. oktober, 2009 Pozdravljeni. Med iskanjem re?itve za mojo te?avo, sem naletel na tale forum in na?el kar nekaj zanimivih informacij. Moja mazdica je nenadoma "umrla" in no?e ve? v?gati. Gre za 1.3 motor, 16v, ima pa ?e nekak?en uplinja?. DO pred kratkega je malce te?je v?igala- potrebno je bilo "verglati" sedaj pa ne v?ge ve?. Do sve?k pride elektrika - vsaj iskra lepo presko?i, tako da ta del lahko verjetno zanemarim? Klical sem tudi na mazda servis in mi je mojster povedal, da je skoraj sigurno problem v elektroniki, ki je v razdelilni kapi. Oblika podkvice? Malo sem raziskoval po spletu in na?el to zadevo - imenujejo jo elektronika v?iga. Kje priporo?ate, da se kupi ta zadeva? Mojster na mazdi mi je omenil elektro Kogov?ek. Ali kdo pozna to zadevo? Ali je lahko to razlog, da avto ne v?ge, kljub temu, da je iskra na sve?ki? Ali ta elektronika uravnava tudi delovanje uplinja?a? Resni?no bi rad avto spravil v vozno stanje, saj je odli?no ohranjen, kupljen od prve lastnice in ima trenutno 145000 km, ter potrjeno servisno knji?ico do 135000 km. Ali morda pozna kdo v Ljubljani z okolico kak?nega dobrega mojstra, ki se spozna na te starej?e zadeve? Zahvaljujem se vam za vse predloge! Citiraj
Boss Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno. Citiraj
iso2000 Napisano 4. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno. Za iskro mi je prijatelj, ki je avtoelektri?ar potrdil, da je ok. Tako, da mislim, da bo dr?alo...Tudi sve?ke so bile menjane v predpisanem intervalu in so ok. Sedaj pa ne vem, ali naj probam zamenjati to elektroniko v?iga, ki naj bi bila vir mojih te?av... Citiraj
wiperboy Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 kaj pa ?rpalka goriva ??? jaz ?e mam doma eno Citiraj gremo na?i.....
iso2000 Napisano 4. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 kaj pa ?rpalka goriva ??? jaz ?e mam doma eno Hmm, kako bi najla?je probal ?rpalko goriva? V bli?ini razdelilne kape prideta dve cevki na dva pokon?na valj?ka -en ni?ji od drugega in tam je bilo gorivo. Hudi?, ko sem pozabil fotografirati motorni prostor, da bi potem la?je ?lovek opisal...Kje sploh je ?rpalka? Pod zadnjim sede?em je le plovec? Citiraj
wiperboy Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 ne ?rpalka je v tanku.Pod zadnjim sede?u tam kjer misli? da je plovec. Kaj ma? elektri?no ali mehansko elektri?na ima zraven konektor proba? pa jo tako da direktno pri ?rpalki poslu?a? ko da? kontakt ?e zabrni ali pa probaj vzeti cevko pri ?rpalki direktno dol pa zaverglaj avto pa bo? videl ?e ?prica ali ne.Mogo?e bi ?e ostale motorne dele in dele v?iga kje doma na?el ker sem tudi jaz mel doma 323 hb 1990 samo da je bila z injektorji imel pa sem ?e eno rukjeno od zadaj pa tudi svak mislim da ma ?e doma eno ruknjeno od zadi lahko vpra?am ?e ?e obstaja pa bi mogo?e od tam vzeli ven modul v?iga komplet z mehaniko Citiraj gremo na?i.....
jures Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Pot je taka: tuljava (ki da iskro) Fertajler - razdelilna kapa ki razdeli iskoro, kabli (tudi ce je iskra!!!!!) ali pa bencinska pumpa - navsezadnje tudi starter. Za foro probaj dobiti nekoga in zamenjajta kable, potem frtajler, ce pa bencinska pumpa ne brni pa se to, a dvomim da je pumpa.Jaz tudi mislim da je fertajler - to tko zgledahttp://www.auvito.de/zuendverteiler-t2t535...14/details.html Dal si malo povrsen opis - a avto sedaj vergla ali je ?isto mrtev? Mam pa se eno neumno vprasanje - na kable si probal (z drugega avta) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iso2000 Napisano 4. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ja, ja avto vergla, le v?ge ne nikakor. Glede na to da vergla, zakaj bi na kable od drugega avta? Hvala vsem za odgovore do sedaj! Citiraj
wiperboy Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ja, ja avto vergla, le v?ge ne nikakor.Glede na to da vergla, zakaj bi na kable od drugega avta? Hvala vsem za odgovore do sedaj! ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.Lahko je tudi tuljava Citiraj gremo na?i.....
jures Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.Lahko je tudi tuljava Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi. LP Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iso2000 Napisano 5. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi. LP Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... Hehe, hvala za nasvet. Bom pregledal za nazaj servisno dokumentacijo. ?e niso bili menjani, bom za?el s kabli.Naslednji korak pa elektronika v?iga... Poro?am! Citiraj
iso2000 Napisano 13. oktober, 2009 Avtor Prijavi Napisano 13. oktober, 2009 Pozdravljeni. Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov: bencin pride v fergazar sve?ke so slabe in so bile zapacane avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?. O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled. Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el? Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. oktober, 2009 Prijavi Napisano 14. oktober, 2009 Pozdravljeni.Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:bencin pride v fergazarsve?ke so slabe in so bile zapacaneavto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo... Kompresijo pomeri, "fazo" odmi?ne gredi in glavne gredi, seveda kaj je z zobatim jermenom, iskra je vedno ?Pa ?e bi se dalo na?tevat. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.