Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Med iskanjem re?itve za mojo te?avo, sem naletel na tale forum in na?el kar nekaj zanimivih informacij.

Moja mazdica je nenadoma "umrla" in no?e ve? v?gati.

Gre za 1.3 motor, 16v, ima pa ?e nekak?en uplinja?.

DO pred kratkega je malce te?je v?igala- potrebno je bilo "verglati" sedaj pa ne v?ge ve?.

Do sve?k pride elektrika - vsaj iskra lepo presko?i, tako da ta del lahko verjetno zanemarim?

Klical sem tudi na mazda servis in mi je mojster povedal, da je skoraj sigurno problem v elektroniki, ki je v razdelilni kapi. Oblika podkvice? Malo sem raziskoval po spletu in na?el to zadevo - imenujejo jo elektronika v?iga. Kje priporo?ate, da se kupi ta zadeva? Mojster na mazdi mi je omenil elektro Kogov?ek.

 

Ali kdo pozna to zadevo? Ali je lahko to razlog, da avto ne v?ge, kljub temu, da je iskra na sve?ki?

Ali ta elektronika uravnava tudi delovanje uplinja?a?

Resni?no bi rad avto spravil v vozno stanje, saj je odli?no ohranjen, kupljen od prve lastnice in ima trenutno 145000 km, ter potrjeno servisno knji?ico do 135000 km.

Ali morda pozna kdo v Ljubljani z okolico kak?nega dobrega mojstra, ki se spozna na te starej?e zadeve?

 

Zahvaljujem se vam za vse predloge!

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

33112_1.png

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

 

Za iskro mi je prijatelj, ki je avtoelektri?ar potrdil, da je ok. Tako, da mislim, da bo dr?alo...

Tudi sve?ke so bile menjane v predpisanem intervalu in so ok.

 

Sedaj pa ne vem, ali naj probam zamenjati to elektroniko v?iga, ki naj bi bila vir mojih te?av...

Napisano

kaj pa ?rpalka goriva ??? jaz ?e mam doma eno

 

Hmm, kako bi najla?je probal ?rpalko goriva? V bli?ini razdelilne kape prideta dve cevki na dva pokon?na valj?ka -en ni?ji od drugega in tam je bilo gorivo.

Hudi?, ko sem pozabil fotografirati motorni prostor, da bi potem la?je ?lovek opisal...

Kje sploh je ?rpalka? Pod zadnjim sede?em je le plovec?

Napisano

ne ?rpalka je v tanku.Pod zadnjim sede?u tam kjer misli? da je plovec.

Kaj ma? elektri?no ali mehansko elektri?na ima zraven konektor proba? pa jo tako da direktno pri ?rpalki poslu?a? ko da? kontakt ?e zabrni ali pa probaj vzeti cevko pri ?rpalki direktno dol pa zaverglaj avto pa bo? videl ?e ?prica ali ne.Mogo?e bi ?e ostale motorne dele in dele v?iga kje doma na?el ker sem tudi jaz mel doma 323 hb 1990 samo da je bila z injektorji imel pa sem ?e eno rukjeno od zadaj pa tudi svak mislim da ma ?e doma eno ruknjeno od zadi lahko vpra?am ?e ?e obstaja pa bi mogo?e od tam vzeli ven modul v?iga komplet z mehaniko

gremo na?i.....

 

Napisano

Pot je taka:

 

tuljava (ki da iskro) Fertajler - razdelilna kapa ki razdeli iskoro, kabli (tudi ce je iskra!!!!!) ali pa bencinska pumpa - navsezadnje tudi starter.

 

Za foro probaj dobiti nekoga in zamenjajta kable, potem frtajler, ce pa bencinska pumpa ne brni pa se to, a dvomim da je pumpa.

Jaz tudi mislim da je fertajler - to tko zgleda

http://www.auvito.de/zuendverteiler-t2t535...14/details.html

 

Dal si malo povrsen opis - a avto sedaj vergla ali je ?isto mrtev?

 

Mam pa se eno neumno vprasanje - na kable si probal (z drugega avta) :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ja avto vergla, le v?ge ne nikakor.

Glede na to da vergla, zakaj bi na kable od drugega avta?

 

Hvala vsem za odgovore do sedaj!

 

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

gremo na?i.....

 

Napisano

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

 

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

 

Hehe, hvala za nasvet. Bom pregledal za nazaj servisno dokumentacijo. ?e niso bili menjani, bom za?el s kabli.

Naslednji korak pa elektronika v?iga...

 

Poro?am!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

 

Kompresijo pomeri, "fazo" odmi?ne gredi in glavne gredi, seveda kaj je z zobatim jermenom, iskra je vedno ?

Pa ?e bi se dalo na?tevat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.