Skoči na vsebino

?e eno zavajanje in manipuliranje s ?tevilkami

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

objavljeno v financah - o?itno so za?eli organizirano izvr?evati pritisk na javno mnenje - nekaj se kuha in pripravljajo teren. Lahko da je to zaradi stra?no negativnega mnenja glede sat.cestninjenja, ki ga evropa posku?a uturiti skozi stranska vrata. Nadzorovanje dr?avljanov je pa? preve? mamljivo, da bi oblast to spustila iz rok.

 

74% manj mrtvih in milijarde evrov prihranka v dr?avni blagajni

, 05.10.09 10:06:46 · (komentarjev: 32)

avtor: Cerov?ek Ivan

 

Tuje in?titucije kakor doma?e (Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu R. Slovenije) izkazujejo, da sta najpogostej?a povzro?itelja cestno prometnih nezgod s smrtnimi izidi:

 

hitrost 42 %

 

alkohol 32 %

 

SKUPAJ 74 %

 

Ker pa, topogledno, hitrost in alkohol delujeta z »roko v roki« moremo re?i, da je njun skupni imenovalec »krepak« 74 %, kar se odra?a predvsem v hitrosti vo?nje. Iz tega sledi, da bi, ?e bi uspeli krotiti »hitrostne junake«, bilo za 74 % manj cestno prometnih nezgod, s tem pa posledi?no tudi manj mrtvih, invalidov ter milijarde evrov prihranjenih v dr?avni blagajni.

 

Prednje sloni na globalnih ?tudijah in jo je mo?i udejanjiti z uvedbo Elektronskega Nadzora Hitrosti Vo?nje v Cestnem Prometu (ENHVCP), katere osnova je Satelitsko navigacijski sistem GPS oz. GALILEO.

 

Bistvo sistema ENHVCP je, da vsakega voznika motornega vozila na podro?ju cestno hitrostne ?ip mre?e, ?im prekora?i najve?jo dovoljeno hitrost vo?nje, z zvo?nim signalom (pisk) opozori voznika, da vozi prehitro, ter da mora zmanj?ati hitrost vo?nje na dopustno v npr. petih sekundah. ?e tega ne stori, dobi voznik mo?nej?i zvo?ni signal (pisk), kar pomeni, da je nastopil pri?etek od?tevanja kredita s kreditne kartice za prekora?itev dovoljene hitrosti vo?nje. ?im pa voznik zmanj?a hitrost vo?nje na dovoljeno, od?tevanje s kreditne kartice preneha (pogonski motor deluje le. ?e je vstavljena kreditna kartica za prekora?itve hitrosti vo?nje). Da se bo voznik dr?al reda ENHVCP, dokazuje naslednje dejstvo: Ko npr. vozimo po avtocesti in nam naproti voze?i avto »pome?ikne« z lu?mi, takoj zmanj?amo hitrost vo?nje mene?, da je pred nami radarska kontrola hitrosti vo?nje. Ko pa smo mimo te zasede, pa zopet pritisnemo na plin. To dokazuje, da je takoj?nje sankcioniranje u?inkovito.

 

Kaj novega nudi ENHVCP?

 

Vsi udele?enci v cestnem prometu so dele?ni 74 % ve?je varnosti

 

Za 74 % se bo zmanj?alo ?t. mrtvih in invalidov

 

Voznik se bo vozil bolj spro??eno (saj bo vso pot lahko vozil na zgornji meji dovoljene hitrosti brez pozornosti na omejitve hitrosti vo?nje ter primerjanje le-te s tahometrom)

 

Spri?o opremljenosti vozila je le-tega mo?no izlo?iti iz prometa zaradi zmanj?ane psihofizi?ne sposobnosti voznika (utrujenost, alkohol, mamila)

 

Za?asna lokalna daljinska omejitev hitrosti vo?nje (poledica, sneg, veter, delo na cesti)

 

Prepre?i ali vsaj zmanj?a nalet med vo?njo

 

Policijski nadzori hitrosti vo?nje (radarji, kamere, vozila, policisti - kar ni poceni), niso potrebni, saj bo morebitni prekr?ek takoj kaznovan s kreditne kartice, voznik pa je o tem sprotno seznanjen.

 

Slaba stran sistema ENHVCP je le za »hitrostne junake«, ker ne morejo divjati po cesti. Namre? vozilo, ki sekven?no prehitro pelje dalj ?asa, kot je dolo?eno z algoritmom, bo mogel nadaljevati vo?njo le s hitrostjo do npr. 50 km/h do prvega in?pektorja, ki je poobla??en za tozadevno deblokado hitrosti vo?nje.

 

Kratek finan?ni vidik za leto 2006 v R. Sloveniji

 

Gospodarska ?koda (stro?ki dr?ave) za cestno prometne

nezgode s smrtnimi izidi (272 x 4 = 1.088 milijonov evrov)

 

Zmanj?anje stro?ka za cestno prometne nezgode

s smrtnimi izidi z uvedo ENHVCP (188 x 0,74 = 805 milijonov evrov)

 

Investicija infrastrukture in opreme za 800.000 motornih vozil v RS (ocena Iskra Lj., 200 milijonov evrov)

 

Amortizacija investicije (200/805 x 12 = 3 mesece)

 

OPOMBA: 272 - ?tevilo mrtvih v cestno prometnih nezgodah s smrtnimi izidi v letu 2005 (podatki iz biltena policije R. Slovenije); 0,74 - Faktor glavnih povzro?iteljev cestno prometnih nezgod s smrtnimi izidi (iz ?tudij Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu R. Slovenije); 4 4 mio EURov je stro?ek dr?ave za vsakega umrlega v cestno prometni nezgodi v EU (po poro?ilu evropskega komisarja za promet - g. Barrot).

P.S. Zadevna tematika pesti ves razviti svet, ENHVCP pa jo re?i in sprosti na tiso?e delovnih mest

 

Ker pa? ob takem manipuliranju s ?tevilkami nisem mogel biti tiho sem jim v komentar napisal naslednje

 

Tale ?lanek je ena najve?jih manipulacij zadnjega ?asa in avtorja bi moralo biti po?teno sram saj o?itno ne zna ne brati policijske statistike niti s prometno varnostno problematiko ni seznanjen. ?alostno res, da nato ?e zadevo tako populisti?no napi?e, da sem skoraj mislil, da je avtor tega skropucala sam mag prometne varnosti g. Bojan ?lender.

 

Pa da ne bom samo govoril v prazno ?e nekaj argumentov, ki si jih lahko preveri v statisti?nih poro?ilih na www.policija.si

 

Ker avtor o?itno sploh ne ve, da policija to naredi vsako leto je vzel neke podatke iz daljnega leta 2005 namesto recimo lanskih. Ok pa pustmo to pa vzamemo statistiko policije za to leto.

 

Pa vzemimo najprej te nesre?ne procente, ki jih je avtor kar lepo se?tel med seboj. O?itno ne ve, da obstajajo v statistikah primarni vzroki in sekundarni vzroki. Hitrost je primarni vzrok in lahko nastopa kot samostojna statisti?na postavka po drug strani je pa alkohol sekundarn i vzrok in vedno nastopa v povezavi z nekim primarnim vzrokom. Se pravi, da ?e nekdo pijan zleti s ceste ga zapi?ejo kot neprilagojena hitrost in isto?asno ?e vo?nja pod vplivom alkohola.

 

?e bi bila statistika pravilno vodena in da bi vo?njo pod vplivom alkohola smatrali kot primarni vzrok za nesre?o (kar v bistvu tudi je) bi se vsem ostalim vzrokom procent zmanj?al za to?no teh 34% alkoholizirancev. Vsak, ki vsaj malo razume osnove statistike in matematike bo hitro znal izra?unat, da trezni vozniki zaradi hitrosti naredijo "le" ?e cca 28% nesre?.

 

Pa ?e od teh 28% izredno velik dele? odpade na neprilagojeno hitrost, ki je v ve?ini primerov pod omejitvami, ki veljajo za dolo?eno cesto. Predvsem pa to velja za mo?no alkoholizirane (po statistiki je povpre?na stopnja alkohola 1,6 promila v krvi pri povzro?iteljih smrtnih nesre?) saj le ti zaradi pijanosti ne zvozijo ceste in ovinkov ?e pri bistveno manj?i hitrosti od omejitev - se pravi, da jih satelitski nadzor sploh ne bi zaznal za kr?itelje.

 

No ampak vseeno vzemimo 28% in jih primerjajmo z avtorjevo manipulacijo s 74% in se lahko samo nasmehnemo kak?no zavajanje si je privo??il in poleg tega ?e spisal PR ?lanek za vse, ki bodo na ra?un tega spet mastno zaslu?ili in vspostavili bigbrother nadzor.

 

Pa ?e beseda dve o 4,4m? kolikor stane ena ?rtev v prometu. To je la? najvi?jega nivoja, ki jo lansirajo to?no te institucije, ki bi rade uvedle nadzor v stilu velikega brata. Lahko bi napisali katerokoli cifro, zakaj pa niso raje 40m? ali pa 400m? za ?rtev saj nih?e tega ne more to?no oceniti. Ameri?ani so ocenili smrt v prometu s cca 1m$ - se pravi, da po tej logiki je ameri?an 6x manj vreden od evropejca ?!?!?!

 

?e pa vzamemo recimo povpre?no slo bruto pla?o 1.400 v celi 40 letni delovni dobi se na osebo obrne 670.000? in ker vse ?rtve ne umrejo pri za?etku nastopa delovnega razmerja lahko ta znesek prepolovimo.

 

?e vzamemo avtorjev morbidni izra?un je znesek potemtakem "le" okrog 25m? kar z drugimi besedami pomeni, da se investicija z vsemi stro?ki zaradi dalj?ega obdobja financiranja (krediti in obresti) povrne komaj v 10 letih in ne v treh mesecih kot je zmanipuliral ?tevilke g. Cerov?ek.Za prihodnje bi avtorja resno prosil, da naj si za izdelavo takih ?lankov vzame ve? kot le pol ure ?asa ?e posebej ko pi?e o stvareh, ki hvalijo poseg v temeljne ?lovekove pravice kot je ecimo pravica do zasebnosti.

33112_1.png

Napisano

ej.. a lahko ta ?lanek malo razpo?ljemo po e-mailih ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ej.. a lahko ta ?lanek malo razpo?ljemo po e-mailih ? :)

 

zarad mene... itak je bil javno objavljen pa ?e nepla?ljiv je.

 

Tole bi jaz premaknil v Splo?no, ?e se strinjate?

 

lahko, zakaj pa ne :)

33112_1.png

Napisano

Men po MOJEM avtu ne bo noben ?aril, da mu bom pla?al da mi vgradi nekaj kar ne rabim potem ?e zarad tega kaznoval , ma naj se jebejo kurbe proklete !

 

Ne bom se opravi?il, boli me.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej a ve? da sem bral ?e eno izjavo ?lendra:

 

Sistem stacionarnih radarjev deluje in dokazuje, da so vozniki zmanj?ali hitrost na avtocestah, saj se bele?i vse manj kr?iteljev, v?asih celo ni?.

 

Halooooooooooooooo jasno ?e vemo kje so!!!!! ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej a ve? da sem bral ?e eno izjavo ?lendra:

 

Sistem stacionarnih radarjev deluje in dokazuje, da so vozniki zmanj?ali hitrost na avtocestah, saj se bele?i vse manj kr?iteljev, v?asih celo ni?.

 

Halooooooooooooooo jasno ?e vemo kje so!!!!! ?zmeden?

 

Hehe, a vidi? da tip vsak dan sproti dokazuje da je cepec. Najbolj ?alostno je pa to, da misli, da je on marka in da smo vsi drugi cepci. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Care, majkemi. Objavljena slikaObjavljena slika

 

Mislim, da bi morali tega ?lendra odstaviti pa kakega bolj pametnega ?loveka dati na njegovo mesto. A gremo zbirati podpise v podporo Bossu? :bravo:

Napisano

Care, majkemi. Objavljena slikaObjavljena slika

 

Mislim, da bi morali tega ?lendra odstaviti pa kakega bolj pametnega ?loveka dati na njegovo mesto. A gremo zbirati podpise v podporo Bossu? :bravo:

 

:bravo::bravo: Evo moj glas ?e ma

Napisano

:bravo::bravo: Evo moj glas ?e ma

 

+1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

+1

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe, hvala za zaupanje sam ne vem ?e si ?elite tega, da bi jaz odlo?al, ker bi bili ukrepi precej drasti?ni in marsikdo bi ostal brez izpita ;)

33112_1.png

Napisano

Men po MOJEM avtu ne bo noben ?aril, da mu bom pla?al da mi vgradi nekaj kar ne rabim potem ?e zarad tega kaznoval , ma naj se jebejo kurbe proklete !

 

 

Moja prva reakcija je popolnoma ista. :bravo:

 

 

Mislim, da bi morali tega ?lendra odstaviti pa kakega bolj pametnega ?loveka dati na njegovo mesto. A gremo zbirati podpise v podporo Bossu? :bravo:

 

?lendra ne bodo odstavil, ker prav takega ?loveka rabijo.

Tako kot rabijo poseben tip ?loveka za vodenje javne uprave, prav tako za mestnega redarja

(Noben normalen tega poklica ne bi opravljal medtem ko ga dolo?eni z najve?jim veseljem).

 

Upam, da zadeve ne bodo uspeli uveljavit, ker mo?no posega v ?lovekove pravice. Glede na to, da gremo povsod z avtom je to skoraj tako kot ?e ti dajo ?ip u rit.

Napisano

Ja super zadeva. Naslednji korak je ?ip za uho pa USB priklju?ek sredi ?ela. ?e bo? prdnil -10 kreditvo za onesnaevanje, ?e bo? zazehal - 10 kreditov za preveliko uporabo zraka.

 

Tole sploh ni vredno komentrja. ?e kaj tazga sprejmejo.... smo pa adijo. Ampak bodo. Enkrat zihr.

 

In, Ajvar, ?al, bo tko, da bo? to mogu tud pla?at. ?e ne te pa na cesto ne bojo pstil. N? bat.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

+5

 

(cela familija je s teboj + pes!)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.