Skoči na vsebino

Enotno cestninjenje v EU

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Evropska komisija je danes pri?gala zeleno lu? enotnemu cestninjenju po celotni EU. V avtu bo tako dovolj le ena naprava za cestninjenje z enotno pogodbo z enotnim ponudnikom storitve za vse ceste v EU.

 

 

Bo vinjetam v EU povsem odklenkalo? (Foto: POP TV)Evropska komisija je danes sprejela sklop odlo?itev glede tehni?nih specifikacij in zahtev, potrebnih za izvajanje evropskega elektronskega cestninjenja (EETS). Z EETS bodo uporabniki evropskih cest veliko la?je pla?evali cestnine po celotni EU. EETS namre? predvideva enega pogodbenega izvajalca cestninjenja, enega ponudnika storitve in eno napravico za avto, poro?a spletni portal Eumonitor.net.

 

Uporaba sistema EETS bo omogo?ena na vseh cestah, predorih in mostovih, kjer je mo?no cestnino pla?ati z napravo v avtu, podobno nekdanji tablici ABC. S tem naj bi se s?asoma zmanj?alo pla?evanje cestnine z gotovino na cestninskih postajah, s tem pa tudi zastoji na avtocestah.

 

Po besedah evropskega komisarja za promet Antonia Tajanija gre za najpomembnej?i ukrep za voznike po ukinitve mejnih kontrol. ''EETS bo uporabnikom cest omogo?il enostavno pla?evanje cestnin po vsej EU, zahvaljujo? enemu izvajalcu, enemu ponudniku in eni napravici v avtu,'' je dejal Tajani.

 

 

Nov sistem bo za vsa vozila na voljo v petih letih. (Foto: POP TV)V ve? evropskih dr?avah so elektronsko cestninjenje uvedli ?e v za?etku 90. let. Ve?ina sistemov deluje s pomo?jo ene napravice v avtu, ki sporo?a podatke izvajalcu, ki dolo?i, koliko zna?a cestnina. Vendar pa so ti sistemi med seboj v veliki ve?ini nekompatibilni in lahko komunicirajo samo s svojimi napravicami. Tako bi, na primer, zdaj za pot iz Portugalske na Dansko v primeru elektronskega cestninjenja potrebovali kar pet razli?nih napravic v vsakem avtu, vsaka pa bi bila povezana s svojim ponudnikom in izvajalcem.

 

V dana?nji odlo?itvi komisije pa so zabele?ene tudi pravice in dol?nosti ponudnikov, izvajalcev in uporabnikov. Uporabniki bodo lahko izbirali ponudnika. Izvajalci cestninjenja bodo ponudnikom posredovali podatke o uporabi cest, ti pa bodo nato uporabnikom zara?unali cestnino. Cestnina pa ne bo smela biti vi?ja od nacionalne ali lokalne.

 

EETS naj bi bil na voljo v treh letih za vsa vozila te?ja od 3,5 tone in vozila za ve? kot devet potnikov vklju?no z voznikom. Za vsa druga vozila pa bo na voljo v petih letih.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Uporaba sistema EETS bo omogo?ena na vseh cestah, predorih in mostovih, kjer je mo?no cestnino pla?ati z napravo v avtu, podobno nekdanji tablici ABC. S tem naj bi se s?asoma zmanj?alo pla?evanje cestnine z gotovino na cestninskih postajah, s tem pa tudi zastoji na avtocestah.

 

Haha, pa saqj tole niso resni. Edino vinjeta omogo?a popolno prosti pretok brez zastojev. Tukaj bi bil velik korak nazaj za Slovenijo saj bodo spet uvedene ku?ice in rampice. Pa pla?evanje in polnjenje sistema verjetno tudi.

 

seveda je Italijanu Tajaniju ta sistem v?e? saj imajo pri njih klasi?no pobiranje cestnin, ki so tako drage, da se ti v rit pa v glav zme?a (250km za 22?). In spet se bo promet za?el umikati na vzporedne ceste in adijo pove?anje prometne varnosti, pol s bodo pa ?udili zakaj je tako.

 

O?itno je tako, da bo pa? spet nekdo v EU slu?il s tem sistemom in bo bil ?isto brez konkurence. Odli?no Tajani odli?no, le koliko milionov evrov ti je padlo v ?ep od bodo?ega ponudnika sistema?

 

EU je mafija skorumpiranih politikov in uradnikov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, pa saqj tole niso resni. Edino vinjeta omogo?a popolno prosti pretok brez zastojev. Tukaj bi bil velik korak nazaj za Slovenijo saj bodo spet uvedene ku?ice in rampice. Pa pla?evanje in polnjenje sistema verjetno tudi.

 

seveda je Italijanu Tajaniju ta sistem v?e? saj imajo pri njih klasi?no pobiranje cestnin, ki so tako drage, da se ti v rit pa v glav zme?a (250km za 22?). In spet se bo promet za?el umikati na vzporedne ceste in adijo pove?anje prometne varnosti, pol s bodo pa ?udili zakaj je tako.

 

O?itno je tako, da bo pa? spet nekdo v EU slu?il s tem sistemom in bo bil ?isto brez konkurence. Odli?no Tajani odli?no, le koliko milionov evrov ti je padlo v ?ep od bodo?ega ponudnika sistema?

 

EU je mafija skorumpiranih politikov in uradnikov.

 

Mogo?e so pa mislili da bodo tudi enotno samo pozimi delali na cestah :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ele ?ez pet let? :(

 

Pa ne vem od kje ti ku?ice in rampice, Boss?

 

Ker ?e ni odlo?eno al bo sat. sistem (ima preve? nasprotnikov in kritikov posega v zasebnost) al bo sistem podoben ABC-ju samo enoten za ves EU. Takrat bo spet treba neko "oviro", da se zmanj?a hitrost, da bo sistem zaznal prihod avtomobila. ?e rampic ne bo bo? lepo uletu z avtom brez cestninske tablice pa samo zoom skozi, a ne? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A, OK, ?tekam. Ja, polej se pa res ni? ne naredi v prid zmanj?anju kolon.

 

Pa ABC je bil tudi poseg v zasebnost, avtomobila seveda, ne lastnika, prav tako kot bi bilo satelitsko cestninjenje. Tukaj meni ni ni? spornega.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ku?ice so tudi sedaj ko imamo vinjete Boss tako, da ne vidim problema. Kar se mene ti?e bo tole nekaj najbolj?ega in po?tenega. Nobenih skrbi v kateri dr?avi rabi? vinjeto, obenem te ne bodo imeli vedno na satelitu. Kljub temu bo sistem lahko izra?unal povpre?no hitrost in, ?e bo? ?el prehitro ti bodo lahko ali spotoma odtrgali kazen ali pa jo bo? dobil na dom, ?e bo premalo denarja. ?e bi to veljalo za tovornjakarje bi se potem tudi vsi vozili toliko kot imajo nalepko zadaj. In na ta na?in bodo ubili dve muhi na en mah. :) ?vercerjev ne bo tako kot pri vinjetnem sistemu, ko se ljudje posku?ajo ?vercati. Kdor bo bre "ABC" sistema pri?el na cestnino se mu bo zra?unalo mastno kazen, da bo za drugi? vedel.

In ja, nek ponudnik teh ABC zadev bo obogatel ampak ne bi dvakrat rekel, da bo proizvajalcev ve? saj bo to kar obse?en projekt glede na to, da EU ni majhna in nimamo le nekaj sto komadov avtov. Boss, tu mi deluje? kot Kalimero ali pa Jelićić, ki vedno vidi kak?no zaroto, da bo nekdo zaslu?il in, da je ideja padla samo zaradi tega. ;)

 

 

Ampak to je samo moje razmi?ljanje, kaj pa mulc ve. :whatever:sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bomo videli.

?e nekaj. ABC sistem je preverjeno delal tudi pri ve?jih hitrostih kot 40km/h in ne dvomim, dabo EU sistem posku?ala optimirati, da bo prehod ?imhitrej?i in nemoten. Zaslu?karji so pa tudi tisti, ki tiskajo vinjete. Pa je spet en mastno zaslu?il. :P

Over & out. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako ne verjamem, da bi zaradi "modernega" ABC sistema po celi Nem?iji in drugod delal ku?ice.

 

Te ABC ku?ice pa so lahko kar dobra metafora za to kar se pri nas dogaja (v politiki in posledi?no v gospodarstvu). Namre?, neka neuporabna stvar, iz prej?njega sistema (cestninjenja), ki sedaj sicer ni nikomur v?e?, vendar pa "ni" volje ne denarja za odstranitev. Tako nam samo ovirajo normalen pretok prometa. Upam, da ste razumeli kaj sem hotel povedati s tem.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normalno, da pri satelitskem ne bodo postavljali ku?ic.

Ob uvozu na avtocesto bo ob robu ?katla, ki bo registrirala start na kartico v vozilu, nakar bo ta kartica preko satelitov spremljala pot po avtocesti in ob izvozu z avtoceste bo spet ena ?katla, ki bo prebrala zabele?ene podatke s kartice (lahko preko ve? dr?av). Nato samo sledi ?e ra?un na dom z detaljnim izpisom vsek poti (km) po dr?avah in pla?ilo preko trajnika. Enostavno da bolj ne more biti?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa je potrebno slediti s satelitom? Ali ni dovolj taka tablica, kot je bila za abc in na vsakem uvozu in izvozu iz avtoceste "?katla", ki bi bele?ila vhod in izhod iz avtoceste. Saj na avtocesti gre? samo v eno smer in bi se to?no vedelo, koliko km si prevozil(kje si pri?el notri in kje gre? ven)... razdalje med uvozi/izvozi se pa da izmeriti, in bi se vedelo, koliko km si prevozil.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

enostavno za zlorabit, zraven bo? pa ?e dobil ra?un za vse prekora?itve hitrosti...

 

 

ne vem no ampak nekaterih res ne razumem, kako si ?elite ?imve?jo kontrolo nad va?imi ?ivljenji.

 

Saj ni fora, da bi se ukvarjal s ?im nezakonitim ampak vseeno mi dejstvo, da me nekdo non-stop spremlja kje sem, navdaja z grozo.

 

A si res ?elimo situacije kot je recimo opisana v Orwellovem romanu 1984? Jaz si je ne in zato bom vedno in povsod proti takim re?itvam, kjer se vr?i direktni nadzor nad ljudmi pa ?etudi pod pretvezo pobiranja cestnin.

 

Bojim pa se tudi, da bodo takrat apetiti preveliki in da bodo tudi cene zasoljene ter da bo uporaba AC-jev postala spet stvar presti?a in da bodo tako samevale kot se to dogaja na hrva?kem izven sezone.

 

Kako bo to vplivalo na samo varnost, ko bo promet "zapustil" AC-je pa itak vemo samo takrat bodo za poslab?anje prometne varnosti spet krivi samo slovenci in da nas bodo "spametovali" bodo spet dvignili kazni.

 

 

Res malo s poglejte kako se je varnost od sredine leta 2008 izbolj?ala. To je ena bistvenih pridobitev s samo uporabo vinjete ampak ?al se vedno gleda le skozi perspektivo denarja in ?e bi dr?ava izbirala med milijoni? in ?love?kimi ?ivljenji svojih prebivalcev kar verjemte, da ji je mar samo za denar in da jo boli kurac za nas oz. jo skrbi za nas samo koliko denarja bo uspela scuzat iz na?ih ?epov.

 

V smer kamor gremo zdaj je ?al tako, da mre?o AC-jev bomo imeli a ?al ne uporabnikov, ki bodo bili sposobni pla?ati uporabo le teh. Edini, ki bodo profitirali bodo le kamionarji, ki bodo po isti sramotno nizki ceni, ?e vedno uni?evali AC-je kater bomo krili vsi tudi preko davkov zbranih v prora?unu. Kar po?akte, da si izmislijo ?e avtocestni cent tako kot so si zmislili ?elezni?kega pa ?e kaj bi radi obesili na ceno goriva. :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa je potrebno slediti s satelitom?

 

Ja, je res, da na?eloma res ne rabi? satelitov ampak potem dobi? na?e staro ABC cestninjenje.

Kot sem pa pred leti bral o tem kako naj bi bilo zami?ljeno evropsko satelitsko cestninjenje je pa glava sistema satelitsko bele?enje. Ker pa je pri tem zaenkrat ?e vedno nihanje v natan?nosti dolo?itve polo?aja naj bi bile kontrolne to?ke na uvozih in izvozih (brez kakega ustavljanja ali zmanj?evanja hitrosti na 40km/h).

Pa ?e vedno ne razumem kdo te lahko non-stop spremlja? A ko ma? Garmina te tud potem neki veliki brat non-stop spremlja? Ta sistem ne bo po?iljal satelitom nobenih podatkov saj sateliti raznih sistemov (Galileo, GPS...) niso receiverji ampak so le senderji. Sistem bo le vedel kje in kdaj si zapeljal na avtocesto in kje dol. To je pa popolnoma enako kot pri na?em ABC-ju, ko je vsak lahko spremljal porabo in relacije na svoji ABC kartici (verjetno jih je ?ekiral ?e kak veliki brat). No in seveda gre le za podatke kje vse je bila moja ABC kartica ali najve? moj avto ne pa kje sem bil jaz. ?e bi ?e hotel koga spremljati bi ga potem ?e raje lociral preko mobitela... ?ment tudi tukaj bi spet lociral le njegov mobitel in ne osebka....

 

Varnost na cesti pa po moje nima nobene veze s tem ali je avtocesta ali navadna cesta. Kjerkoli je promet mora biti le ta varen in meni se zdi brezveze govorit, da se promet spravi na avtoceste, da bo ve?ja varnost oz. da se bo le ta poslab?ala, ?e gre promet na navadne ceste. Ali pa to pomeni, da vozniki, ker peljejo po avtocesti lahko mirno zaspijo za volanom, ker je tam itak bolj varno? ?e mene vpra?a? je neke debilne samomorilce treba spravit z vseh cest za vse ?ase in poslat v rudnike delat.

Ho?em re?t, da varnost ne sme biti debata glede vrste ceste - vsaka cesta mora biti varna.

 

Pa ves tranzit definitivno na ?eleznico!

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varnost na cesti pa po moje nima nobene veze s tem ali je avtocesta ali navadna cesta. Kjerkoli je promet mora biti le ta varen in meni se zdi brezveze govorit, da se promet spravi na avtoceste, da bo ve?ja varnost oz. da se bo le ta poslab?ala, ?e gre promet na navadne ceste. Ali pa to pomeni, da vozniki, ker peljejo po avtocesti lahko mirno zaspijo za volanom, ker je tam itak bolj varno? ?e mene vpra?a? je neke debilne samomorilce treba spravit z vseh cest za vse ?ase in poslat v rudnike delat.

Ho?em re?t, da varnost ne sme biti debata glede vrste ceste - vsaka cesta mora biti varna.

 

Huh, a si to resno napisal :huh:

 

Ne vem no ampak a ni nekako logi?no, da ?e se promet premika v eni smeri (AC) da je to nevemkolikokrat bolj varno kot, da si drvijo vozila nasproti brez fizi?ne ovire med obema smernima pasovoma. Mislim no, da je pa vsaj to kristalno jasno al moram razlo?iti ?e 1x.

 

Pri regionalki je recimo 90km/h + nasproti voze?i z 90km/h se?tevek ob morebitnem trku 180km/h. Na AC so razlike v hitrosti med posameznimi vozili bistveno manj?e, da ne re?em, da so robovi AC-jev ve?ino za??iteni z ograjo in da dreves v neposredni bli?ini ceste ni.

 

Ni fore v tem, da zdej re?e?, da morajo vsi voziti varno in ne vem kaj ?e vse. Saj vsi vemo, da je treba voziti varno in se posve?ati vo?nji a v praksi pa ve? kaj se vse dogaja, namerno al pa nenamerno. In ?e ?loveka obide slabost, zastoj srca, po?ena guma so stvari, ki jih ne more nih?e predvideti. Zraven pa spadajo ?e vsa sranja, ki jih ljudje pa? po?nejo - tega je milion da ne bi na?teval in ti lahko vozi? ?e ne vem kako varno ampa naenkrat se ti lahko zgodi, da kar zapelje nek butelj na tvojo stran in sta skup v nebesih.

 

Take situacije na AC-jih so redke oz. na koli?ino prevo?enih km stra?no redke.

 

 

Kar se pa ti?e sat. nadzora prometa pa je v igri nek drug sistem, ki je v okviru projekta Galileo kjer bo nadzor stalen in vsepovsod (tudi izven AC-jev) in nekako je nakazano v ?lanku, ki sem ga objavil na linku http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6416 , kako naj bi to zgledalo in kako naj bi sistem omogo?al tudi nadzor hitrosti in takoj?nje zara?unavanje kazni ob kr?itvah.

 

Zavedaj se da ob napravici za cestninjenje bi notri radi zapakirali ?e policaja, ki ti bo talal kazni non stop med vo?njo.

 

A ni zanimivo, da vsi razmi?ljajo kako bi pobirali kazni in "slu?ili" s cuzanjem dr?avljanov, nih?e pa ne predlaga sistema, ki bi prepre?eval kr?enje predpisov. Se pravi, da ?e bi bil znak za omejitev 60km/h, bi ti elektronika omejila hitrost na 60/km/h. Zakaj tega sistema nih?e ne predlaga? jasno zakaj ne, saj potem nih?e ne bi kr?il predpisov in dr?ava ne bi nobenga denarja pobrala in bi bil to stra?en minus.

 

Glede na zadnjo policijsko belo stavko policija mese?no izre?e za milijon in pol ? kazni kar je slabih 20milijonov na leto in to je denar, ki se ga dr?ava ne bo kar tako odpovedala.

 

V glavnem mi ni jasno zakaj se nekateri tako otepate vinjet, ker edino vinjeta je kot sistem dale? najcenej?a saj v primerjavi z sat cestninjenjem, ki naj bi bilo "vredno" samo za slo cca 200m? je cena tiskanja in distribucije vinjet resni?no minorni stro?ek. Pla?e za darsove nadzornike pa se itak pokrijejo z zara?unanimi kaznimi za neuporabo vinjet.

 

Kaj je narobe s tem sistemom razen, da nekateri govorijo, da se premal pobere pri tem pa uj?kajo kamionarje in jim ne zara?unavajo ustrezno visokih cestnin. Se pravi, ?e z vinjetami zaslu?ijo premalo potem boste videli kak bodo cene sat. cestninjenja in ko bo? za eno pot na morje in nazaj dal 20-25? se bo ?e marsikomu prekleto kolcalo po vinjetah.

 

Pa da me bo samo vo?nja po ljubljanskem obro?u stala po cenah za kilometer, ko smo ?e imeli ABC vsak mesec cca 45? samo zato, da bom lahko pri?el iz Vi?a v Moste pa bo tud absurd brez primere. Saj pravim, ?e kolcalo se nam bo po vinjetah in kr verjemte, da razen redkih izjem, ki res uporabljajo AC 1x na tri mesece bomo vsi ostali pla?evali mnogo ve? kot danes z vinjeto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Glede na zadnjo policijsko belo stavko policija mese?no izre?e za milijon in pol ? kazni kar je slabih 20milijonov na leto in to je denar, ki se ga dr?ava ne bo kar tako odpovedala.

 

 

Ravno v?eraj po tistem, ko sem ?e napisal tale post so objavili nov popravljen podatek, da mese?no iz naslova prometnih kazni poberejo celo 4,5m?, kar pomeni v letnem 54m? kar je uhuuuhuuu denarja.

 

Ve? v tem prispevku.

 

 

p.s. Za "nagrado" imate v tem videu ?e ?lendra in njegove kretenske izjave v stilu, da edino visoke kazni dajejo nedvoumno sporo?ilo. Glas se mu pa za?ne zatikat, ko mora zagovarjat policijo in da pobiranje kazni ni samo sebi namen in da ne gre za polnjenje prora?una. Mater ?e zlagat se ne zna brez da bi ga ?lovek spregledal.

 

Bravo B? res si institucija za zaupat :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kar se pa ti?e sat. nadzora prometa pa je v igri nek drug sistem, ki je v okviru projekta Galileo kjer bo nadzor stalen in vsepovsod (tudi izven AC-jev) in nekako je nakazano v ?lanku, ki sem ga objavil na linku http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6416 , kako naj bi to zgledalo in kako naj bi sistem omogo?al tudi nadzor hitrosti in takoj?nje zara?unavanje kazni ob kr?itvah.

 

 

Lahko re?em samo: Ne me jebat !?

 

A ni pol bol?, da za?nejo delat avtomobile, ki bodo brali znake in avtomatsko odreagiral (vklju?no s tem, da ti ugasne motor in se pri?gejo 4 utripalke ?e zapelje? na avtocesto v napa?no smer). Tehnologija tako ?e obstaja.

 

Blo bi bolj varno, ampak, pol se ne da niti nadzirat ni ti kasirat... pa tut ti??at ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, Boss, nisem resno napisal, pa mal tud sem. Sej vem, da so avtoceste bolj varne ampak pismu no, a po navadnih cestah pa vsi debili kar pozabjo vozit? Jaz bi se rad enako varno po?util na navadni cesti kot na avtocesti. Sej me razume?? Nimam namena zdej tuki neki provocirat, sam se mi zdi to prav sme?no opravi?ilo, da je bolj varno, ker gre promet v eni smeri, ?e najbolj? bi blo, da bi ble vse ceste ?e brez ovinkov...

Kar se pa kasiranja ob satelitskem cestninjenju ti?e pa zaradi mene lahko to ?e danes uvedejo. Nimam te?av s pla?evanjem kazni, ker jih pa? ne dobivam. Bi jih pa ?e malo povi?al.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam to; upam, da vas je res ?immanj takih, ki ?e vedno, po vseh teh letih in gorah la?i, ?e verjame na?im (in tudi tuji niso dosti bolj?i) vrlim politikom in vso pla?ano zalego okoli njih :angry::angry::angry:

Fa*, kk jih ne prena?am :ninja:

Sanje o bolj?em jutri so samo sanje, ?al... Eni smo to ?e ugotovil :glare:

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://24ur.com/novice/slovenija/elektrons...e-na-vladi.html

 

Akcijski na?rt predvideva, da bo sistem elektronskega cestninjenja za tovornjake in elektronska vinjeta za osebna vozila za?ivel v letu 2012.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj je "elektronska vinjeta"?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.