Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lani se imel letne gume gor tudi pri -10 in avto se je peljal kot pri 20 stopinjah, pri suhi cesti seveda.

po mokri in ledeni pa si balerina v vsakem primeru z zimaki ali pa letnimi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Aha, ma vve? kaj. Za suho cesto je tut kaka ?ungalunga guma dobra...?e nisi ravno ?umaher :P

 

Zakaj potem nima? gor gom Tigar, Debica in podobnih, ?e so vse dobre ? ?zmeden?

 

Ok ?e ti tako misli?, zame to ne velja ker dejansko no?em bit ?umaher, samo hitro se pa ?e vedno peljem in verjemi mi no?e? se peljat z mano in preverjat v kater ovinek se la?je bruha. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eh ne, jaz ne ?param pri gumah, ker je brez veze.

 

Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...

 

Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono :)

 

V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.

Napisano

Aha, ma vve? kaj. Za suho cesto je tut kaka ?ungalunga guma dobra...?e nisi ravno ?umaher :P

 

ufff... to je ?e v ?ali bogokletno govorit. ?al v slo se ne vodi nobene statistike, ki bi preverjala za koliko nesre? je kriva slaba obutev na kolesih. Predvsem mislim na kupovanje poceni pnevmatik (kako je to sploh mo?no, da dovolijo prodajo nepriporo?ljivim izdelkom je sploh veliko vpra?anje), stare, izrabljene, zimske vo?ene poleti ipd.

 

Zakaj recimo na tehni?nih pregledih ne testirajo pnevmatik in torni koeficient? Teh zakajev je ?e veliko ampak pri nas je zakonodajalec pa? tako omejen v glavi, d amu je dovolj le podatek, da je treba imeti na kolesih od 15.11. do 15.3. pnevmatike M+S z minimalnim profilom 3mm in to je to, al kaj? :vskalo:

 

pa ?e to, ?e ne veste so pred ?asom testirali zimske gume, ko spo imele za sabo 15.000km. ?ista katastrofa saj so performance padle za cca polovico edino kjer se je taka guma bolje odrezala je bila vo?nja po suhi cesti saj bolj ko so bile izrabljene bolj so prijemale, kar je verjetno kronski dokaz, da lamele, ki sicer zelo pomagajo v snegu se negativno obnesejo pri ostalih vremenskih razmerah na cesti.

 

Bom poskusil najti ta test, ker je resni?no zanimiv. :)

33112_1.png

Napisano

letne gume pozimi sam rabijo doloceno dobo (ali kilometre) da dosezejo delovno temperaturo in potem je to to...

so pa zimske zaradi tega v plusu, ker takoj primejo

 

jaz sem lani celo zimo prevozil z letnimi in razen 3x mi ni blo zal

 

letos pa ne vem se kaj bom naredil...ene gume bo treba kupit, katere pa bom kmalu odlocil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mene bodo prav "uni?ile" gume letos in potem ?e spomladi. Sedaj nove zimske+plati??a 16col potem spomladi pa nove letne 17 col sramezljiv:zvizga::blink: me je ?e kar strah.

Napisano

Mene bodo prav "uni?ile" gume letos in potem ?e spomladi. Sedaj nove zimske+plati??a 16col potem spomladi pa nove letne 17 col sramezljiv:zvizga::blink: me je ?e kar strah.

 

Vsi smo dal ?e to ?ez in ?e vedno smo ?ivi. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:hohoho::hohoho: grega taprav cajt sm ti povedal kako je to ker sm sem bil na istem. Zato ni? jamrat!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

BTW... iskreno sem tudi sam v dilemi ali kupovat nove zimske ali obdr?at nove letne gume.

 

 

Imam pa eno vpra?anje... bi blo bolj?e ketne kupit al tiste snow cat al neki takega....

 

 

LP D

Feel free....

Napisano

poglej najprej, ce za tvojo dimenzijo so sploh dovoljene verige?

(v navodilih pise)

drugace pa za po snegu rajs verige...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

So dovoljene verige... :):aaaaa:

 

Hm.... bolj kot mislim bolj se nagibam kar h nakupu novih zimskih..... <_<

Feel free....

Napisano

:hohoho::hohoho: grega taprav cajt sm ti povedal kako je to ker sm sem bil na istem. Zato ni? jamrat!!

 

 

hehe...prvo sem se vadil s tem da bodo ?le zimske 15tke gor katere sem lani nabavil ampak tudi za to si mi povedal da NO GO :hohoho: , tako da na sre?o so prodane tako da gume se pokrijejo, feltne bo treba dokupiti, spomladi pa letne. Sej najbolje me to ba?e da je vse naenkrat :whatever:

Napisano

Eh ne, jaz ne ?param pri gumah, ker je brez veze.

 

Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...

 

Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono :)

 

V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.

 

Absolutno se strinjam - ?parat pri gumah je bedarija. Je pa test pokazal, da je lahko letna pnevmatika pozimi bolj?a ne le na suhem, tudi na mokrem. Ok, na mokrem je bilo razlike manj, na suhem pa tudi 20%. Za na sneg pa seveda niso. Tule je test: http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerj...tiki-20276.aspx

lp

 

In ?e glede novih/obrabljenih zimskih pnevmatik: http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=661

Performans pada konkretno z obrabo. Razen na suhem, ko raste :)

Napisano

Samo tukaj so primerjali med dvemi Savinimi modeli, za eskimo je ?e dale? naokoli jasno da je samo za v sneg, za ostale razmereje je pa jajc :whatever:

Napisano

ja pa druga stvar je, da je to avto magazin...poden od podna

 

aja, zakaj ?e :ne vem: al sam opona?a? Lojza :danzoman:

33112_1.png

Napisano

Za Swifta naro?u Sava Eskimo S3 :harhar:

Medvode - Lj - Medvode + radius 100km bo po moje odli?na guma.

 

:D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aja, zakaj ?e :ne vem: al sam opona?a? Lojza :danzoman:

 

ne, ker ne znajo nc objektivnega napisat

da ne omenjam porabe z dizli z majhnimi avti, ki se gibljejo vedno nad 8l/100km

 

pri njih je vsat testirani avto kot dirkaski avto...

 

da ne omenjam butaste clanke zajebanca, ki se slisi na ime dusan lukic...fak no ne mores verjet, on je najbolj pameten...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kak?na je razlika v gumi pri hitrostnih razredih? Gledam med T in H razlika v ceni je cca. 20 EUR po komadu :ne vem: ?? V homolomo so vpisali pa samo V-je bumbarji :whatever:

Napisano

grega, za zimske gume (po zakonu) lahko das dve stopnji nizje kot je priporocal proizvajalec...

T je 190km/h

H je 210km/h

V pa 240km/h

 

razlika je ponavadi trsi boki pri visjih indeksih, ce ne bos velk peljal nad 190km/h potem lahko das tudi T ni panike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne, ker ne znajo nc objektivnega napisat

da ne omenjam porabe z dizli z majhnimi avti, ki se gibljejo vedno nad 8l/100km

 

pri njih je vsat testirani avto kot dirkaski avto...

 

da ne omenjam butaste clanke zajebanca, ki se slisi na ime dusan lukic...fak no ne mores verjet, on je najbolj pameten...

 

Zdej pa sam ?e re?, da je ?lender car pa sva opravla ... :hohoho:

 

Ne vem no, men se ne zdi, da bi pisali neobjektivno je pa res, da poraba varira glede na tistega, ki avto testira...hehe, ampak ravno ti Labi, ki ga tolk rat ti??i? si se obregnu ob na?in ?portnega testiranja... :lol:

 

Se strinjam, da bi morali imeti nek testni krog, kjer bi z vsakim avtom vozili enako po omejitvah, da bi bralci res realno lahko ocenili porabo.

 

Kar se ti?e pa Luki?a pa glede na to da je urednik ve? ali manj pi?e samo ?e uvodnik, kjer odpira cestno problematiko in najve?krat se nana?a ravno na teme, ki so aktualne v cestnem prometu. Je pa zanimivo, da ga motijo ravno tiste stvari kar ve?ino nas in tudi mene osebno tako da ne vem zakaj pizdi? ?ez njega.

 

Sicer pa dej mi kak?en konkreten primer ?lanka, ki ti je tolk ?ivc dvignu (lohk sam ?tevilko AM), da si ?e sam preberm, ?e sem kaj spregledal al sem pa jaz tud tak preve? pameten zajebanc. hehe sramezljiv

33112_1.png

Napisano

grega, za zimske gume (po zakonu) lahko das dve stopnji nizje kot je priporocal proizvajalec...

T je 190km/h

H je 210km/h

V pa 240km/h

 

razlika je ponavadi trsi boki pri visjih indeksih, ce ne bos velk peljal nad 190km/h potem lahko das tudi T ni panike

 

 

Oooo hvala Labi, tole nisem vedel da da? lahko dve stopnji ni?je!! Za ozna?itev hitrostnih razredov sem pa vedel. Tako da bodo kar T padle ker tole je na koncu ?e kar okoli 80 eur skupne razlike v ceni.

Napisano

Zdej pa sam ?e re?, da je ?lender car pa sva opravla ... :hohoho:

 

Ne vem no, men se ne zdi, da bi pisali neobjektivno je pa res, da poraba varira glede na tistega, ki avto testira...hehe, ampak ravno ti Labi, ki ga tolk rat ti??i? si se obregnu ob na?in ?portnega testiranja... :lol:

 

Se strinjam, da bi morali imeti nek testni krog, kjer bi z vsakim avtom vozili enako po omejitvah, da bi bralci res realno lahko ocenili porabo.

 

Kar se ti?e pa Luki?a pa glede na to da je urednik ve? ali manj pi?e samo ?e uvodnik, kjer odpira cestno problematiko in najve?krat se nana?a ravno na teme, ki so aktualne v cestnem prometu. Je pa zanimivo, da ga motijo ravno tiste stvari kar ve?ino nas in tudi mene osebno tako da ne vem zakaj pizdi? ?ez njega.

 

Sicer pa dej mi kak?en konkreten primer ?lanka, ki ti je tolk ?ivc dvignu (lohk sam ?tevilko AM), da si ?e sam preberm, ?e sem kaj spregledal al sem pa jaz tud tak preve? pameten zajebanc. hehe sramezljiv

 

jaz jih ne berem odkar so me pred lastno (bivso) hiso na parmovi skoraj povozli (tam vecina pelje okoli 40km/h, oni so pa prisli z enih 100km/h...ce ne bi bli tok hitri bi jim jebal mater, ker ok men ni blo nc, ampak tam je umirjena cona in je dost his kjer so izvozi garaz, otroci, itd itd

 

drugace pa kot primer za mazdo 6:

sam eden primerov, ker se mi ne da zdaj spuscat v debato glede nepomembne stvari (in mojega mnenja ne bom spremenil)

 

dusan lukic: test mazda 6 gta 2.5 "In ker je ostanek te Mazde6 skoraj enak cenej?im razli?icam, ki smo jih ?e preizkusili (in se torej za volanom sedi dobro, a z malo prekratkim vzdol?nim pomikom sede?a, zadaj je prostora dovolj, s prtlja?nikom pa sploh ni te?av),"

 

dusan lukic: test mazda 6 gta 2.2 cd185 "Prostornost zadnje klopi spada v razredno povpre?je (kar pomeni udobno za otroke, a tesno za odrasle), spredaj pa se sedi udobno. Vozniku prijetnega polo?aja za volanom ni te?ko najti (?koda, da se sede? ne spusti nekoliko ni?je), preglednost pa je dobra

 

se pravi iz zadnjega sledi, da je mazda 6 mestni avto, ce je zadaj udobno za otroke za odrasle pa ne. wtf? takih diskrepanc je pa kokr ces...

je pa res, da ce beres avto magazin kot kaksen lady (torej pri frizerju) ni nc narobe z njim...ampak, da bi dobil kaksne koristne informacije to pa ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe ... o?itno se je Luki? med tema dvema testoma oreng zredil :hohoho:

 

?e dobro Labi da ne bere? Autobilda, ker kake pa tam klamfe serjejo pa ni za opisat. Tam pa res razen golih podatkov skoraj ni? o avtu ne zve? je pa res, da ve?ino stavijo na primerjalne teste, kjer pa pa? najve?krat favorizirajo "doma?e" sploh pa njegovo veli?anstvo Golfa.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.