Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja vsakic, ko je kaksen golf na testu pol raje sploh ne gledam (sploh velja za une "vergleich test" variante)

 

so mi pa zelo vsec tehnicni podatki in meritve pri auto motor und sportu, se posebej ko naredijo kaksen master test...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kar se ti?e porabe na testih majo to zelo lepo zrihtano na Siolu.....avto vedno peljejo po to?no dolo?eni trasi (Dol?ina testnega kroga 140 km; 16,9 km mesto / 18,8 km obvoznica / 24,8 km avtocesta / 39,3 km pode?elje umirjeno / 40,2 km pode?elje ?portno.)....in je pomojem poraba ?e kar blizu realne :bravo:

 

Primer testa: http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...type-s_1-8.aspx

Napisano

Dru?ba, kolk imam lahko odstopanja pri zimski gumi dimenzije 225-50/17...... oziroma, katere dimenzije pa?ejo zdraven?

 

 

LP D

Feel free....

Napisano

Dru?ba, kolk imam lahko odstopanja pri zimski gumi dimenzije 225-50/17...... oziroma, katere dimenzije pa?ejo zdraven?

LP D

 

na primer gres na google in napi?e? tire calculator

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Just shoot me baby.... :)

 

Sam da vem... ker bi rad imel zimske maaalo tanj?e kot sicer.... :bravo:

Feel free....

Napisano

pa sej sem napisal 215/55 17

pa mislim, da cenovno je isto kot tvoje? nisem preprican...check it out

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

I??em razli?ne opcije ja... ampak jebi ga... VSE je drago.... bemti mravljo in izvenserijske mere... <_<

Feel free....

Napisano

pa sej sem napisal 215/55 17

pa mislim, da cenovno je isto kot tvoje? nisem preprican...check it out

 

Za 205/55/17, ka?e na tyre calculator da je najmanj odstopanja, pri 215/55/17 pa diameter diff: +1.75% , speedometer will read slower than actual

 

Original tire

Sidewall: 4.43 in

Radius: 12.93 in

Diameter: 25.86 in

Circumf: 81.24 in

Revs/mile: 779.95

 

New Tire

Sidewall: 4.44 in

Radius: 12.94 in

Diameter: 25.88 in

Circumf: 81.30 in

Revs/mile: 779.36

 

 

Speedometer reading with new tire is 0.08% too slow.

When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 60.05mph.

Napisano

grega, res je, sam take dobit je tud kar tezko...

 

sam je res draga guma v vsakem primeru

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ko smo pri zimskih gumah: malo sem pogledal lasiceve cene in vidim, da je sava res poceni

 

AP 195/65 R 15 SA ESK-S3 91TMS KOM 40.70 48.84

 

in to je cena brez popusta...

 

najbrz drugje je tud isto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, tiste je kar te?ko dobiti, ampak se dobi, mah bolj se je bat za kak?ne vtikljive policaje oz. bog ne daj da ima? nesre?o in ti grejo gume gledati ter vidijo da niso ok s homologacijo, pol si ga pa nasral :whatever:

 

Savo dobi? tudi po 44 eur v LJ, je pa res da mora? potem v?teti ?e monta?no (?e ne pozna? kak?nega vulkanizerja je pa? res drago), do La?i?a pa nazaj je pa cca. 200km. Tako da je za prera?unati si kje in kako te ceneje pride.

 

Tudi za fotra gledam gume 195/65/15, sem ga komaj prepri?al da nebo nalitih vzel :dudek::dudek: , samo fotri kot fotri, ima zimske 2 sezoni in zamenja gume, gledam Sabo ampak me skrbi kako bi bilo z njimi poleti in po mokrem (ok bolj kot nalite ?e ampak,..). Itak pa da ho?e poceni ?ez priti, no sej tud umirjeno vozi zato pa ima ?e ?kodi?ka preko 300t km v devetih letih. Gledam kak?no Fuldo,...hmm

 

Zase sem pa ?e naro?il feltne, gume morm pa ?e :jupiii:

Napisano

kere feltne pa?

 

drugac pa, v LJ tam kjer je KIA , se mal naprej (pri rondoju za kolosejem) kjer gre Pot spominov in tovaristva, je en tak skriti vulkanizer, ki je dost poceni

za 4 gume (centriranje + montaza) mi je vzel nekaj cez 30 eur (pac mu reces brez racuna)

vsaj tko je blo letos spomladi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Feltne ni? kaj posebnega, bojo tako ali tako za zimo :) Aha to je tam kjer je ?e pralnica za tovornjake in prodajajo tudi neke avte, pod silosi.

post-288-1256018509_thumb.jpg

Napisano

a mi lahko kdo pove kje bi dobil kaksne ugodne feltne in zimske gume gor 16 col, po moznosti gorenjska in okolica,prebral sem da je kao lasic ugoden ampak ne da se mi do tam se vozit..pa prosim kaksne konkretne primere na tisto glej po internetu..

 

hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Tiste moje od katerih sem prilepil slikico so nekaj ?ez 60 eur/komad,nove,dvojni lak+vijaki, 16 col pa ?e zastonj ti jih pripeljejo kamor ho?e?. Imajo ?iroko ponudbo, poglej malo www.gumi-center.si , 370 je res too much, so le original ampak...., gume sem pa kupil preko mimovrste.

Napisano

Mal se za ceno pogajaj in po moje se bosta za ene 300? zmenila. Mora? pa feltne gledat kot nalo?bo za naprej saj to pomeni, da ti letno odpadeta dve menjavi, na?eloma pa tudi dve centriranji (Labi se sicer ne strinja s tem).

 

Tako, da letno takoj prihrani? cca 60?-70? samo z menjavami gum pri vulkanizerju. Pa na?eloma feltne kar dr?ijo ceno, ?e jih ne zbije? preve? tako, a jih lahko pol naprej proda?.

33112_1.png

Napisano

jap, jaz jih res centriram vsako leto, ampak to tko al tko ne traja tok casa in ni nek strosek...

boljs je met posebej zimska kolesa in letna...

 

drugace pa, boss, tiste tvoje gume so mi zelo dobro sluzile (nisem probal nekih ekstremnih manevrov, se posebej ne po dezju) ampak so ble cist ok...

mogoce sem se zajebal, ker sem takrat mislil, da ne bom mel avta se dolg casa pa bi lahko kupil nove, ampak ni blo nc hudega :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj takrat si bil tako prepri?an, da bo ?el avto stran, tako da predvidevam, da si jih zdaj ?e zgonil do konca.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.