Skoči na vsebino

Mazda 6 rjavi(gnije)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti :(?zmeden? na zadnjem desnem blatniku.

Nekaj sem sli?al da je bila kao neka tovarni?ka napaka na teh Mazdah sam se ne spomnem kaj pa kako

je s tem.Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem in bi prosu ?e lahko napi?e ali pa mi pove kje se lahko kaj ve? pozanimam glede tega.

Hvala!

LP!

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti :(?zmeden? na zadnjem desnem blatniku.

Nekaj sem sli?al da je bila kao neka tovarni?ka napaka na teh Mazdah sam se ne spomnem kaj pa kako

je s tem.Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem in bi prosu ?e lahko napi?e ali pa mi pove kje se lahko kaj ve? pozanimam glede tega.

Hvala!

LP!

 

ziv, tukaj dosti napisanega - uporabi malo search, vem da so pod garancijo to urejali 8sam ne vem kero, standardno ali tisto na pleh)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti

 

Velkam tu da klab... :D:(

Kar na servis ?njim ,to zrihtajo pod garancijo...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Tako je... to porihtajo pod garancijo... Meni so na stari menjali zadnje blatnike... To sem dal postimat tik preden sem ga prodal in ko je sestica bila stara dobrih 5 let ...

 

 

 

Meni no?ejo, ker je moj italijanski in nima urejene servisne.

 

To pa verjetno zato, ker ce ga redno servisiras na pooblascenem servisu, pregledajo tudi karoserijo (potrjeno v servisni knjizici).

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako je... to porihtajo pod garancijo... Meni so na stari menjali zadnje blatnike... To sem dal postimat tik preden sem ga prodal in ko je sestica bila stara dobrih 5 let ...

To pa verjetno zato, ker ce ga redno servisiras na pooblascenem servisu, pregledajo tudi karoserijo (potrjeno v servisni knjizici).

 

He,he,kaj pogledajo na rednem servisu je pa druga zgodba. ;)

To,da no?ejo popravit,?eprav je pod garancijo prerjavenja nima nobene veze z servisiranjem na "njihovem"

poobla??enem servisu.Jim je le izgovor,da pri?parajo ?.

Zanimivo bi bilo,kako bi se obna?ali potem,ko bi pri?el z kak?nim Matosom k njim. :P

 

 

Napisano

He,he,kaj pogledajo na rednem servisu je pa druga zgodba. ;)

To,da no?ejo popravit,?eprav je pod garancijo prerjavenja nima nobene veze z servisiranjem na "njihovem"

poobla??enem servisu.Jim je le izgovor,da pri?parajo ?.

Zanimivo bi bilo,kako bi se obna?ali potem,ko bi pri?el z kak?nim Matosom k njim. :P

 

Res je... vendar ti udarijo stempiljko v servisni knjizici, da je pregled karoserije opravljen... :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Najlep?a hvala za odgovore zdej se bom zapelu na servis pa da vidmo kaj bodo rekl.

?e se ne motm j e garncija za prerjavenje od znotraj navzven 12 let.(bi moral to upo?tevat)

A Matos je uporanik foruma mogo?e da njega po?lem ?e bojo nabijal preve?. :D:D:D

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

 

?al imam tudi sam zelo slabe izku?nje z "gospodom uvoznikom". :(

Po moje ne bo? dosegel ni? in ?e ne bo moj naslednji avto Mazda,bo to zaradi takih pacientov in servisa tu v Kp. <_<

 

 

Napisano

vsaj so vsi uvozniki enaki ko ti je treba prodati avto ti obljubljajo nebesa z figo v ?epu ni razlike med uvozniki avta ,politiko, zavarovalnicami in podobnimi :angry2::angry2:

gremo na?i.....

 

Napisano

Hehe, Spid, Franci MatoZ je eden na?ih advokatov, z najve?jim renomejem, v?eri si ga mel ?ast videt na Pop TV kot gosta! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

 

 

Mal si pomesal pojme :) ... MMS je uvoznik... servis v BTCju pa je Gama oz. sedaj ze nekaj casa A-Cosmos :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mal si pomesal pojme :) ... MMS je uvoznik... servis v BTCju pa je Gama oz. sedaj ze nekaj casa A-Cosmos :) ...

 

baje da italijanske ne rjavijo, tko so men rekl
Napisano

baje da italijanske ne rjavijo, tko so men rekl

 

 

Ja moja je italijanska letnik 2003, pa za enkrat ?e ni? ne rjavi-upam, da tako tudi ostane... :P

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

 

 

Kaj pa vem... ko sem jaz to zadevo urejal letos poleti, sem tudi ?e zamujal z rednim servisom, pa niso ni? komplicirali. Sicer pa ne gre zgolj za uveljavljanje garancije proti prerjavenju, ampak dejansko za kulanco, kjer veljajo druga?na pravila kot pri garanciji. Mislim da te ne morejo kar tako odje3ati... jaz bi na tvojem mestu napravil tisti redni servis in kar s poobla??enim serviserjem uredil saniranje rjavenja - milsim da je moj serviser poslal slike direkt na Japonsko in ni imel opravka z MMS :rispekt:

Napisano

Kaj pa vem... ko sem jaz to zadevo urejal letos poleti, sem tudi ?e zamujal z rednim servisom, pa niso ni? komplicirali. Sicer pa ne gre zgolj za uveljavljanje garancije proti prerjavenju, ampak dejansko za kulanco, kjer veljajo druga?na pravila kot pri garanciji. Mislim da te ne morejo kar tako odje3ati... jaz bi na tvojem mestu napravil tisti redni servis in kar s poobla??enim serviserjem uredil saniranje rjavenja - milsim da je moj serviser poslal slike direkt na Japonsko in ni imel opravka z MMS :rispekt:

 

Edino pravilno. :bravo:

Zagrozi? jim-Japoncem,da je bila to prva in zadnja Mazda,?e ne re?ijo zadeve in ?aka?.

Je pa res,da tudi moja (zaenkrat) ?e ne rjavi.Mogo?e,ker tukaj ni snega. :whatever:

 

 

Napisano

Edino pravilno. :bravo:

Zagrozi? jim-Japoncem,da je bila to prva in zadnja Mazda,?e ne re?ijo zadeve in ?aka?.

Je pa res,da tudi moja (zaenkrat) ?e ne rjavi.Mogo?e,ker tukaj ni snega. :whatever:

 

huh, kmalu Japoncem tud ta gro?nja ne bo zalegla ve?, ker majo samo letos pri Mazdi ?e 230m$ zgube :(

33112_1.png

Napisano

huh, kmalu Japoncem tud ta gro?nja ne bo zalegla ve?, ker majo samo letos pri Mazdi ?e 230m$ zgube :(

 

Samo z takim odnosom jo bodo imeli ?e ve?jo.In ne samo oni-tudi ostali,?e se bodo tako obna?ali.

Danes je namre? velika konkurenca in ljudje niso neumni.

 

 

Napisano

Koliko od teh 230 milijonov dolarjev izgube so si kaj prislu?ili s sanacijo gnilega pleha?? :whatever:

Koliko je vredna sanacija gnilih zadnjih blatnikov na enem avtu?

Napisano

700 EUR za eno stran, pa sej to je nora cena? ?zmeden?:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ponudili so mi popravilo za 500? ker je zavarovalnica pla?ala barvanje.

 

Blatniki so ostali rjavi!!

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.