Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem tud ?e kr na letnih pa sem bil v soboto pri Boj?u na zasne?eni Rakitni sramezljiv - se opro??am M+S vernikom, ?e sem koga u?alil s tem mojim dejanjem, obljubim, da ne bom ve? sramezljiv

 

Ko bo? letu s ceste ti bomo rekli, kamor je ?u bk, nej gre pa ?e ?trk... :ouje:

:rozico:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ?e bom pa letu ven z zimskimi gumami bo pa v redu? :hohoho:

 

 

Sej ve? kako je to, ?e je ?lovek nepreviden se bo skantu tko al pa druga?e. Zimska guma ti pa daje eno la?no zanesljivost in marsikdo se tega ne zaveda in tera k zme?an z mislijo v glavi, da se mu itak ne more ni? zgodit, ker ima zimske gume obute. To je ve?ji problem kot pa to, da ?lovek obti?i na kakem klancu oz. mora natakniti ketne na letne (hehe rima se).

 

Govorim pa o tem, da ?e na cesti ni snega, da se da normalno vozit tud z obi?ajnimi gumami pa ?e malo manj te peska spodi, saj letna ne grabi tolk posipnega peska in ga ne me?e tako silovito v pragove. Aja pred desetimi leti pa itak sploh nismo vedeli, da obstajajo neke M+S gume ?e manj pa smo jih pozimi natikali na svoje avtomobile pa smo na?eloma ?e vsi ?ivi pa velika ve?ina nas ni nikoli imela slabih izku?enj z vo?njo po snegu - po ravnem z normalno hitrostjo gre popolnoma v redu za v klance pa natakne? ketne pa je.

 

Se pa strinjam, da so zimske v redu, ?e le niso preve? stare in da se zaveda?, da so v suhi ali mokri cesti ve?inoma slab?e od enakovrednih enakostarih letnih gum. Sploh so pa bolj komot kot telovadenje s ketnami razen, ?e ni klanec tako hud, da tudi zimaki ne pomagajo in da so edino ketne re?itev. Zaradi tega vozim ketne s sabo tudi takrat, ko imam obut avto v zimske gume.

 

 

 

 

 

 

 

 

****Sicer pa tisti , ki imate radi teorije zarot poglejte kdo je bil prometni minister v ?asu ko so prvi? uzakonili skoraj obvezno uporabo zimskih gum. Zanimivo je predvsem v kak?ni medsebojni relaciji sta bila s ?panom iz Brezovice pa vam bo prec jasno zakaj je ?pan tako hitro zrastel v enega najve?jih vulkanizerjev. Dobro je imeti prijatelje na pravih mestih, da ti lahko omogo?ijo do?ivljenski zaslu?ek :jezicek:

33112_1.png

Napisano

To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu. :blush:

 

Se opro??am-tvoje so izjema,ker so v redu ?rne barve. :bravo:

Pa sej pri vas gor na gorenjskem ni nikoli snega in ne rabi? zimskih.Najve? zimskih gum opa?am zadnje ?ase tukaj pri nas na obali...sneg in to pa zameti. :harhar:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
    • Podatek je za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) na javnih hitrih in ultrahitrih polnilnicah... Pri izmenicnem toku (AC), ki je namenjen polnjenu doma je kolikor vem 11 kW, ce imas domaco trofazno polnilnico ...       
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.