Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No banda, kje nabavljate rezervne dele, tisti ki kej sami doma po?ravbate?

 

Ker teli na?i mazda servisi niso za nikamor, in sicer rabim tesnilo oljne ?rpalke za mx5, sm preklical od a-neta do taposa, pa nimajo, jebatga pa? vozim malo bolj redek avto. Se pozanimam ?e na gama centru, pa me tip prepri?uje da ?rpalka nima tesnila. Kako ga nima, ?e je v service manualu lepo narisano.... No uglavnem sem poslal scan service manuala, zdej pa upam da najdejo zadevo. Ker ?e ne dobim, nevem kaj bom naredu, za?el po dele hodit v avstrijo?

 

p.s. neko? sem mel tel. ?tevilko mazdine tehni?ne pomo?i al nekej takega, ma mogo?e kdo to cifro, ker sm jo gladko zgubil.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Ja ti na?i servisi imajo samo olje pa filter. Ko pa vpra?a? za kaj ve? so pa ?e izgovori (je treba naro?it,...., pa ja ne boste sami tega menjal,......) vse te odgovore sem ?e dobil.

 

Sam se skoraj najv? poslu?ujem interneta (ebay) al pa grem v avstrijo, ker je ni druge re?itve.

Lp

Napisano

No banda, kje nabavljate rezervne dele, tisti ki kej sami doma po?ravbate?

 

Ker teli na?i mazda servisi niso za nikamor, in sicer rabim tesnilo oljne ?rpalke za mx5, sm preklical od a-neta do taposa, pa nimajo, jebatga pa? vozim malo bolj redek avto. Se pozanimam ?e na gama centru, pa me tip prepri?uje da ?rpalka nima tesnila. Kako ga nima, ?e je v service manualu lepo narisano.... No uglavnem sem poslal scan service manuala, zdej pa upam da najdejo zadevo. Ker ?e ne dobim, nevem kaj bom naredu, za?el po dele hodit v avstrijo?

 

p.s. neko? sem mel tel. ?tevilko mazdine tehni?ne pomo?i al nekej takega, ma mogo?e kdo to cifro, ker sm jo gladko zgubil.

 

?e se kej vozi? ?ez CE konce vem za par trgovin ;)

Napisano

Pridem zj u kratkem v La?ko, tko da kr povej :D

 

?e ima? vzorec, al pa vsaj obliko, mam majstra ki to dela po naro?ilu-vzorcu, je pa iz medvod.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mam samo eno malo slikco brez dimenzij itd, tko da verjetno ni? ne pomaga ane, bom ju3 prilimal, ko bom na ?ihtu.

 

Lahko pride? s pumpo pa ti po pumpi nardi dihtungo in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pridem zj u kratkem v La?ko, tko da kr povej :D

 

AvtoMarko (sicer je tut v MB), JapanParts (avto Celje), Regnemer (sicer sm zdej ugotovil, da ga ni ve? u CE, ampak se da od njega dobit dele ?e samo prek dostave)

 

Ostalo pa ?e kakih 20km ven iz CE (Savinjska dolina): Avto IVA ?empeter, A-net Pari?lje (Braslov?e-Polzela)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.