Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Obcasno, in zadnje case vedno bolj redno se mi dogaja, da ko po daljsi voznji ugasnem zgret avto, in se hocem cez kratek cas ponovno odpeljati, mi avto ne vzge. Ko pocakam kakih 10-20 min da se motor ohladi, avto vzge iz prve. Brez problemov.

 

Bil sem ze na testerju, so mi rekli da ne kaze napak, in da je lahko vzigalna tuljava. Avto med voznjo dela mirno in ne cuka. Prav tako se ta napaka ne pojavlja ravno "redno". Mehanik mi je tudi rekel da sumi tudi senzor na odmicni gredi in senzor za vzig, vendar po njegovem ta dva crkneta kadar crkneta kompletno, ne tako da obcasno ne delata. Prav tako ni napake pozakazalo na testerju.

 

Imam torej tri *mozne* okvarjene dele, noben pa mi ne zna 100% zagotovo povedat kaj naj menjam in bo potem tezava odpravljena.

 

Bil sem tudi pri avtoelektricarju, ki mi je svetoval da se mogoce nabira kak kondenz kje na kakem konektorju, in da naj probam s hladilnim sprejem. Sem sprobal in ni pomagalo. Ima kdo kak nasvet? Se je komu dogajalo kaj podobnega? ?zmeden?

Napisano

no za sigurno zamenjaj vse tri dele, ki itak niso nek velik stro?ek, in pol bo? videl.. ma avto vrti normalno al sploh ne da signala?

no, moja ne dela problemov zaenkrat ... tok-tok :P

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

no za sigurno zamenjaj vse tri dele, ki itak niso nek velik stro?ek, in pol bo? videl.. ma avto vrti normalno al sploh ne da signala?

no, moja ne dela problemov zaenkrat ... tok-tok :P

 

 

O tem da niso strosek bi se dalo diskutirati... Nova vzigalna tuljava pri pooblascenem Mazda servisu stane 960evrov! Avto se pri startu normalno suce ja, samo kresne ne. Se je recimo na tak nacin motor obracal tudi po 5-10 sekund.... Potem sem raje odnehal.

Napisano

hmm, tako draga da je zadeva? nevem, kaj bi lahko bilo, lahko je tudi s samo bencinsko pumpo kej, nisem ?e mel podobnega problema z mazdo. na cliotu sm mel pa identi?nega kot sm hotel ogretega s5 u?gat ni ?lo, sicer je bil problem z eno cevko od vakuuma. ti ne preostane drugega kot probavat in izklju?evat mo?nosti, al pa upat da je kdo mel enak problem.

sko?i ?ez lu?o na miata.net forum pa tam poglej, ?e ti angle??ina gre, lahko najde? marsikaj.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

hmm, tako draga da je zadeva? nevem, kaj bi lahko bilo, lahko je tudi s samo bencinsko pumpo kej, nisem ?e mel podobnega problema z mazdo. na cliotu sm mel pa identi?nega kot sm hotel ogretega s5 u?gat ni ?lo, sicer je bil problem z eno cevko od vakuuma. ti ne preostane drugega kot probavat in izklju?evat mo?nosti, al pa upat da je kdo mel enak problem.

sko?i ?ez lu?o na miata.net forum pa tam poglej, ?e ti angle??ina gre, lahko najde? marsikaj.

 

 

bom probal. Ma ja sem ze na koncu zivci in cisto frustriran, ker se ta tezava vlece zdej ze kake 2-3 mesece, pa ko mi noben ne zna povedat kaj je tocno. Polno nekih teorij, pa nobene resitve. Sej tisto vzigalno tuljavo bi ze menjal ce ne bi bila tako prekleto draga. In ko ti potem se na servisu povejo da je "mogoce" pokvarjena, potem res pomislis 2x...

Napisano

ja sej na koncu zna bit da bo? menjal in bo isto, lahko je problem s samim ra?unalnikom, da ni kake vlage fasal in se mu me?a, in vsake tolko no?e bencina poslat v injektorje hmm.. bi treba videt, ?al jaz nebi vedel kaj bi blo :/

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

ja sej na koncu zna bit da bo? menjal in bo isto, lahko je problem s samim ra?unalnikom, da ni kake vlage fasal in se mu me?a, in vsake tolko no?e bencina poslat v injektorje hmm.. bi treba videt, ?al jaz nebi vedel kaj bi blo :/

 

 

Mja problem je v tem da na testerju ni pokzalo najmanjse napake... Zato so mi potem tut svetovali da je najbrz vzigalna tuljava.

Napisano

?e si z gorenjske bi me zanimalo tole pogledat in eventuelno popedenat, ker je verjetno ena banalna stvar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Navsezadnje tudi kabli - pregreti so raztegnjeni in lahko izgubljajo...ja banalnost je lahko kjerkol...

 

?e si z gorenjske bi me zanimalo tole pogledat in eventuelno popedenat, ker je verjetno ena banalna stvar.

 

A ti je ?ef potne stro?ke ukinil? Recesija? :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navsezadnje tudi kabli - pregreti so raztegnjeni in lahko izgubljajo...ja banalnost je lahko kjerkol...

A ti je ?ef potne stro?ke ukinil? Recesija? :danzoman:

 

Niti ne sam doma mam vse pri roki, ?e se pa nekam zapeljem pa mi ziher manjka nekaj kar bi nujno rabil in je qurac pol. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Niti ne sam doma mam vse pri roki, ?e se pa nekam zapeljem pa mi ziher manjka nekaj kar bi nujno rabil in je qurac pol. :angry2:

 

 

Nekak sem pogledal po netu, in teli simptomi se kazejo menda v najvec primeri pri pregretem/okvarjenem senzorju odmicne gredi, tko da ga bom verjetno kar menjal. Menda so imele mx5 letnik 2001, serijsko napako, ker so pozicijo tega senzorja menjali, in se je menda dokaj redno pregreval, v vecini primerov tam med 50 in 60K milj... jaz imam pa sedaj navozenih 110 000, tko da kar sumim da bi znalo bit to.

 

Pri avto mocnik se vedno vztrajajo da je vzigalna tuljava (ceprav mi je na zacetku pogovora clovek na drugi strani slusakle dejal da takega primera se niso imeli, in da ne ve tocno za kaj se gre), cena nove se je sedaj cudezno spustila na 520 evrov. Vodja servisa mi pravi da se najbrz pregreva nek tranzistor v vzigalni tuljavi. Ko sem govoril z znancem ki je elektricar, mi je vedel pvoedat da menda d vzigalni tuljavi ni nobenih tranzisotrjev. Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.

 

Sicer pa lahko tudi avto pripeljem na pogled, kako dodatno mnenje bi mi znalo prav prit. S katerega konca pa si?

Napisano

Ma ?imdl pre? od mo?nika! Men so tut trdil da se za moj avto neda dobit nobenih kosov, ker je uvo?en iz amerike in ?t. ?asije ne klapa. Nakar mi zadnij? en prijazen gospod na Gami v btcju pove, da ni noben problem, sam ?tevilko po?lje v avstrijo in dobi v roku 8h ur odgovor kera zadeva pa?e... profesionalnost pa taka!!!(na mocniku)

 

Do YavarYe X6V6-ja zapelji, pa poglejta ane. Zna bit da ma? kje kak?no vakuum cevko prepereto.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.

 

 

Stavek si pravilno napisal. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stavek si pravilno napisal. :danzoman:

 

V bistvu verjetno mislijo, da se z Mazdo dela tko k s Fiati (so namre? poobla??eni tud za njih)

33112_1.png

Napisano

V bistvu verjetno mislijo, da se z Mazdo dela tko k s Fiati (so namre? poobla??eni tud za njih)

 

 

Najbolj hecno mi je bilo, ko sem imel avto na testerju, in sem cakal gor v prodajalni in potem gledas one njihove transparente, ko pise kolk so mazde hude, pa fiati pa tko... In potem valda na fiat delu pisarne pise "da je fiat ful nekej najbolje prodajan in kolk so kvalitetni in gor dol", potem pa na mazda strani vidis transparent kolk so zanesljivi avti, in potem je lestvica... MAzda tam nekje mislim da ne vem al je blo 2-3 mesto, fiat pa na ponosnem zadnjem 14-15 mestu. In to majo oni obeseno v prodajalni ;) *smeh* :D

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Se priklopim kar na tole staro temo, ker ima prav primeren naslov..

 

Torej, tudi moja mx5 ima zadnje ?ase ob?asno te?avo ob v?igu ( l.98, / 1,6 / 117 000 km )

..zalaufa na tri , morda celo na dva cilindra..

skratka , trese in ropota kot traktor.

Vendar po par trenutkih normalno ste?e in naprej v vo?nji ni nobenih te?av.

 

Bil za info na servisu, tester napake ne ka?e ,pravijo ,zamenjat v?ig. tuljavo.

Pri njih stane skoraj 600? :bravo:

 

Kar verjamem diagnozi, pa vendar me zanima , kako da potem pri vi?jih, tudi najvi?jih obratih,

tuljava normalno zmore delat, po?epne ob?asno samo ob v?igu.?

 

Kak?ne so ?e manj drage mo?nosti napak.. ? :D

Sve?ke od 90 000, kabli zamenjani nekje pri 60 000

 

Ima kdo tuljavo , ali pol nje , torej za dva cilindra ,vi?ka in naprodaj ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Kaj pa ?e zapelje? do na?ega "hi?nega" mehanika, ravno v?eraj je delal velik servis na eni Mx5-ki! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A ti resno? Kolk stane v?igalna tuljava?

 

Je kr nek tam, sam pele ma en ugoden link za originalno robo. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ti resno? Kolk stane v?igalna tuljava?

 

 

Resno , itak.. resno spra?ujem.. tule na papirju imam ro?no napisano - 567,37 ?

 

 

gledam pa tole na na netu...bi bila v redu ?

cena je vsekakor v redu..

http://www.ilmotorsport.de/shop/article_de...783bd940bceb767

 

Kaj pa ?e zapelje? do na?ega "hi?nega" mehanika, ravno v?eraj je delal velik servis na eni Mx5-ki! :bravo:

 

 

Bi..pa ne vem to?no katerega misli? :blush:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Je kr nek tam, sam pele ma en ugoden link za originalno robo. :bravo:

 

A niso bencinarji kao po tvoje neki pocen za vzdr?evat? :ne vem: Tole meni ziher ni poceni sploh ob dejstvu, da sem ene 8 let nazaj dal za dve v?igalni za Clarusa 40.000SIT - se prav manj kot 170?.

33112_1.png

Napisano

Se priklopim kar na tole staro temo, ker ima prav primeren naslov..

 

Torej, tudi moja mx5 ima zadnje ?ase ob?asno te?avo ob v?igu ( l.98, / 1,6 / 117 000 km )

..zalaufa na tri , morda celo na dva cilindra..

skratka , trese in ropota kot traktor.

Vendar po par trenutkih normalno ste?e in naprej v vo?nji ni nobenih te?av.

 

Bil za info na servisu, tester napake ne ka?e ,pravijo ,zamenjat v?ig. tuljavo.

Pri njih stane skoraj 600? :bravo:

 

Kar verjamem diagnozi, pa vendar me zanima , kako da potem pri vi?jih, tudi najvi?jih obratih,

tuljava normalno zmore delat, po?epne ob?asno samo ob v?igu.?

 

Kak?ne so ?e manj drage mo?nosti napak.. ? :D

Sve?ke od 90 000, kabli zamenjani nekje pri 60 000

 

Ima kdo tuljavo , ali pol nje , torej za dva cilindra ,vi?ka in naprodaj ?

 

po 60.000km je lahko zopet problem kablov. Daj si ti sposodi kable od nekoga pa probaj, ?e prej jih pa dobr prerukaj na vseh koncih - samo ne pri v?ganem da ne bo ko pri House-u 'clear' :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po 60.000km je lahko zopet problem kablov. Daj si ti sposodi kable od nekoga pa probaj, ?e prej jih pa dobr prerukaj na vseh koncih - samo ne pri v?ganem da ne bo ko pri House-u 'clear' :D

 

 

Ja ,kako se odra?a prebijanje kablov se ?e dobro spomnim..

in to ni to..

vendar pri ?tromu nikoli ne ve?,

?e posebej, ?e ni? ne ve?.... :D

 

Sem pa ravnokar ugotovil ,da tista pocen ?pula za 260 ? ni prava , ker je za NA :closedeyes:

 

Bo pa tale bolj primerna ..

 

http://www.autoteileplus.de/Zuendspule-Maz...-id4306092.html

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je dejstvo: človeštvo brez nafte je v kameni dobi, brez elektrike pa samo v temi Pa brez interneta Ena bomba v ukrajini ali izraelu naredi vec skode okolju, ljudem, naravi, gospodarstvu kot 1000 icejev ale EVjev....padlo jih je ze vec kot miljon (kje so se ostale nemarketinske vojne)  Tako da ne bi reseval jaz kot en bednik sveta, hvala.  Ko bo politika sledila svojim besedam, takrat se zbudim pa kupim ev da se jaz dodam svoj examikron
    • Saj ravno zato, ker je milijon stvari že povezanih z nafto, je treba zmanjšati našo odvisnost od nje. In posledično petrodolarja. S selitvijo transporta na elektriko bi si vsi naredili ogromno uslugo. Svet bi potreboval bistveno manj nafte, ta bi se tudi pocenila, saj bi ponudba presegala povpraševanje.   Tako da, tudi če prisegate na nafto, vam je v interesu, da podpirate elektrifikacijo prometa. 😃
    • Telefon ki ga uporabljas je iz nafte, zdravila ki jih jemles so iz nafte, min 50% izdelkov doma in na tvojem sihtu ne bi bilo brez nafte, gum na tvojem avtu ni brez nafte, armaturke v tvojem elektro avtu ne bi bilo brez nafte...o še kako ga podpiras.   Če je tako se sleči do golega il(cunje cevlji so iz nafte) pa pejd nekam vbgmajno kampirat. Samo brez sotora ker je iz nafte. Kuhaj pa na solarne, pa spet glej da mas samo leseno podsodo Mam tak povprecen avto in kmje z zeninin avtom, ja lahko je elektricen se strinjam - ampak se ne splaca. Ergo. Noben izracun me ne bo preprical (tud strom ni zastonj) Dvorjan spusti se na ta planet (dokler je se)
    • Ne glede na to, kaj vse boste še privlekli v to temo, od otroškega dela in kopanja redkih zemelj, ki jih je v baterijah čedalje manj. Litij ni tako zelo redek. Čez par let bomo dobili že natrijeve baterije (no, koliko je soli po svetu?!), takrat vam bo pa zmanjkalo izgovorov. Ste pogledali, kakšni materiali sestavljajo sodobne katalizatorje in DPF ter GPF filtre? Le čevlje sodi naj kopitar ...   Obenem pa pozabljate, koliko energije se porabi za ICE vozilo ter koliko ogljika se ustvari. In ne, tudi tu vam proizvajalci še kako lažejo. Samo pomislite - motor v ICE ima cca. 2000 sestavnih delov. Ki jih seveda ne dela ena tovarna, temveč vsaj nekaj deset, še raje pa sto dobaviteljev. Ki svojo robo pošiljajo po celem svetu. Že zdrava kmečka pamet da vedeti, da bo to energetsko in ogljično potratnejše od EV, ki ima za faktor 50-100x manj gradnikov pogona.
    • Ne, Jures, ti nisi povprečni Slovenec. Sploh pa ne s tako kilometrino. Pač drži se dizla, če ti ne diši naložba v EV z večjo baterijo.   Ampak povprečni avto v Sloveniji naredi cca. 30 km x 250 delovnih dni ... Ergo. Lahko je EV, brez debate.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.