Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja ,kako se odra?a prebijanje kablov se ?e dobro spomnim..

in to ni to..

vendar pri ?tromu nikoli ne ve?,

?e posebej, ?e ni? ne ve?.... :D

 

Sem pa ravnokar ugotovil ,da tista pocen ?pula za 260 ? ni prava , ker je za NA :closedeyes:

 

Bo pa tale bolj primerna ..

 

http://www.autoteileplus.de/Zuendspule-Maz...-id4306092.html

 

Jaz ve?ino stvari kupujem tu:

http://www.autolinkmx5.com/mazda-mx-5-parts-8-c.asp

http://stores.ebay.de/MX-TEILErei?_rdc=1

Napisano

@Jernic, sem ti poslal Zasebnega! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nekak sem pogledal po netu, in teli simptomi se kazejo menda v najvec primeri pri pregretem/okvarjenem senzorju odmicne gredi, tko da ga bom verjetno kar menjal. Menda so imele mx5 letnik 2001, serijsko napako, ker so pozicijo tega senzorja menjali, in se je menda dokaj redno pregreval, v vecini primerov tam med 50 in 60K milj... jaz imam pa sedaj navozenih 110 000, tko da kar sumim da bi znalo bit to.

 

Pri avto mocnik se vedno vztrajajo da je vzigalna tuljava (ceprav mi je na zacetku pogovora clovek na drugi strani slusakle dejal da takega primera se niso imeli, in da ne ve tocno za kaj se gre), cena nove se je sedaj cudezno spustila na 520 evrov. Vodja servisa mi pravi da se najbrz pregreva nek tranzistor v vzigalni tuljavi. Ko sem govoril z znancem ki je elektricar, mi je vedel pvoedat da menda d vzigalni tuljavi ni nobenih tranzisotrjev. Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.

 

Sicer pa lahko tudi avto pripeljem na pogled, kako dodatno mnenje bi mi znalo prav prit. S katerega konca pa si?

 

 

Pusti ti Mo?nika naj gre u kurac,ni? ?udnega da mu je zavarovalnica Triglav odvzela koncesijo... :angry::(<_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je dejstvo: človeštvo brez nafte je v kameni dobi, brez elektrike pa samo v temi Pa brez interneta Ena bomba v ukrajini ali izraelu naredi vec skode okolju, ljudem, naravi, gospodarstvu kot 1000 icejev ale EVjev....padlo jih je ze vec kot miljon (kje so se ostale nemarketinske vojne)  Tako da ne bi reseval jaz kot en bednik sveta, hvala.  Ko bo politika sledila svojim besedam, takrat se zbudim pa kupim ev da se jaz dodam svoj examikron
    • Saj ravno zato, ker je milijon stvari že povezanih z nafto, je treba zmanjšati našo odvisnost od nje. In posledično petrodolarja. S selitvijo transporta na elektriko bi si vsi naredili ogromno uslugo. Svet bi potreboval bistveno manj nafte, ta bi se tudi pocenila, saj bi ponudba presegala povpraševanje.   Tako da, tudi če prisegate na nafto, vam je v interesu, da podpirate elektrifikacijo prometa. 😃
    • Telefon ki ga uporabljas je iz nafte, zdravila ki jih jemles so iz nafte, min 50% izdelkov doma in na tvojem sihtu ne bi bilo brez nafte, gum na tvojem avtu ni brez nafte, armaturke v tvojem elektro avtu ne bi bilo brez nafte...o še kako ga podpiras.   Če je tako se sleči do golega il(cunje cevlji so iz nafte) pa pejd nekam vbgmajno kampirat. Samo brez sotora ker je iz nafte. Kuhaj pa na solarne, pa spet glej da mas samo leseno podsodo Mam tak povprecen avto in kmje z zeninin avtom, ja lahko je elektricen se strinjam - ampak se ne splaca. Ergo. Noben izracun me ne bo preprical (tud strom ni zastonj) Dvorjan spusti se na ta planet (dokler je se)
    • Ne glede na to, kaj vse boste še privlekli v to temo, od otroškega dela in kopanja redkih zemelj, ki jih je v baterijah čedalje manj. Litij ni tako zelo redek. Čez par let bomo dobili že natrijeve baterije (no, koliko je soli po svetu?!), takrat vam bo pa zmanjkalo izgovorov. Ste pogledali, kakšni materiali sestavljajo sodobne katalizatorje in DPF ter GPF filtre? Le čevlje sodi naj kopitar ...   Obenem pa pozabljate, koliko energije se porabi za ICE vozilo ter koliko ogljika se ustvari. In ne, tudi tu vam proizvajalci še kako lažejo. Samo pomislite - motor v ICE ima cca. 2000 sestavnih delov. Ki jih seveda ne dela ena tovarna, temveč vsaj nekaj deset, še raje pa sto dobaviteljev. Ki svojo robo pošiljajo po celem svetu. Že zdrava kmečka pamet da vedeti, da bo to energetsko in ogljično potratnejše od EV, ki ima za faktor 50-100x manj gradnikov pogona.
    • Ne, Jures, ti nisi povprečni Slovenec. Sploh pa ne s tako kilometrino. Pač drži se dizla, če ti ne diši naložba v EV z večjo baterijo.   Ampak povprečni avto v Sloveniji naredi cca. 30 km x 250 delovnih dni ... Ergo. Lahko je EV, brez debate.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.