Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mazda?i!

 

V zadnjih (precej de?evnih) dneh se mi je na omenjenem avtu zjutraj (bil v gara?i) dogajalo, da prvih re?mo 5 km cuka ko zme?an, to zgleda kot da bi rodeo bika jahal, ampak samo med dodajanjem plina, ker ko ga popusti? in se pelje? z enakomerno brzino (no gas spusti?, da ve? ne pospe?uje), se tut cukanje neha. Potem pa po par km pa avto za?ne normalno laufat (seveda se medtem ogreje na delovno temp.).

 

Naj ?e povem, da je cel ?as "rodea" avto ?e na benz, tko da ni tle veze da bi ga lih pre?altu na LPG in bi bla to te?ava? <_<:blush:

 

Ziher mate kake izku?nje, kva bi to lohk blo, matr milo, ker popoldne se mi je pa potem to isto dogajal (?tart iz centra LJ), skratka ni lep?ga, gu?va petk popoudne, ura 15h, ti pa pobesnelega bika jezdi? v koloni, skratka res morala! :whatever::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj si lepo napisal, da se ti to dogaja sam k je fajhtno. Poberi kable dol in spuci kontakte na sve?kah in na v?igalnih tuljavah. Poglej ?e ostale priklju?ke drugih kablov in jih recimo po?pricaj s kakim kontakt sprejem.

33112_1.png

Napisano

Ocisti razdelilno kapo.

 

a ta ma ?e razdelilno kapo al ma v?igalne tuljave?

33112_1.png

Napisano

pomoje bi mogle bit v?igalne tuljave. Mogo?e bi blo fajn tut ajn?pric mal spucat, se dobi en posebn sprej pa se na?prica not ;)

Napisano

V?igalne kable zamenej, pa poglej ?e je frtajler vla?en pa sve?ke poglej kolk majo razmak in bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobr a to res vsem 1,5 Mazdam dela? :unsure: Moji je to delalo, ko sem jo kupil. Potem sem zamenjal kable in je bilo (za nekaj ?asa) dobro. Potem se je zgodba ponovila in so bili spet kabli.

 

Offtopic: A na 1,5 si dal plin? To bo pa kr neki km preteklo, da se bo investicija povrnila. ?zmeden?

Napisano

Hvala za odgovore - mi je mehankar svetval, naj za za?etek s fenom pregrejem (k bo avto fajn mrzu) in sicer kable in pa razdelilno kapo, potem pa da bova vidla, ?e je kej na tem al ni? <_<

 

Simon - plin je noter ja, ampak je treba upo?tevat, da je deklina s tem avtom od junija do danes prevozla ?e 18Kkm, od tega z LPG 16Kkm, kar pomen da ?e par tav?nt, pa je plin "pod streho"! :danzoman::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nadaljevanje .........

 

biv avto pr mehankarju, ta je zamenju kable in sve?ke (plin zahteva optimalno elektriko), pa se je mal vozu, pa vse ?tima.

 

Jz prevzamem avto, jasno se medtem ohladi, ga ?tartam, pa ?e spet "rodeo", potem grem ?e enkat do njega, mi neki okol "luftmesra" ?isti, potem avto dela. Grem do KR in nazaj brez te?av, dans zjutri pa spet (v zmanj?anem obsegu) ampak rodeo je spet ob?uten, re?mo da je zmanj?an za 70%, a vseeno ostaja!

 

Dec je reku da je preveru vse mo?no, kar je sumil, razen pri "Luftmesru" nima kej nardit, ker je zaprta ?katlica, tko da je predlagu al da od Dandota sposodim rezervnega pa testiram al pa ne ve kaj druzga? <_<

 

Ma kdo ?e kak?en predlog, ker upo?tevala sva vse va?e predloge, razen omenjenga, ki ga ni mogel testirat! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa cev od filtra do sesalnega kolektorja, je kej po?ena ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja to je mislu, ?e ti kje 'fou?' zrak vle?e.

Ne bo? verjel kaj je blo pri meni, ko je cukal. O?istil vse kontakte v razdelilnik kapi, konektorje od 'luftmeserja', O2 senzorja, ... - isto. Poizkusil z drugim 'luftmesserjem' - isto. Na koncu zamenjal filter bencina in glej ga zlomka n? ve? cukanja :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja ta ja.

 

ja sam njemu cuka le ko je mrzel... dvomim, da je to filter

 

Lahko je ker mrzel motor si "daje" ve? bencina, ker to je sodoben zaug.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista gumijasta cev je ob rebrih mal preparela, ni pa ?e prov luknje ?ez! <_<

 

Se mi je pa stvar dans od LJ Centra pa do Kamnika iz km v km poslab?evala, pol pa sm se pr Poga?arju ustavu (o?itno je dec sovra?nik LPGja) in mi je reku, da s plinom se on pa ne misl zajebavat (da je v tem te?ava)! :blush:

 

Nimam pojma kva ga fuka ta voz, skratka ?ist sm ?e obupan, ker na momemte laufa normalno, kmal zatem pa so tak?ni tresljaji, kot da bi po "dveh" laufu, niti ne po treh (cilindrih)! :ninja:

 

Je pa tko - ?e men kripa krepne sred ceste se ne sekiram kej dost, a v glavnem se z njim voz deklina, ki je v 8. mescu nose?nosti, pa glih ni zmo?na rinit skreta s ceste, tko da kaj nej nardim, jebemumatrupi?kumilumatr? :ne vem: sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja kaj pol - a ti cuka tud ko je ogret? Mo?no da je benz filter. Zamenjaj ga, sej bi ga verjetno itak ?e moral :hudicek:

A si ziher da cev ne pu??a? ?e je na rebrih preparena...?e to fajn prelepi....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

 

?e ti na obeh cuka je nekaj drugega. Benz pumpa pol tud ni. Dobro preglej tisto nagubano cev, ?e kje pu??a. V vsakem primeru jo fanj oblepi s kak?nim alu trakom al ?em podobnim. S tem re?i? problem 'fou?' zraka.

?e pa ima? filing, da v?asih dela po dveh ali treh batih pa je mo?no tudi da frtajler ne da vsaki? iskre.

A si odprl razdelilno kapo, pobrusil konktorje not, posprejal priklju?ke luftmeserja ...mogo?e ti Dando posodi dober luftmesser za test...

Ne vem se mi zdi da tile 1.5 motorji imajo kr probleme z elektriko...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.