Skoči na vsebino

mazda 3 diesel - da/ne?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

bu?man - ravno o tem pravim, da ?e ti je v?e? vo?nja pri nizkih obratih in ?altanje pol ja.

 

Tako ti povem Mazda 5 je orng rukala....tresla, da naj omenim Mondeota...tk tk tk tk tk

 

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

 

Evo sva ?e skupaj. To?no tako, in spet stvar posameznika....TDI ma?ine ki sem jih vozil so res dobre, ?parovne, ?portne. Lepo ?vi?gajo...

Mene je najbolj motilo pri dizlih ker sem veliko na avtocestah prezivel (butelj sem sel 6x v Pariz z avtom) :bravo:. ko so ?li obrati proti 4000 in ve? ni blo ve? tolk uglajeno in ekonomi?no :)

 

CX7 se sedaj po dolo?enih popravkih - temp. senzor plina in drugo pelje povsem druga?e, mal je bla zadu?ena prej, sedaj lahko ?tarta? normalno, dometa ma nad 500km na plin itd...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mene glih pri avtocestah navdusuje dizel...za vse druge voznje pa niti ne

 

mene pa mo? bencinarja :whatever:

 

Nehajmo, uporabnica spra?uje za pametne nasvete. Vpra?anje je tukaj ali gre za ekonomiko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.