Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bli?a se mi prvi redni servis za Mazdo 6 SP GT 2.5 (bencin) pa me zanima koliko pribli?no stane in ali obstojijo cenovne razlike pri poobla??enih serviserjih (seveda cena normalnega servisa, ?e je vse v redu) in kako je z nadomestnim vozilom brezpla?no.

Napisano

Bli?a se mi prvi redni servis za Mazdo 6 SP GT 2.5 (bencin) pa me zanima koliko pribli?no stane in ali obstojijo cenovne razlike pri poobla??enih serviserjih (seveda cena normalnega servisa, ?e je vse v redu) in kako je z nadomestnim vozilom brezpla?no.

 

Vsi servisi imajo na?eloma enako ceno, potem je samo odvisno koliko popusta bo? zdilal.

Raje povej kam ima? namen peljat, to je dejansko bolj pomembno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem nikol tja peljal, samo na?eloma ni kakih velikih pripomb.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi servisi imajo na?eloma enako ceno, potem je samo odvisno koliko popusta bo? zdilal.

Raje povej kam ima? namen peljat, to je dejansko bolj pomembno.

 

Edit: napa?no citirial, hotel sem komentirat Skorn?ka.

 

My 2 cents: bil je OK, potem (zadnje leto-dve) pa so se ZELO pokvarli, odnos nikakr?en, vse bi rad dodatno zara?unal (tudi nadomestni avto), ne prizna napake, no?e se pogovarjat o garanciji, ?e avto mi ni opral (sicer malenkost, ampak opazna)...

 

Tu na forumu ?e najbolj hvalijo BTC Gama servis.

Napisano

Tu na forumu ?e najbolj hvalijo BTC Gama servis.

 

To je pa tudi res !

Pa rabi? nadomestni avto za 1-2 uri ? ?zmeden?

Js bi stal zraven jim te?il in bi blo ?e prej fertik, ker bi me bli tolk naveli?ani. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)

 

pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu... :P

 

so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...

 

na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)

 

pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu... :P

 

so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...

 

na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...

 

Pri meni pa velja,da se je VSEM uradnim servisom najbolje na dale? izogniti,?e no?ete bankrotirat. ;)

 

 

Napisano

Danes sem opravil prvi redni servis na moji Mazdi. Servis je bil narejen pri AH Skoren?ek v Velenju. Moram re?i, da je bil servis opravljen izredno korektno in se zahvaljujem g.Skoren?ku za prijaznost. Kako je vse skupaj potekalo: ob 8.uri sem predal avto na servis kot je bilo predhodno dogovorjeno. Avto sva z g.Skoren?kom skupaj pregledala glede morebitnih prask na vozilu, ki jih na sre?o ?e nimam. Dobil sem brezpla?no nadomestno vozilo Mazdo 5 in se dogovoril da moje vozilo prevzamem ob 11.uri. Na servis sem se vrnil malo pred 11.uro in vozilo me je oprano ?e ?akalo pripravljeno za prevzem. Poravnal sem ?e ra?un, ki je zna?al 211,00 ? (za Mazdo 6 GT 2.5 bencin). Odnos zares profesionalen in korekten. Zelo zadovoljen.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.