Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi, ?e lahko nekdo napi?e kako se uporablja zlatko oz. koliko se ga vlije ob menjavi olja. Ali se ga na za?etku vlije ve? in potem s?asoma manj? Avto je M6 136CD 2005.

Hvala

Napisano

Prosil bi, ?e lahko nekdo napi?e kako se uporablja zlatko oz. koliko se ga vlije ob menjavi olja. Ali se ga na za?etku vlije ve? in potem s?asoma manj? Avto je M6 136CD 2005.

Hvala

 

Tu je nekaj iz najnovej?ega navodila za uporabo.

 

Zamenjajte 5 do 10 procentov motornega in 10 procentov menjalnega olja z dodatkom.

Zgolj enkratna uporaba ni zadostna, postopek je najbolje ponoviti pri vsaki menjavi olja v enakem razmerju.

Dodaten nasvet:

V koliokr gre za manj?e intervale menjave olja se pri naslednji menjavi olja koli?ina zlatkota prepolovi.Polovi?ka velja tudi za normalno vo?ena vozila. Zgoraj navedenih do 10% se uporablja izjemoma pri zelo obremenjenih motorjih (tekmovalni namen). Tako da ena doza 250 ml gre v 4,75 l olja, kolikor ima ve?ina motorjev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aha, to se pravi pri vsaki menjavi na 15000km ena fla?ka, ?e prav razumem. V eni temi sem prebral, da ga zelo priporo?a?. Koliko ?asa pa ti to ?e uporablja? in kako se obnese na dolgi rok?

Napisano

Aha, to se pravi pri vsaki menjavi na 15000km ena fla?ka, ?e prav razumem. V eni temi sem prebral, da ga zelo priporo?a?. Koliko ?asa pa ti to ?e uporablja? in kako se obnese na dolgi rok?

 

Ne nisi prav razumel. ?e bi menjal na 30.000 km pride v po?tev ena fla?ka.

V tvojem slu?aju pa zadostuje prvi? 1, v nadaljevanju pa 1/2. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.

Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.

Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.

Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"

Napisano

Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.

Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.

Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.

Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"

 

Si mu moral re?i,da je to zaradi tega,ker je on menjal zadnje zavore.

Bi bil zelo vesel. :P

 

 

Napisano

Ko sem avto kupil, se je 125 km-jev kar obetajo?e ?ulo, ko pa sem stisnil gas pedal, pa se ni zgodilo ni? kaj posebnega. Sem ?e za?el razmi?ljat o monta?i turba, ampak stro?ek +1000? me je spet postavil nazaj na tla.

Zdaj pa sem kr zadovoljen zaenkrat.

Napisano

sirius kje lahko narocim zlatkota?ali zlatko gre v olje notri ali drugam?se nekej se pravi ko naredim servis oni dolivajo olje notri ane?js pa potem dodatno zlatkota al kako ze?mal mi razlozi,ker do zdej nisem uporabljal raznih dodatkov..

 

hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jz ga grem pa glih zdele notr nalit GOLD-a (najprej mam u planu segret motor), pa nalit notr in takoj spet peljat ene par 10 km! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je razlika, tud v CX7 in swiftu - bolj gladko te?e, lazje vzge in porabi motor manj, defakto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bom se jaz jutr porocal o romunih (bom dal golda in cleanerja)

ce ne bo v redu, casti sirius burek :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Je razlika, tud v CX7 in swiftu - bolj gladko te?e, lazje vzge in porabi motor manj, defakto

 

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

 

Je, je....verjem, se posebej ce ga madzari delajo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bom se jaz jutr porocal o romunih (bom dal golda in cleanerja)

ce ne bo v redu, casti sirius burek :)

 

Pazi na vrstni red. Najprej Cleanerja v staro olje in izpirati 10-15 min na minimumu in nato zamenjati olje in filter.

Sirijus je vedno pripravljen na ?a??enje. :pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pazi na vrstni red. Najprej Cleanerja v staro olje in izpirati 10-15 min na minimumu in nato zamenjati olje in filter.

Sirijus je vedno pripravljen na ?a??enje. :pepsi:

 

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

 

Ne samo pametno tudi zelo priporo?ljivo.

Golda in varianto M se lahko uporablja od 0 k. Zato je bond 1. na stopni?kah aditivov, pa tudi zaradi tega, ker so ti aditivi pokazali svojo veljavo v industriji.

Ob prvi priliki, ko se bo zbralo nekaj ve? mazda?ev lahko tudi prakti?no poka?em u?inkovitost bonda, pa ?e za eno rundo dam. :mi pijemoo:

 

Znano je, da je od vtekanja avtomobilskega motorja odvisna njegova ?ivljenjska doba in tudi njegove karakteristike. Z primerno varianto bonda lahko idealno ute?emo motor. Tega drugi aditivi za tovrstno uporabo ne omogo?ajo, kar je ?e en + za bonda.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne nisi prav razumel. ?e bi menjal na 30.000 km pride v po?tev ena fla?ka.

V tvojem slu?aju pa zadostuje prvi? 1, v nadaljevanju pa 1/2. :bravo:

 

Ok,kolko naj ga pol jaz dam drugi? ob menjavi, ker menjam na 20.000? Ali lahko podalj?am interval menjave olja recimo na 25000 in pol ruknem spet celo fla?o? :unsure:
Napisano

Ok,kolko naj ga pol jaz dam drugi? ob menjavi, ker menjam na 20.000? Ali lahko podalj?am interval menjave olja recimo na 25000 in pol ruknem spet celo fla?o? :unsure:

 

Tudi, ?e bo? menjal tam nekje pri 30.000 km ne bo ni? narobe.

Osebno sem pred precej leti s predhodnikom zlatkota na avtomobilu Citr. BX 1,6 podalj?al interval menjave olja s 20.000 na 40.000 km. Olje ki je prevozilo 40.000 km, je na testni ma?ini za merjenje prekinitve mazalnega filma (zaribavanje) ?e vedno zdr?alo 2,5x ve?jo silo od novega olja.

?e boste pozorno brali na bondovi strani, boste opazili, da je uporaba bonda koristna pri kriti?nih situacijah. V nekaj slu?ajih (izku?nja iz SLO)kot so: okvara oljne ?rpalke, iztek olja iz motorja, ni pri?lo do zaribavanja motorja kljub padcu pritiska olja. To ni TV reklama tako izku?njo ima mehanik iz Symonovega kraja.

 

Torej brez skrbi lahko pove?a? interval menjave. V tem slu?aju se priporo?a ponovno polna koncentracija aditiva v novo olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji :)

 

 

drugace pa danes ko sem dal oba aditiva noter so se mehaniki mal zajebavali, ces "to je vse larifari"

men pa je bla barva golda zelo vsec, skor sem ga sam spil (kot bi bil en cokoladen milk shake :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi ti si nepopravljiv - sam da dobr zgleda pa bi pojedu al pa popil... :hohoho:

33112_1.png

Napisano

U?eri sm ga nalil, pa je moja draga (lastnica mazdure) sama od sebe porajtala, da voz stra?no tiho laufa, pa pri?ge precej bolj gladko kot prej! :rispekt::bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Labi ti si nepopravljiv - sam da dobr zgleda pa bi pojedu al pa popil... :hohoho:

 

He,he,lahko pa je u?itnen ta zlatko.Sam pol bi hrana prehitro ?la po grlu v ?elodec. :whatever::aaaaa:

 

 

Napisano

ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji :)

 

 

Motorji pa ?e bolj :bravo: pa de?ve tudi :hohoho:

 

Naj se profesorji ?e tako hudujejo pravilno je :

pritisk // sila na enoto povr?ine; tlak: pritisk nara??a, pada; meriti pritisk; majhen, velik pritisk / pritisk zna?a 1.020 milibarov; kontrolirati pritisk v avtomobilskih gumah; nizek zra?ni pritisk; pritisk olja v motorju / lonec na (zvi?ani) pritisk

 

Tako pravi slovar slovenskega knji?nega jezika, zato lahko re?em, da profesorji "afne guncajo" ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

vem da slovar pravi tako ampak fizika pa ne

uporabljajte prednosti slovenscine, ki zna razlikovat npr. tlak v gumah ali pa pritisk vode na sipi podmornice...

v anglescini je obakrat "pressure", tko da 1:0 za slovenscino :bravo:

 

 

da ne bom offtopic, prvi vtisi golda: v prostem teku je cista katastrofa, motorju se je zmesal (glasen tek in vrtljaji nihajo), medtem ko v visjih tece velik bolje (in hitreje) kot prej...to je kar lahko recem po cca. 100km prevozenih, bom porocal cez dva tedna ko jih bo 2500km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi - mislm da se ti mora malo ?e ute?t! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aha...šel do Mb in nazaj...nazajgrede je čez Trojanske tunele že sekcijsko merjenje not🧐
    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.