Mraušk Mčk Napisano 13. februar, 2008 Prijavi Napisano 13. februar, 2008 Da se pamet lahko kupi so vedeli ?e Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res mo?an, sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost! Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dol?ini 3km v celoti zasne?eni cesti do ko?e pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obra?ali??a pri ko?i pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni iz?la samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je mo?no obetala bli?nje sre?anje tretje vrste, zato je moja macda prepla?eno odsko?ila v cel sneg. Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti ve? nazaj v zvo?ene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo prilo?nost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte ? mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste ?ele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtlj?niku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni ?lo povsem gladko. Tekstilne verige se v primerjavi s klasi?nimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vo?njo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogo?e ve?ja, ampak to je samo ugibanje. ?e ena zanimivost. ?e je hitrost obuvanja nogavic ?asovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran ?ez no?, sezul sem ga ?ele naslednje jutro tik pred za?etkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej ?asa in tudi fizi?ne mo?i, kajti tekstil je po celi povr?ini narahlo primrznil na povr?ino gume (temperatura ? 7°C) ?eprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavi?ke dr?ale gum v primeru, da bi jih po vo?nji v plundri pustil mokre na gumah ?ez no? zmrznit, lahko samo ugibam. Nogavice: http://www.amzs.si/?podrocje=398 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kaneda Napisano 13. februar, 2008 Prijavi Napisano 13. februar, 2008 Da se pamet lahko kupi so vedeli ?e Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res mo?an, sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost! Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dol?ini 3km v celoti zasne?eni cesti do ko?e pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obra?ali??a pri ko?i pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni iz?la samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je mo?no obetala bli?nje sre?anje tretje vrste, zato je moja macda prepla?eno odsko?ila v cel sneg. Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti ve? nazaj v zvo?ene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo prilo?nost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte ? mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste ?ele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtlj?niku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni ?lo povsem gladko. Tekstilne verige se v primerjavi s klasi?nimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vo?njo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogo?e ve?ja, ampak to je samo ugibanje. ?e ena zanimivost. ?e je hitrost obuvanja nogavic ?asovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran ?ez no?, sezul sem ga ?ele naslednje jutro tik pred za?etkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej ?asa in tudi fizi?ne mo?i, kajti tekstil je po celi povr?ini narahlo primrznil na povr?ino gume (temperatura ? 7°C) ?eprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavi?ke dr?ale gum v primeru, da bi jih po vo?nji v plundri pustil mokre na gumah ?ez no? zmrznit, lahko samo ugibam. Nogavice: http://www.amzs.si/?podrocje=398 Jaz jih ravno zaradi skepti?nosti glede uporabnosti nisem kupil. Glede na reklamo se mi je zdela zadeva uporabna toliko kot Top shop umotvori. Moja re?itev za situacije kjer zimski gumi malo zmanjka je, da malo spustim zrak v zimskih gumah. In pomoje vse skupaj bolje prime kot nogavi?ke. Ko se pripelje? tja kamor ho?e?, gume s kompresorjem spet napolni?. Glede na tvojo "recenzijo" in ugotovitev da je razlika med nogavi?kami in zimsko gumo minimalna, sem se zgleda kar prav odlo?il. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 13. februar, 2008 Avtor Prijavi Napisano 13. februar, 2008 Na pomlad sem ponavadi v precepu, ?imprej bi se rad znebil zimskih gum, po drugi strani pa pogosto vozim po gozdnih cestah v alpskih dolinah, kjer po malo bolj razko?nih zimah zasne?eni in poledeneli odseki vztrajajo kar dolgo. Ker mi na malenkost ?ir?e letne pnevmatike klasi?ne verige ne pa?ejo, nogavi?ke pa, bodo pri?le ?e prav. A ne, da sem si izmislil dobro tola?bo Kaneda, kak?en kompresor ima? ti? Namre?, sli?al sem, da se nekateri 12V kompresorji pregrejejo prej, preden kaj napihnejo. Lp M Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ice Napisano 13. februar, 2008 Prijavi Napisano 13. februar, 2008 jest mam bateriski 12v kompresor in se odnese presentljivo dobro res da traja kar nakaj casa ampak napihne vse z enim polnjem napolnim 3 napihljive postelje za dva Citiraj smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi trevian tribal wars
RebroRX8 Napisano 13. februar, 2008 Prijavi Napisano 13. februar, 2008 Jz mam textilne kjetne zarad policaju, ker mam gor letne gume Citiraj
ice Napisano 13. februar, 2008 Prijavi Napisano 13. februar, 2008 jest bi jih tud zato nabavu pa zato da mi nevi ropotale v prtlazniku poleg wooferja Citiraj smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi trevian tribal wars
Mraušk Mčk Napisano 14. februar, 2008 Avtor Prijavi Napisano 14. februar, 2008 Razmi?ljal sem o spu??anju gum v primeru, da kje obti?i? v snegu. Verjamem, da stvar deluje tako kot pravi Kaneda. Problem bi znal biti, ker s spu??anjem zraka spu??a? tudi vi?ino avtomobila. Opisane moje dogodiv??ine so spremljali zvoki ob?asnega ?krtanja dna avtomobila po tleh. Moja macda ima na pojlerju spredaj razpokano barvo na spodnjem robu ravno zaradi zimskih radosti . Sej vem kaj boste rekli: Kup si terenca Lp M Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2008 Prijavi Napisano 14. februar, 2008 Sej vem kaj boste rekli: Kup si terenca Al pa ve?ja kolesa, da se avto nebo tako nizko posedel, ko b? spustu gume. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Mally Napisano 14. februar, 2008 Prijavi Napisano 14. februar, 2008 Js mam ketne tiste, ki sem jih mel pr Yugotu...sm samo deklaracijo dol potrgal... Ka lahko zahteva, da jih montira? na licu mesta...recimo, ko te ustavi in preverja obv. zim. opremo? Citiraj Mister polizman...go get a DONUT!!!
jures Napisano 14. november, 2009 Prijavi Napisano 14. november, 2009 res uporabno ali le ?e ena stvar, ki jo je nekdo preko vez uzakonil kot legalno zimsko opremo?http://24ur.com/novice/slovenija/zimske-gume-ali-verige.html Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 14. november, 2009 Prijavi Napisano 14. november, 2009 res uporabno ali le ?e ena stvar, ki jo je nekdo preko vez uzakonil kot legalno zimsko opremo?http://24ur.com/novice/slovenija/zimske-gume-ali-verige.html ?e lahko sprejmem razlago, da bodo "nogavice" dobre pri poledici. Bi pa znale biti slab?e od zimskih gum in verig na snegu . Mre?asta struktura se lahko zapolni s snegom in dobrega oprijema je konec. Po mojem je to res zasilna re?itev, precej dlje od verig. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mraušk Mčk Napisano 14. november, 2009 Avtor Prijavi Napisano 14. november, 2009 http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...8&hl=verige Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
qwerty Napisano 16. november, 2009 Prijavi Napisano 16. november, 2009 kaj pa BURNOUT Citiraj If in doubt, flat out...
SpEkTr Napisano 16. november, 2009 Prijavi Napisano 16. november, 2009 Hehe, vidim tole zadnji? na TV ja. In mi je tip znan. Zelo. In ja vidim spodaj Andrej Vre?ar To je tip, ki je uvozil mojo mazdo, s katerim se ?e sedaj 'dajeva'. Ba**be Citiraj
adormi11 Napisano 16. november, 2009 Prijavi Napisano 16. november, 2009 Po moje ta stvar ne more imeti bolj?ega oprijema od zimske gume, nadomestek za verige pa niti pod razno. ?e ma? letne gume in te sneg preseneti je to sigurno bolj?e kot pa ni?. Citiraj
kerr Napisano 17. november, 2009 Prijavi Napisano 17. november, 2009 kolikor vem je zadeva namenjena samo (sve?emu/mehkemu) snegu in ne ledu oz. poledici. jaz sem se pogovarjal z enim uporanikom tehle nogavic za gume (vozi X5-ko). Pravi, da je zadeva v redu. Jasno, slab?e je kot verige ampak precej bolje kot samo gume. Jaz jih bom nabavil iz preprostega razloga, ker se mi ne da zezati z verigami, te nogavice pa natakne? na kolesa precej la?je in hitreje. Za poledico imam pa dobre zimske gume in 4WD. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. november, 2009 Prijavi Napisano 17. november, 2009 Js mam kr ketne, so cenovno bolj ugodne cca 25?, v primerjavi z ?tumfi, nimam jih pa nameno nikol nucat enostavno je cnej kot kazen, pa ?e bi ?e bla sila la?je dam ketne gor kot ?tumfe, sploh v kak?nem grabnu kjer avto ne gre ne naprej in ne nazaj, tukaj ketne zmagajo 100na uro, ker pri ?tumfih mora? avto prepeljat da jih sploh dobi? gor, kar pri ketnah ni treba, samo po par metrih jih dodatno malo na?opna?, v?asih pa tud to ni potrebno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Mraušk Mčk Napisano 17. november, 2009 Avtor Prijavi Napisano 17. november, 2009 Zadnjo zimo pod Dov?ko babo so se sne?ne nogavice celo izkazale. Ampak samo kot "polnilo" za luknjo pod kolesom ki je bil rahlo v zraku, avto pa je ?e malo manj rahlo sedel na karterju. Podlo?il sem jih pod kolo, na katerega sem namontiral taprave verige. Nogavice je sicer zabrisalo izpod verige, je pa avto toliko privdignilo, da se je karter osvobodil in avto speljal . Pa sem bil ?e prepri?an, da bo potrebno v dolino po traktor. ?e lahko sprejmem razlago, da bodo "nogavice" dobre pri poledici. Bi pa znale biti slab?e od zimskih gum in verig na snegu . Mre?asta struktura se lahko zapolni s snegom in dobrega oprijema je konec. Po mojem je to res zasilna re?itev, precej dlje od verig. To?no tako. V snegu je razlika med zimskimi gumami in nogavicami komaj opazna. Ka?e, da se vlakna hitro zaba?ejo s kristali snega. Na steklenem ledu jih ?e nisem preizkusil, tam bi mogo?e delovale - neko? so babice natikale stare volnene nogavice ?ez ?evlje da jim ni drselo, ko je bila na vasi poledica. Kot pravi Ajvar, brez tapravih verig v prtlja?niku se nima? kaj zaj... v resen sneg v resen breg. So pa sne?ne nogavice krasna stvar za policaje stra?it - so lahke in ne ropotajo po prtlja?niku. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
igorml Napisano 24. november, 2009 Prijavi Napisano 24. november, 2009 Ne predstavljam si, da s temi "nogavicami" izvede? malo bolj grob ?tart, kar pa na snegu in ledu ni ni? takega. Po moje jih pusti? lih tam. Prisegam na zimske gume, po potrebi pa ?e verige. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 25. november, 2009 Prijavi Napisano 25. november, 2009 Prisegam na zimske gume, po potrebi pa ?e verige. Sva ?e 2 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
David Napisano 25. november, 2009 Prijavi Napisano 25. november, 2009 Smo ?e trije. Smo ?e ?tirje... Citiraj Feel free....
BOJČ Napisano 26. november, 2009 Prijavi Napisano 26. november, 2009 ?trumpantli so fajn, ampak ni ga ?ez zimski latex in ketne Citiraj Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
YavarYe X6V6 Napisano 26. november, 2009 Prijavi Napisano 26. november, 2009 ?trumpantli so fajn, ampak ni ga ?ez zimski latex in ketne To pa ne samo pozimi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Z M A J Napisano 26. november, 2009 Prijavi Napisano 26. november, 2009 Me pa prov zanima kok teli ?tumfi funkcionirajo po snegu! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.