Ploki Napisano 19. maj, 2010 Prijavi Napisano 19. maj, 2010 ja sej, a niso razredi za cestno 0-1800, 1800-2500, 2500+ ? Citiraj
Symon Napisano 19. maj, 2010 Prijavi Napisano 19. maj, 2010 Ho?em re?i, da elektromotor ne pa?e nikamor v tem razredu in ne more biti kar v itsem razredu kot wankel. ?eprav ne bom 100% trdil ker pri moto?portu se prostornina wankla pomo?i z nekim faktorjem (blizu x3), da pade v vi?ji razred saj proizvaja ve?jo specifi?no mo?. Citiraj
Boss Napisano 19. maj, 2010 Prijavi Napisano 19. maj, 2010 ja sej, a niso razredi za cestno 0-1800, 1800-2500, 2500+ ? narobe, za cestnino so razredi do 1350 (48,50?)1351-1800 (72,73?)1801-2500 (107,75)nad 2500 (193,96?) Citiraj
eye Napisano 10. oktober, 2010 Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 http://www.chantillymazdadaily.com/ Citiraj
Deeyan Napisano 10. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 ?e bo res taka, bo zlo huda Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 13. oktober, 2010 Prijavi Napisano 13. oktober, 2010 men je pa grda. pa prevec spominja na nagare, tk da ne bo taka Citiraj
Ploki Napisano 26. marec, 2011 Prijavi Napisano 26. marec, 2011 http://www.topspeed.com/cars/mazda/2013-ma...pe-ar99495.html FAK shinari meets RX8. Citiraj
Deeyan Napisano 26. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 26. marec, 2011 http://www.topspeed.com/cars/mazda/2013-ma...pe-ar99495.html FAK shinari meets RX8. zakaj me prednji del spomne BMW Z4 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Marko_mx-3 Napisano 26. marec, 2011 Prijavi Napisano 26. marec, 2011 ?E in velik ?E, ?e bo tole res do?ivelo serijsko proizvodnjo in ne bo samo PS slika, ter imelo res take performanse, bi se mogo?e celo odlo?il za nov avtomobil Citiraj
SephirothsGirl Napisano 20. april, 2011 Prijavi Napisano 20. april, 2011 Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor. Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/ Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 20. april, 2011 Prijavi Napisano 20. april, 2011 Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/ Ho?em konkretne podatke, z linki in vsem, druga?e ni? ne verjamem Za Kaburo so tudi rekli, da bo ?la v serijsko proizvodnjo in nakonc ni bilo ni? Citiraj
Deeyan Napisano 20. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 20. april, 2011 Pa tut za Shinari se isto govori, sam js n? ne vrjamem dokler ni vse ?rno na belem Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 26. maj, 2011 Prijavi Napisano 26. maj, 2011 Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/ ok, na wanklu je skoraj nemogo?e BISTVENO zmanj?at porabo olja (razen ?e razvijejo novo olje ali pa super material BREZ TRENJA, tak da bi teoreti?no otto motor deloval kar brez olja) ker se olje brizga direktno v komoro za izgorevanje. da ma?e stene...Kar je ?e samo po seb iz ekolo?kega vidika problem. Rotary engines typically consume more fuel than a piston engine because the thermodynamic efficiency of the engine is reduced by the long combustion-chamber shape and low compression ratio (because they're often turbocharged).The combustion chamber of rotary engine has the elongated shape like the crescent of new moon. It is reasonable that thermal loss on the larger than of the ordinary cylinder surface area results in the higher heat load of engine and lesser efficiency ratio. No efficient air-fuel mixing is performed in such combustion chamber that results in low fuel efficiency and low ecological compatibility.lahko zbijejo porabo in olja in benza, ampak nikoli nikoli ne bo na ravni OTTO motorja, zaradi oblike komore za izgorevanje, ter zaradi dejstva da je wankel po dizajnu oblika motorja s 100% izgubo olja. Popolna oblika komore za izgorevanje je KROGLA ki ima sve?ko v centru.otto ima VALJ?EK s sve?ko v sredini... Wankel ima klobaso.Kaj je bolj podobno krogli?izgube so pri prenosu (tle je wankel ok), izguba zaradi neizgorelega goriva zaradi oblike komore (tle Wankel popu?i na celi ?rti)Sem imel ?e en link ki ga ne najdem kjer je to ?e matemati?no utemeljeno, ne tako na horuk kot sem jaz zdaj napisal..dizel ima pa zaradi same vrste goriva ?e ve?ji izkoristek, ne zaradi dizajna. Ampak ma toliko drugih problemov. Kaj so pol glavne in ubistvu edine prednosti?duh...ma?ina sama ma tok delov kokr jih ma ena povpre?na GLAVA od OTTO motorja. Deli se ve?inoma vrtijo > sile in obremenitve so veliko manj?e kot na ottoju, kjer cilinder drma gor in dol.posledice tega: velikost in te?a motorja majhna, kar pomeni da lahko avto dobro balansira?.avto se ravno zaradi tega ker ima samo vrtljive dele lahko brez napora vrti visoko v obrate, in to HITRO. zaradi manj delov je posledicno manj POKVARLJIVIH delov. za "day-to-day" wankla jim je hybrid edina moznost da bo avto znosen ekolosko in ekonomsko. ?e en problem? dela ga samo mazda. Otto se razvija na vseh kontinentih vsak dan, rotary pa razvija ena elitna ekipa od mazde.?e ga ne bi delala samo mazda sem prepri?an da bi jim uspelo razviti kak hybrid/wankel z znosno porabo tudi za non-performance uporabo, ve? glav ve? ve, ve? denarja za razvoj in raziskave, etc... Citiraj
Deeyan Napisano 26. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 26. maj, 2011 Here we go again. to je tak ko bi gledu Shinari Coupe Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.