Skoči na vsebino

Nova Mazda 3MPS na dirkali??u Raceland

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

Nova trojka MPS se je izkazala fenomenalno saj je od FWD-jev hitrej?i od nje za stotinko le Mini Cooper. Pred njo so le zverine s 4WD tipa Lancer al pa ogromna konjenica v M3 in Corvetti. Megan RS26 je sicer na drugem mesu sam to je dirka?ka specialka na poldirka?kih gumah kar nekako ne sodi v konkurenco.

 

http://www.avto-magazin.si/na-dirkalisce/

 

O?itno je Mazdinim in?enirjem uspelo sestaviti odli?en ?portnik in kot ka?e mehanska zapora diferenciala izni?i ?isto vse slabosti prvega pogona razen mogo?e tega, da je treba volan malo bolj po mo?ko zagrabit, saj ga pri hitrih pospe?evanjih vle?e iz rok (torque steering).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega. Overall pa dober rezultat ampak ?koda, da jih je na na?ih cestah tako malo ker so po krivem zapostavljeni avti.

 

?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudo zanimivi rezultati....

 

Recimo MB C63 AMG pristal ?ele na 14. Mestu.... Pa to naj bi bil odli?en dirkalnik po mnenju nekaterih izvedencev motosporta.... in so ga posavljali ob bok BMW M3...

 

Mi je pa tudi sme?no da je BMW M3 na 4. mestu... BMW 335Cupe pa ?ele na 15. mestu... noro noro... :aaaaa:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter je pomembna sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i. ;)

 

Popravljam izjavo, da boste la?e razumeli. ;) Proga je zelo tehni?na in na tej progi kak?ne sicer hitre in dobre limuzine nimajo kaj iskati. A4 1,8t mi je na dirkali??u sledil lahko na ravninah, ?ez ovinke sem se se samo oddaljeval. Po drugi strani je bilo isto z mano in Renault 5 z 1,8 motorjem, ki je ?e la?ja in z predelanim podvozjem okretnej?a. :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Popravljam izjavo, da boste la?e razumeli. ;) Proga je zelo tehni?na in na tej progi kak?ne sicer hitre in dobre limuzine nimajo kaj iskati. A4 1,8t mi je na dirkali??u sledil lahko na ravninah, ?ez ovinke sem se se samo oddaljeval. Po drugi strani je bilo isto z mano in Renault 5 z 1,8 motorjem, ki je ?e la?ja in z predelanim podvozjem okretnej?a. :)

 

Mazda 3 Mps: BMW M3 (razlika v pospe?evanju v 2. prestavi...)

- | | - - | | - (razlika v pospe?evanju v 5. prestavi...)

 

1+1=? :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega.

 

Midva sva se pa ?e veselila kako dobre ?ase sva postavljala z najino 323 F ko je bil noter ?e 2.0 serijski motor :( zdaj je vse jasno od kod taka razlika :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.