Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mater kaj ?parate na teh kabinskih filtrih, ki mimogrede stane 12?, pol pa vam malo zasmrdi pa se ska?e v luft in po?ilja vse v vsa rodila, sploh proizvajalca.

 

ne sparamo, jaz sem ga prej menjal kot je redno + a je problem to zamenjat :bravo: ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

danes dodal 0.8 litra olja,

od servisa je minilo 2 meseca in vec kot 6000km

 

zdaj ne vem al je gold al je un CL kriv, ampak to je rekord v porabi olja ...

 

Hehe, jaz sem isto opazil pri meni. Samo dvomim, da je to povezano z bondom..

Napisano

danes dodal 0.8 litra olja,

od servisa je minilo 2 meseca in vec kot 6000km

 

zdaj ne vem al je gold al je un CL kriv, ampak to je rekord v porabi olja ...

 

Pri 226.000 km se lahko pojavi veliko vpra?anj zakaj pove?ana (?e vedno pod noramtivom) poraba olja. Veliko vozi? in kolikor sem razbral ne ravno po predpisih (popravi me, ?e se motim). Kako bi lahko ?istilo, ki odpravlja ne za?elene usedline, ki pove?ujejo obrabo motorja le temu ?kodovalo. Ne predstavljam si, da bi aditiv za zmanj?evanje trenja, ki nekemu ?leperju actrosu zmanj?a porabo olja s 13 litrov na 2 litra na 50.000 km prav mazdi 6 pove?al porabo olja za 0,13 l na 1000 km.

 

Kaj ?e gre za plod slu?ajnosti in je za porabo olja krivo kaj drugega. Mogo?e tudi razlika v kakovosti olja, ?eprav enake gradacije in tipa kot pri prej?njih menjavah. Kolikor se spomnim je na tej mazdi bila te?ava z batom in tudi z menjalnikom. Bojim se, da mogo?e tudi takrat, ?e bi slu?aj nanesel da si uporabil enega od bondov, vzrok za okvaro po neki inerciji pripisal, ali vsaj posumil na njih.

 

Ma?ine niso ve?ne in mogo?e je po 220.000 km ?as, da se poka?ejo prvi znaki obrabe. Za porabo olja je lahko veliko vzrokov, dvomim pa ,da je za to kriv aditiv s tako dolgo "kilometra?o" (eden, ali drugi).

 

V SLO smo te dni slavili 15 rojstni dan Bonda, za nami so izjemni rezultati, predvsem v te?kih industrijskih pogojih, druga?e pa je bond v EU postal polnoleten.

 

Le toliko v razmislek glede dvomov o njegovi kakovosti in morebitnih "posledicah" uporabe.

 

Vse naj bolj?e Bond :rozico: :mi pijemoo: :rispekt:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

res je, ampak dejstvo je da pri meni pac odkar sta ti dve stvari noter, je poraba olja vecja....

do 180.000km ni blo treba nikol dolit olja med servisoma (20.000km), po teh kilometrih je bil nov bat in sem dodal 1liter med servisoma...in zdaj kar naenkrat je taka poraba, vse drugo pa isto...

 

mozno je vse, mene pac nista prepricala, ostalih 99 uporabnikov pa je, tako da je to se vedno dobra referenca :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je, ampak dejstvo je da pri meni pac odkar sta ti dve stvari noter, je poraba olja vecja....

do 180.000km ni blo treba nikol dolit olja med servisoma (20.000km), po teh kilometrih je bil nov bat in sem dodal 1liter med servisoma...in zdaj kar naenkrat je taka poraba, vse drugo pa isto...

 

mozno je vse, mene pac nista prepricala, ostalih 99 uporabnikov pa je, tako da je to se vedno dobra referenca :)

 

Hm, men se je po uporabi bonda tud zvi?ala poraba olja :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hehe, tole je pa zanimivo. Danes grem najbr? olje menjat. Zdej pa ne vem :P Dodat bonda ali ne? Bi bil recimo dober preizkus, ?e je res kaj na tem..?eprav dvomim.

 

Ne predstavljam si kako bi en dodatek pripomogel k porabi olja??

Napisano

Hehe, tole je pa zanimivo. Danes grem najbr? olje menjat. Zdej pa ne vem :P Dodat bonda ali ne? Bi bil recimo dober preizkus, ?e je res kaj na tem..?eprav dvomim.

 

Ne predstavljam si kako bi en dodatek pripomogel k porabi olja??

 

Po moje je ?e vedno najpomembneje,kak?no kvaliteto olja da? noter. ;)

Jaz imam tudi kmalu servis pa bom probal z drugim oljem,kot ga uporabljam sedaj.

 

Mi pa definitivno popije mnogo manj-skoraj ni? olja ,od kar sem menjal tiste podlo?ke na injektorjih.

 

 

Napisano

Ja, jaz bom mal 'testiral'. ZDej bom nailil notri Motul DPF olje...Do zdej je bla notri Dexelia. Bom videl kako bo naslednjih 10.000 km, ?e ne se bo pa ob glavnem servisu ?e podlo?ke preverilo...

Napisano

update:

 

ze nekaj dni (odkar je bolj mraz zjutraj) opazam, da ni vec unega TOK TOK TOK TOK pri cca. 1200-1300 rpm.

 

Sirius, razlaga? Megasela ze dolgo ni vec, a mislis da je pomagal bond ali pa cl?

 

Bom se mal pozoren glede na to in bom porocal tukaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

update:

 

ze nekaj dni (odkar je bolj mraz zjutraj) opazam, da ni vec unega TOK TOK TOK TOK pri cca. 1200-1300 rpm.

 

Sirius, razlaga? Megasela ze dolgo ni vec, a mislis da je pomagal bond ali pa cl?

 

Bom se mal pozoren glede na to in bom porocal tukaj

 

Kaj pa, ?e ni bi vzrok injektor???

Kaj, ?e tebi nagaja dro?nik (i), ki je(so) mogo?e pri teh obratih podhranjen(i) s pritiskom olja (slab?e tesnjenje cilindra dro?nika)???

Potem je prav gotovo pomagal zlatko, oziroma njegov shake.

CL nima nobenega vpliva na delovanje ?ob.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa, ?e ni bi vzrok injektor???

Kaj, ?e tebi nagaja dro?nik (i), ki je(so) mogo?e pri teh obratih podhranjen(i) s pritiskom olja (slab?e tesnjenje cilindra dro?nika)???

Potem je prav gotovo pomagal zlatko, oziroma njegov shake.

CL nima nobenega vpliva na delovanje ?ob.

 

Ne ne navorniki ne crknejo... :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to soba

 

 

jures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis na 45.000 je enak, s tem da bo brez zracnega filtra (sem dal pralnega sportnega) in kabinskega filtra (bil pri 30k menjan)

 

torej pricakovanih cca 240?...bomo videli

 

Bremze pa ne stejem, ker ceprav sem kupil druge bi se jih v garanciji menjalo....

 

Samo ti bos pri 45.000 ze tretjic na servisu :bravo: ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo ti bos pri 45.000 ze tretjic na servisu :bravo: ...

 

Pa me bo vse skupi kostalo 550? - vsi trije ...:)

 

definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to soba

jures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem:

 

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa me bo vse skupi kostalo 550? - vsi trije ...:)

 

Pri meni pa je bil pri servis na 20.000 km 257,90?, drugi na 40.000 km pa 298,69 ? ... torej do sedaj (imam nekaj cez 46.000 km narejenih) tocno 556,59 ? :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to soba

jures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem:

 

post-483-1263555233_thumb.jpg

Razdalja med dro?nikom in injekotrjem - ?obo je cca 5-10cm.

Kako lahko nekdo locira zvok na tej oddaljenosti brez preciznega instrumenta, je vpra?anje za znalce.

Jaz ne trdim, da je dro?nik, vendar je , po mojem, verjetnost, da je prej dro?nik kot ?oba, ve?ja.

?oba je pri prej?nji generaciji v resnici elektromagnetni ventil. Magnet torej potegne neko iglo, ki zapira izhod goriva v motor. Zakaj bi pri?lo do nekega udarca te igle razen, ?e ni po?teno obrabljena sama igla, ali sede? ?obe kamor se prilega igla. Torej morala bi obraba biti precej?nja, da se pojavi mo?an zvok.

Frekvenca zvoka je odvisna od te?e udarnega telesa. Ker je igla relativno male mase, bi moral biti zvok po?kodovane ?obe precej visok. Torej po analogiji bi moral biti zvok pokvarjene ?obe precej vi?ji od zvoka pokvarjenega dro?nika. Jakost zvoka bi morala biti sorazmerna masi udarnega telesa. Torej je zvok okvarjenega dro?nika ni?je frekvence in ve?je jakosti od zvoka, ki naj bi ga oddajala obrabljena ?oba.

Pa ?e nekaj, ?e bi bila ?oba po?kodovana bi verjetno tudi dozirnje goriva bilo spremenjeno. Morala bi se pove?ati poraba.

 

Moja razmi?ljanja se, po navedbi, da je po uporabi golda in hladnej?em vremenu zvok odpravljen, usmerila v dro?nik(e). ?oba bi morala na hladno ?e bolj ropotati glede na to, da so zaradi mraza tolerance pove?ane.

 

?e bo tok-tok tudi po otoplitvi prenehal je prav gotovo dro?nik. In zaslugo bo za to imel

BOND goldy.

 

Posku?am zgolj logi?no razmi?ljati.

 

Nadaljevanje sledi po novih dognanjih preizkusa test driverja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pri meni pa je bil pri servis na 20.000 km 257,90?, drugi na 40.000 km pa 298,69 ? ... torej do sedaj (imam nekaj cez 46.000 km narejenih) tocno 556,59 ? :D

 

Pa ti ves da imam jaz 6L olja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ti ves da imam jaz 6L olja? :)

 

Jest pa ?est ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... prestav :harhar:

 

 

 

Druga?e pa olja 4,2 litra :) ... vsaj tolk pise na racunu... koliko ga je dejansko pa nimam pojma... Zato so majstri :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest pa ?est ...

... prestav :harhar:

Druga?e pa olja 4,2 litra :) ... vsaj tolk pise na racunu... koliko ga je dejansko pa nimam pojma... Zato so majstri :bravo:

 

Tud cx ima 6 prestav, naprej seveda. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zdaj ko sem tankal srbski evrodizel euro V (ha ha) se je spet vrnil tisti tok tok

 

tako da, zdaj ce pogledam nazaj, je to od goriva, ker ko sem sel na agip se je nehalo (pred tem petrol ultimax)

izgleda, da je agip vmes izboljsal gorivo

 

skratka spet je TOK TOK TOK pri 1200-1300 rpm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
    • Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal. Preden boto adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala. O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.