Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

niso meli casa danes, tko da bo avto zdaj so ponedeljka parkiran...ponedeljel zjutri pa bojo dal karter dol pa pogledal...

 

?e kj novega ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

sporocim popoldne

 

drugac pa, sem tukaj nekje omenil, da je avto cukal pa se je ugasal v leru...ocitno je blo to zaradi slabe srbske nafte :angry:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sporocim popoldne

 

drugac pa, sem tukaj nekje omenil, da je avto cukal pa se je ugasal v leru...ocitno je blo to zaradi slabe srbske nafte :angry:

 

Lahko pa da je tudi "famozni" SCV ventil. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

nc ni :bravo:

lazni alarm (spucal so tisti cep pri karterju)

 

:bravo: me veseli,da je vse o.k.

 

 

Napisano

nc ni :bravo:

lazni alarm (spucal so tisti cep pri karterju)

 

Misli? cedilo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke :

-napaka na senzorju

-obraba oljne ?rpalke

- nezadosten nivo olja v karterju.

Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki.

Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov?

Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem:

Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja???

 

Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la.

 

Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo.

 

Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno.

?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke :

-napaka na senzorju

-obraba oljne ?rpalke

- nezadosten nivo olja v karterju.

Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki.

Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov?

Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem:

Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja???

 

Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la.

 

Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo.

 

Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno.

?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva.

 

?zmeden?

 

 

Napisano

Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno.

?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva.

 

Upam da si se tukajle zmotil in misli? 1,5 dl :huh:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Upam da si se tukajle zmotil in misli? 1,5 dl :huh:

 

Ne.

Govori o porabi do 1,5l. To se sicer redko dogaja in to pri obrabljenih ma?inah.

Moderni motorji rabijo zelo malo olja, skorajda ni?.

Zgornji podatek je za starej?e generacije avtomobilov, obrabljene.

Naveden je v 15 let stari literaturi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne.

Govori o porabi do 1,5l. To se sicer redko dogaja in to pri obrabljenih ma?inah.

Moderni motorji rabijo zelo malo olja, skorajda ni?.

Zgornji podatek je za starej?e generacije avtomobilov, obrabljene.

Naveden je v 15 let stari literaturi.

 

Hm,hm,pri taki porabi olja je pa ?e nekaj hudo narobe. :whatever:

Moj drugi avto je res obrabljen, z "miljardo" km,pa ne popije niti pol tega...na 10000 km.

 

Mislim,da je tako pitje olja resen znak,da obi??e? mehanika.In to pod mus. :P

 

 

Napisano

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hmm... menjam ole na naslednm servsu :P

ajvar :blush:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

 

Torej si nas malo s tem ?epom zavedel. Gre za sito na cevi, ki vodi v oljno ?rpalko. Sito je na najni?jem delu karteja. Ozna?eno s pu??ico.

 

post-483-1266343106_thumb.jpg

 

O kvaliteti ?istilca je te?ko diskutirati. O?itno je, da se olje razpada in tvori obstojno usedlino na situ cevi, ki ga CL ni mogel sprati (ali gre za "kakovost" ?istilca je te?ko re?i, ni pa dvoma o kakovosti usedline). Usedlina postopoma ma?i sito in zni?uje u?inkovitost oljne ?rpalke, ki ne omogo?a ve? zadostnega pritiska olja, zato je mazanje nepopolno. V dolo?enih situacijah (velike centrifugalne sile pri ostro speljanih zavojih na ve?jih hitrostih) se lahko na?ge opozorilna lu?ka. ?e se to ponovi nekajkrat pride do zaribavanja motorja. Nekaj primerov je bilo med ?lani na forumu (1 ali 2 sta javila zaribavanje).

Ne moremo trditi, da si v tistih dveh ovinkih, ko se je lu?ka na?gala bil blizu zastoju motorja, lahko pa na podlagi izku?enj trdim, da je gold pomagal temu, da meja zaribavanja ni prese?ena.

 

Glede CL nisem imel izku?enj, je nov produkt in jih ?e nabiram. Ta je sigurno zelo pomembna.

Lastnikom mazdinih navorjev pa bi priporo?al, da vsaj na velikih servisih zahtevajo tudi ?i??enje za??itnega sita oljne ?rpalke.

 

Tu se je nekako postavilo vpra?anje kakovosti CL. Jaz bo pa postavil vpra?anje kakovosti predpisanega olja za mazdine dizel motorje????!!!!

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

 

Sej to je to, sedaj si ?e drugi ki ga poznam ki je "ujel" motor predno je zaribal.

 

Samo tolk sirus in vsi ostali mazdini dizli ribajo samo iz dveh razlogov od teh je eden za vse motorje enak to je premalo olja, drugi pa je ma?enje cedila na cevi pred oljno ?rpalko. ko se le to zama?i(naberejo se saje in raznorazna svinjarija) oljna ?rpalka ne dobi olja in ta zariba, potem pa zariba ?e glavna gred ki pa jo seveda noramlno tudi zvije in jo je VEDNO treba menjat ?e se to zgodi.

 

Labi do ?asa si to porajtal, se mi pa zdi ?udno da niso tega opazl ko so ti menjali bat ?!?!? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljam

ker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljam

ker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem:

 

oboje mas v olju?? A ni CL da izpere potem mor pa olje VEN....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

oboje mas v olju?? A ni CL da izpere potem mor pa olje VEN....

 

ne ne nisi razumel

cl je spral, potem sem dal milk-shake noter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? :)

 

iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ;)

 

ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci...

 

nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jest sem sicer benzar ampak mojemu castrol prov godi...res pa da je interval 15.000km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? :)

 

iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ;)

 

ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci...

 

nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... :P

 

Jaz sem dal notri ta nov Castrol Edge, vsaj zdi se mi da se mu tako re?e. Do sedaj sem naredil 6k kilometrov in nisem rabil ?e ni? dolivat. Druga?e pa nevem, verjetno tako kot je Labi rekel Valvoline...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? :)

 

iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ;)

 

ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci...

 

nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... :P

 

 

 

Jst sm prej imel castrol txt softec 5w40 pa mi ni v 20000 km nic porabilo. Sedaj imam motul +gold pa zaenkrat v ene 3k km se vedno enako.

Napisano

a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljam

ker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem:

 

Ne vem, ?e ste se dr?ali navodil? Pri tako zapacanih ma?inah je potrebno ve? ?asa za izpiranje usedlin. Najverjetneje je, da CL ni (?e) uspel raztopiti trdovratne usedline na situ. Lahko pa, da je ta usedlina tako trdovratna, da je s tem postopkom ni mogo?e odstraniti (zgolj domneva), oziroma bi ?as delovanja motorja na minimalnih obratih morali podalj?ati za 5-10min. Ne vem, ?e lahko pove?emo ta slu?aj z uporabo CL. Ostali uporabniki (nekaj jih je tudi na forumu) niso javili nobenih te?av, prav tako ni nobenih negativnih izku?enj iz dr?av kjer je ta aditiv v uporabi dlje ?asa. Dejstvo je, da se je ta te?ava pojavila tudi na precej drugih avtomobilov, ki Cl niso uporabili. Kar nekaj ma?in je zaribalo. Ali lahko domnevamo, da v tvojem slu?aju ni pri?lo do zaribavanja zgolj po naklju?ju (prekratek ?as gorenja lu?ke), ali pa lahko za to tudi zasluga golda. BOnd je kar v nekaj veliko te?jih slu?ajev od tvojega prepre?il zaribavanje. Ne pozabi, da ti tvojo mazdo po?teno preganja? (visoka povpre?na hitrosti). Pri takem teranju po avtocesti temperatura olja raste (pada viskoznost). To, da lu?ka ?e ni na?gana ne pomeni, da je mazanje zadovoljivo, saj se lu?ka na?ge, ko pritisk pade pod 0,5 at (ali je pri mazdi kaj druga?e kot ostalih ma?inah ???). Delovni pritisk pa je tja do 5 at. ?e je pri 180 km in nekje pri 3500 o/min pritisk olja zaradi oviranja pretoka sita 0,8-0,9 at ?e ne pomeni, da je tako mazanje zadovoljivo, kljub temu, da lu?ka ?e ne gori. V taki situacij lahko pride postopoma do pregrevanja olja na mazalnih mestih in zaribavanja.

Torej vpra?anje je, ali se tvoja ma?ina ne bi postopoma za?ela obna?ati kot tiste, ki so zaribale. ?al, ali pa na sre?o, na to vpra?anje ne bo nikoli odgovora.

 

Lahko pa se zmenimo tako. Verjetno bo YavarYe kakemu kolegu naredil uslugo in mu sito o?istil. Jaz po?ljem testni CL-a vzorec on pa ga uporabi za ?i??enje sita z direktnim nanosom s ?opi?em na sito, pa da vidimo, ali topi te usedline, ali ne. ?e jih topi je vpra?anje samo ?asa delovanja motorja na minimu, glede na to, da je ?istilo v motorju razred?eno z oljem. Na ta na?in bi preverili, ali je CL "muscolo" ali ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.