YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2010 Prijavi Napisano 15. februar, 2010 niso meli casa danes, tko da bo avto zdaj so ponedeljka parkiran...ponedeljel zjutri pa bojo dal karter dol pa pogledal... ?e kj novega ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 15. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 15. februar, 2010 sporocim popoldne drugac pa, sem tukaj nekje omenil, da je avto cukal pa se je ugasal v leru...ocitno je blo to zaradi slabe srbske nafte Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2010 Prijavi Napisano 15. februar, 2010 sporocim popoldne drugac pa, sem tukaj nekje omenil, da je avto cukal pa se je ugasal v leru...ocitno je blo to zaradi slabe srbske nafte Lahko pa da je tudi "famozni" SCV ventil. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 15. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 15. februar, 2010 nc ni lazni alarm (spucal so tisti cep pri karterju) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 15. februar, 2010 Prijavi Napisano 15. februar, 2010 nc ni lazni alarm (spucal so tisti cep pri karterju) me veseli,da je vse o.k. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 nc ni lazni alarm (spucal so tisti cep pri karterju) Misli? cedilo ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke : -napaka na senzorju -obraba oljne ?rpalke - nezadosten nivo olja v karterju. Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki. Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov? Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem: Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja??? Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la. Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo. Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno. ?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke :-napaka na senzorju-obraba oljne ?rpalke- nezadosten nivo olja v karterju.Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki.Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov?Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem:Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja??? Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la. Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo. Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno. ?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva. Citiraj
x-layer Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno. ?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva. Upam da si se tukajle zmotil in misli? 1,5 dl Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Sirius Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 Upam da si se tukajle zmotil in misli? 1,5 dl Ne. Govori o porabi do 1,5l. To se sicer redko dogaja in to pri obrabljenih ma?inah.Moderni motorji rabijo zelo malo olja, skorajda ni?. Zgornji podatek je za starej?e generacije avtomobilov, obrabljene. Naveden je v 15 let stari literaturi. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 Ne. Govori o porabi do 1,5l. To se sicer redko dogaja in to pri obrabljenih ma?inah.Moderni motorji rabijo zelo malo olja, skorajda ni?. Zgornji podatek je za starej?e generacije avtomobilov, obrabljene. Naveden je v 15 let stari literaturi. Hm,hm,pri taki porabi olja je pa ?e nekaj hudo narobe. Moj drugi avto je res obrabljen, z "miljardo" km,pa ne popije niti pol tega...na 10000 km. Mislim,da je tako pitje olja resen znak,da obi??e? mehanika.In to pod mus. Citiraj
LabiGT Napisano 16. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 16. februar, 2010 ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni: (ajvar me bos popravu, ce sem se motil) -izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel) mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 hmm... menjam ole na naslednm servsu ajvar Citiraj LP KAALman
Sirius Napisano 16. februar, 2010 Prijavi Napisano 16. februar, 2010 ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:(ajvar me bos popravu, ce sem se motil) -izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga) Torej si nas malo s tem ?epom zavedel. Gre za sito na cevi, ki vodi v oljno ?rpalko. Sito je na najni?jem delu karteja. Ozna?eno s pu??ico. O kvaliteti ?istilca je te?ko diskutirati. O?itno je, da se olje razpada in tvori obstojno usedlino na situ cevi, ki ga CL ni mogel sprati (ali gre za "kakovost" ?istilca je te?ko re?i, ni pa dvoma o kakovosti usedline). Usedlina postopoma ma?i sito in zni?uje u?inkovitost oljne ?rpalke, ki ne omogo?a ve? zadostnega pritiska olja, zato je mazanje nepopolno. V dolo?enih situacijah (velike centrifugalne sile pri ostro speljanih zavojih na ve?jih hitrostih) se lahko na?ge opozorilna lu?ka. ?e se to ponovi nekajkrat pride do zaribavanja motorja. Nekaj primerov je bilo med ?lani na forumu (1 ali 2 sta javila zaribavanje).Ne moremo trditi, da si v tistih dveh ovinkih, ko se je lu?ka na?gala bil blizu zastoju motorja, lahko pa na podlagi izku?enj trdim, da je gold pomagal temu, da meja zaribavanja ni prese?ena. Glede CL nisem imel izku?enj, je nov produkt in jih ?e nabiram. Ta je sigurno zelo pomembna.Lastnikom mazdinih navorjev pa bi priporo?al, da vsaj na velikih servisih zahtevajo tudi ?i??enje za??itnega sita oljne ?rpalke. Tu se je nekako postavilo vpra?anje kakovosti CL. Jaz bo pa postavil vpra?anje kakovosti predpisanega olja za mazdine dizel motorje????!!!! Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:(ajvar me bos popravu, ce sem se motil) -izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga) Sej to je to, sedaj si ?e drugi ki ga poznam ki je "ujel" motor predno je zaribal. Samo tolk sirus in vsi ostali mazdini dizli ribajo samo iz dveh razlogov od teh je eden za vse motorje enak to je premalo olja, drugi pa je ma?enje cedila na cevi pred oljno ?rpalko. ko se le to zama?i(naberejo se saje in raznorazna svinjarija) oljna ?rpalka ne dobi olja in ta zariba, potem pa zariba ?e glavna gred ki pa jo seveda noramlno tudi zvije in jo je VEDNO treba menjat ?e se to zgodi. Labi do ?asa si to porajtal, se mi pa zdi ?udno da niso tega opazl ko so ti menjali bat ?!?!? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 17. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 17. februar, 2010 a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljam ker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem: Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljamker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem: oboje mas v olju?? A ni CL da izpere potem mor pa olje VEN.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 17. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 17. februar, 2010 oboje mas v olju?? A ni CL da izpere potem mor pa olje VEN.... ne ne nisi razumelcl je spral, potem sem dal milk-shake noter Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci... nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 17. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 17. februar, 2010 ce ne castrola, pa dej kaksen valvoline 5w30 pa bo Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 Jest sem sicer benzar ampak mojemu castrol prov godi...res pa da je interval 15.000km Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
x-layer Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci... nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... Jaz sem dal notri ta nov Castrol Edge, vsaj zdi se mi da se mu tako re?e. Do sedaj sem naredil 6k kilometrov in nisem rabil ?e ni? dolivat. Druga?e pa nevem, verjetno tako kot je Labi rekel Valvoline... Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
kowkele Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 ok... servis me ?aka ?ez mesec dni... katero olje dat namesto Dexelie ? iVar bo rekel, da katerokoli drugo, vendar s takim odgovorom ne bom zadovoljen ma kdo kake izku?nje, katero olje se v redu obnese, namre? Dexelie mi trenutno ne porabi med servisnimi intervali ni? ve? kot kake 2-3 deci... nebi rad dal Castrol pa potem vsake 10k km 2 litra dolival... Jst sm prej imel castrol txt softec 5w40 pa mi ni v 20000 km nic porabilo. Sedaj imam motul +gold pa zaenkrat v ene 3k km se vedno enako. Citiraj
Sirius Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljamker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem: Ne vem, ?e ste se dr?ali navodil? Pri tako zapacanih ma?inah je potrebno ve? ?asa za izpiranje usedlin. Najverjetneje je, da CL ni (?e) uspel raztopiti trdovratne usedline na situ. Lahko pa, da je ta usedlina tako trdovratna, da je s tem postopkom ni mogo?e odstraniti (zgolj domneva), oziroma bi ?as delovanja motorja na minimalnih obratih morali podalj?ati za 5-10min. Ne vem, ?e lahko pove?emo ta slu?aj z uporabo CL. Ostali uporabniki (nekaj jih je tudi na forumu) niso javili nobenih te?av, prav tako ni nobenih negativnih izku?enj iz dr?av kjer je ta aditiv v uporabi dlje ?asa. Dejstvo je, da se je ta te?ava pojavila tudi na precej drugih avtomobilov, ki Cl niso uporabili. Kar nekaj ma?in je zaribalo. Ali lahko domnevamo, da v tvojem slu?aju ni pri?lo do zaribavanja zgolj po naklju?ju (prekratek ?as gorenja lu?ke), ali pa lahko za to tudi zasluga golda. BOnd je kar v nekaj veliko te?jih slu?ajev od tvojega prepre?il zaribavanje. Ne pozabi, da ti tvojo mazdo po?teno preganja? (visoka povpre?na hitrosti). Pri takem teranju po avtocesti temperatura olja raste (pada viskoznost). To, da lu?ka ?e ni na?gana ne pomeni, da je mazanje zadovoljivo, saj se lu?ka na?ge, ko pritisk pade pod 0,5 at (ali je pri mazdi kaj druga?e kot ostalih ma?inah ???). Delovni pritisk pa je tja do 5 at. ?e je pri 180 km in nekje pri 3500 o/min pritisk olja zaradi oviranja pretoka sita 0,8-0,9 at ?e ne pomeni, da je tako mazanje zadovoljivo, kljub temu, da lu?ka ?e ne gori. V taki situacij lahko pride postopoma do pregrevanja olja na mazalnih mestih in zaribavanja.Torej vpra?anje je, ali se tvoja ma?ina ne bi postopoma za?ela obna?ati kot tiste, ki so zaribale. ?al, ali pa na sre?o, na to vpra?anje ne bo nikoli odgovora. Lahko pa se zmenimo tako. Verjetno bo YavarYe kakemu kolegu naredil uslugo in mu sito o?istil. Jaz po?ljem testni CL-a vzorec on pa ga uporabi za ?i??enje sita z direktnim nanosom s ?opi?em na sito, pa da vidimo, ali topi te usedline, ali ne. ?e jih topi je vpra?anje samo ?asa delovanja motorja na minimu, glede na to, da je ?istilo v motorju razred?eno z oljem. Na ta na?in bi preverili, ali je CL "muscolo" ali ne. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 17. februar, 2010 Prijavi Napisano 17. februar, 2010 Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.