Skoči na vsebino

Prevelika poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

 

Torej imam problem pri moji mazdi Mx-3 1.6 66kw..namre? ?ere mi ogromno.. okoli 13 litrov. Prvo sem mislil da je kriva lambda sonda in sem jo tudi menjal, a avto ?e vedno isto pije ;) prav tako mi ?tantgas za?ne nihat ko vklopim gretje zadnje ?ipe ali pa ko vklopim meglenke..

 

tak da ?e ima kdo kak?ne pametne ideje kaj bi lahko bilo z avtom narobe naj jih prosim napi?e :D

 

lep pozdrav..

Napisano

Lep pozdrav.

 

Torej imam problem pri moji mazdi Mx-3 1.6 66kw..namre? ?ere mi ogromno.. okoli 13 litrov. Prvo sem mislil da je kriva lambda sonda in sem jo tudi menjal, a avto ?e vedno isto pije ;) prav tako mi ?tantgas za?ne nihat ko vklopim gretje zadnje ?ipe ali pa ko vklopim meglenke..

 

tak da ?e ima kdo kak?ne pametne ideje kaj bi lahko bilo z avtom narobe naj jih prosim napi?e :D

 

lep pozdrav..

 

injektorji? ?trom? nism mehanik ampak jz bi to pogledal...?e ti zjebe vse ko pr?iga? razne stvari...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Malo cevke okrog sesalnega kolektorja poglej, mogo?e ti pu??a izpu?ni kolketktor in potem lambda bere napa?ne podatke in ti ga serje vse skupaj. Mogo?e je kje po?en izpu?ni kolektor. Merilec pretoka zraka, senzor pozicije plina-gasa ?

Kaj pa mo? ima al je bolj bogo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prevozenih mam 175 000, mo? ?tima.

sem pa prijev z eno roko fertajler kapo z drugo pa ma?ino in me je kr konkretno spajtlalo, zdaj al so kabli fu? al pa kapa. kaj bi lahko bol verjetno blo? pa ?e je mogo?e da je to z porabo tudi povezano? za kolektor pa bom ?e mogo pogledat.. cevke okrog kolektora so pa vredu.

 

 

p.s.

je mogo?e v mariboru al pa okolici kaki vredu mehanik ki se spozna na mazde ?e ve kdo?

 

hvala

Napisano

Prevozenih mam 175 000, mo? ?tima.

sem pa prijev z eno roko fertajler kapo z drugo pa ma?ino in me je kr konkretno spajtlalo, zdaj al so kabli fu? al pa kapa. kaj bi lahko bol verjetno blo? pa ?e je mogo?e da je to z porabo tudi povezano? za kolektor pa bom ?e mogo pogledat.. cevke okrog kolektora so pa vredu.

p.s.

je mogo?e v mariboru al pa okolici kaki vredu mehanik ki se spozna na mazde ?e ve kdo?

 

hvala

 

Masa? :huh:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ravnokar sem bil na servisu in so mi rekli da sta fu? senzor za pretok zraka in senzor za temperaturo motroja. ?e ima kdo kak?en rezervni del bi lepo prosil da me kontaktira. hvala

Napisano

?e ima? do letnika 94 imam enega na zalogi! Zdej kateri senzor je pa za temp. pa ne vem, tako da bi rabil vzorec ali pa vsaj lokacijo kje na motorju je. ?eprav te senzorje se da pomoje ugodne dobit pri lokalnem prodajalcu rezervnih delov.

Napisano

Seenzor temperature je nov manj kot 40 ?, ne spla?a se rabljenega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ima ima - ?e ne dela pravilno lahko po?ilja napa?no informacijo in temu primerno se fila motor s prebogato me?anico (ve? goriva manj zraka) in poraba naraste.

33112_1.png

Napisano

ima ima - ?e ne dela pravilno lahko po?ilja napa?no informacijo in temu primerno se fila motor s prebogato me?anico (ve? goriva manj zraka) in poraba naraste.

 

enako kot zaug pa hladna ma?ina :P kapi? kapi?... nism neki poznaval EFI :dudek:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.