Skoči na vsebino

?uden zvok v 6. prestavi

Ustvari kratki URL


Ronnie Frown

Priporočeno sporočilo

Lepo pozdravljeni foruma?i,

 

postal sem ponosni lastnik "aviona" Mazde 6 Sportcombi 2006. Ja, aviona zame, prej sem skoraj 10 let vozil Fiesto.

 

Ob spoznavanju z avtomobilom sem pri?el do prve stvari, ki me je nekoliko zmotila. Avto v 6. prestavi spu??a nekoliko globji zvok in malenkost trese. Vzrok najverjetneje ni v prenizkem ?tevilu obratov, saj se to dogaja pri pribli?no 2100 - 2400 (pri ostalih 5ih prestavah ni nobenih problemov). Ma?ina se nekoliko normalizira pri vi?ji hitrosti (150 km/h) in vi?jem ?tevilu obratov.

 

Je ?e kdo od vas naletel na podoben problem in kaj bi lahko bil vzrok temu?

 

Najlep?a hvala za odgovor.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepo pozdravljeni foruma?i,

 

postal sem ponosni lastnik "aviona" Mazde 6 Sportcombi 2006. Ja, aviona zame, prej sem skoraj 10 let vozil Fiesto.

 

Ob spoznavanju z avtomobilom sem pri?el do prve stvari, ki me je nekoliko zmotila. Avto v 6. prestavi spu??a nekoliko globji zvok in malenkost trese. Vzrok najverjetneje ni v prenizkem ?tevilu obratov, saj se to dogaja pri pribli?no 2100 - 2400 (pri ostalih 5ih prestavah ni nobenih problemov). Ma?ina se nekoliko normalizira pri vi?ji hitrosti (150 km/h) in vi?jem ?tevilu obratov.

 

Je ?e kdo od vas naletel na podoben problem in kaj bi lahko bil vzrok temu?

 

Najlep?a hvala za odgovor.

 

LP

 

Samo v tej prestavi? Koliko je kilomentrov, kateri motor, malo napi?i...

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstaja mo?nost, da je zvok v vseh prestavah, le da se zaradi glasnosti motorja sli?i le v najvi?ji prestavi, ki zmanj?uje obrate in glasnost motorja.

Poskusi poslu?ati zvok v 5. na 1000 obratov, ker ni neke logike, razen, ?e je zvok povezan z delovanjem menjalnika v 6. prestavi. Lahko, da je par zobnikov 6. neprecizno narejen, oziroma, da je prevelika zra?nost med njima.

?e zvok ni prehud se ga da sti?ati.

Sirius to zna. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni nujno, da je VEDNO nekaj z mazanjem. <_<

Lahko pa so slabo centrirane gume in en slab amortizer in je zvok spet tu, ko pa prekora?i hitrost pa pride v resonanco in "utihne". ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te ?ri?ki so hudi? - meni v 5ki je delal problem odpet pokrov zracnega filtra, slisalo se pa je ko drgnenje kovine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100.000 km, diesel, 121KM

 

Verjetno je vakumska ?rpalka, to ti ropota pri vseh prestavah, pri enakih obratih.

Malo probaj pa bo? sli?al.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je problem identi?en. Zvok se pojavi od 2200 do 2500 obratov in sicer v 3., 4. in 5. prestavi in je podoben kot da bi nekaj pri?lo v resonanco, mi pa ni? ne trese. ?rpalko se sli?i tudi pri prostem teku pri odprtem pokrovu motorja, druga?e pa ne. Aja pa vse to se sli?i pri ogretem motorju. Zaenkrat se ne bom obremenjeval, ?e bo pa postajala bolj glasna, bo pa potrebno nekaj nardit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.