Skoči na vsebino

Plin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je tubitele napisal:

Ta je dobra ja, se ustavi? in natanka? oba rezervoarja :D

 

Sam jim pa tuki na tem seznamu manjka cca. 20 lpg pump..

 

Misli? vse tri rezervoarje ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja ?e pa ?e benz v gostilni to?jo, pol zna pa petrol res propast :vesel:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V?eraj sem menjal sve?ke in namesto NGK Iridium vgradil NGK LPG sve?ke, avto res SVETOVNO laufa. Se pravi vsi ki furate na LPG, priporo?am zadevo. Se pa sve?ke komaj neki dra?je kakor navadne, no ali pa samo majstr Pelko za tok dober gnar to zrihta! :ouje::jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Z M A J napisal:

V?eraj sem menjal sve?ke in namesto NGK Iridium vgradil NGK LPG sve?ke, avto res SVETOVNO laufa. Se pravi vsi ki furate na LPG, priporo?am zadevo. Se pa sve?ke komaj neki dra?je kakor navadne, no ali pa samo majstr Pelko za tok dober gnar to zrihta! :ouje::jezicek:

 

 

 

Tole pa tudi mene zanima ,mogo?e je zdravilo za moje te?ave.

In kaj se ti zdi , da je sedaj bolje ? Motor bolje v?iga, mirneje te?e ..vle?e ..kaj ?

Kje vidi? izbolj?anje.. ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Direktno ne bom trdil, ker sem imel na preteklih sve?kah cca. 31000km prevo?enih, je pa razlika zdej ob zamenjavi OGROMNA, S prej?njimi dokler so bile ?e "sve?e" sem se sicer dost dobro vozil, je pa res da se mi je kmalu po tem ko sem znova usposobil LPG sistem (ob nakupu avta), se mi je kaj kmalu pri?gala lu?ka "check engine), no pa ?im smo jo izklopli, se je kmalu spet pri?gala. Zdele je sicer nismo resetirali, ampak mislim da ?e bi jo, se mi ne bi ve? pri?igala (treba pozkusit). Skratka ?e so sve?ke prav za LPG, slab?e skoraj gotovo ne bo kot s tistimi, ki so specializirane za benz a ne (po moji ZKP). :aaaaa::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uporabna informacija, bom tut js upgrejdu v prihodnje, ker nisem sigurn kaj to?no je trenutno notr :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Bi vam toplo priporo?il vgradnjo "flash lube" sistema za vse ki ga ?e nimate in se vozite na LPG. Ravno v?eraj sem bil na obisku pri Pelku in ima na "operacijski mizi" eno 626 GF, predelano na LPG, ki mu je "skurilo" ventile. No dodatnega mazanja seveda ni imel. :(

 

Stro?ek vgradnje te zadeve je zanemarljiv proti temu koliko potem stane ko se to zgodi in je potrebno zadevo sanirat. ?elim vam dobro, in ?immanj stro?kov, zato predlagam, da se obrnete na SIGAS, nam dobro znanega kolega Primo?a, ki je njihov dolgoletni monter in preverjeni obvlada? na LPG sistemih. :notworth:

 

P.S. - kako ?e gre; bolje preventiva kot kurativa, no vsaj cenej?a je v vsakem primeru, razen ?e ste totalni hazarderji in vas morebitna okvara rajca. :harhar::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je mr.hary napisal:

Za ?ar so najbolj?a drva ali oglje! :punk:

 

To je pravi ?ar. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.