Sirius Napisano 5. december, 2009 Prijavi Napisano 5. december, 2009 Plin je vsekakor dobra, ekolo?ko in ekonomsko dobra re?itev, vendar bi opozoril na te?avo, ki se zaradi njegove uporabe pojavi. Z uporabo plina nismo izklju?ili uporabo bencina, ki pa se drasti?no zmanj?a. Zato je se ta zelo dolgo nahaja v rezervoarju. Bencin ni dolgoro?no kemi?no stabilno gorivo. V njem se po dolgem ?asu tvorijo usedline in korozivni produkti razpada, zato se dolgoro?no lahko pojavijo problemi na injektorjih, oziroma uplinja?ih. Poleg tega pride na stenah rezervoarja do kondenzacije vodne pare. Ve?ja ko je povr?ina za kondenzacijo, ve? je vode v gorivu. Zato si s tankanjem manj?ih koli?in bencina v velike rezervoarje delamo medvedjo uslugo. Pri avtomobilih, ki so gara?irani v toplih gara?ah je ta problem ?e bolj izra?en, saj je kondenza na pozneje ohlajenih stenah rezervoarja ve?. Re?itev tega problema je v aditivih za stabilizacijo bencina. V neki italijanski reviji sem zasledil namenski aditiv za ta namene. Ni pa tako poceni. Doza za 10-30l bencina je 6,50?. Bondov Megalene aditiv pokriva tudi to podro?je in je veliko, veliko cenej?i. Potrebujete ga veliko manj. Pa ?e ve?namenski je. Doza 250ml zadostuje za 800-1000 l bencina. Ceno pa lahko odkrijete sami. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
RoKo Napisano 5. december, 2009 Prijavi Napisano 5. december, 2009 Ja bencinarji+plinarji prisluhnite, nam traktoristom se .... Citiraj
jures Napisano 5. december, 2009 Prijavi Napisano 5. december, 2009 Plin je vsekakor dobra, ekolo?ko in ekonomsko dobra re?itev, vendar bi opozoril na te?avo, ki se zaradi njegove uporabe pojavi. Z uporabo plina nismo izklju?ili uporabo bencina, ki pa se drasti?no zmanj?a. Zato je se ta zelo dolgo nahaja v rezervoarju. Bencin ni dolgoro?no kemi?no stabilno gorivo. V njem se po dolgem ?asu tvorijo usedline in korozivni produkti razpada, zato se dolgoro?no lahko pojavijo problemi na injektorjih, oziroma uplinja?ih. Poleg tega pride na stenah rezervoarja do kondenzacije vodne pare. Ve?ja ko je povr?ina za kondenzacijo, ve? je vode v gorivu. Zato si s tankanjem manj?ih koli?in bencina v velike rezervoarje delamo medvedjo uslugo. Pri avtomobilih, ki so gara?irani v toplih gara?ah je ta problem ?e bolj izra?en, saj je kondenza na pozneje ohlajenih stenah rezervoarja ve?.Re?itev tega problema je v aditivih za stabilizacijo bencina. V neki italijanski reviji sem zasledil namenski aditiv za ta namene. Ni pa tako poceni. Doza za 10-30l bencina je 6,50?.Bondov Megalene aditiv pokriva tudi to podro?je in je veliko, veliko cenej?i. Potrebujete ga veliko manj. Pa ?e ve?namenski je. Doza 250ml zadostuje za 800-1000 l bencina. Ceno pa lahko odkrijete sami. Sirius Larifri... Tisti, ki immao plin, skurimo tudi cel tank goriva v 3.000km ali v max 2h mesecih. Ravno tu je smotr plina veliki kilometri velik prihranek - in tudi benz v tanku se stalno menja. Poleg tega mi pokazi en avto, ki med voznjo ne 'prepluska' cel tank goriva, gorivo nikoli ne stoji pri miru v tanku Tvoj predlog malo goriva v tank pa je rahlo nevaren, ker se lahko pregreje bencinska ?rpalka - poznamo primer - ampak je bil reno, tako da Tako, da ni strahu in ne potrebujemo aditivov sicer pa imamo sedaj ultimax in carrera ki imata miljavzent aditivov,,,, Ja bencinarji+plinarji prisluhnite, nam traktoristom se .... No ja se vedno pla?ujete to jebarijo , tukaj gre samo za malo reklamo in prodajo aditivov...Druga?e pa ne bi bil preve? vesel cena tvojih ?ob je 32x drazja od bencinskih Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 5. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 5. december, 2009 Vsak ima svojo logiko in se po njej ravna. Nisem predlagal vo?njo s polpraznim rezervoarjem goriva, ampak nasprotno. Ne porabi vsak plina? 1 tank goriva na 3 mesece. Pa tudi tri mesece je neka doba, ki vpliva na delno kemi?no pretvorbo goriva. Vzeti pa mora? v zakup tudi "le?anje" goriva, ?e posebej, ?e ga to?i? iz dr?avnih rezerv, ki se ob?asno obnavljajo. Ni problem v tem, da bencin miruje in naj bi se na ta na?in nekaj usedalo na dano rezervoarja. Problem je v kemi?nem razpadu goriva, ki pa ni tako drasti?en, da ne bi bilo uporabno, marve? se tvorijo korozivne spojine in aromati, ki ne vplivajo dobro na gorivni sitem. Na spodnji reklami vidi?, da se pri sosedih aditiv uporablja. Italijani imajo dolgo tradicijo LPG in so vedno imeli bolj?o kvaliteto bencina od nas. Pa so se kljub temu pojavile te?avi, ki so nekoga spodbudile, da je za?el prodajat namenski aditiv. To ni tisto kar sem jaz omenil. Jaz sem predlo?il ve?namenski aditiv, ki pokriva tudi to podro?je in stan 0,94? na 50 litrov goriva. To pa ni niti ena kava. "Kava" bi se prilegla vsakemu bencincu za ?i??enje in mazanje nadbatnega prostora. Stvar je vsakega posameznika, ki bo, ali ne bo privo??il svojemu konji?ku eno "kavo" na nekaj mesecev. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Barkley Napisano 6. december, 2009 Prijavi Napisano 6. december, 2009 Pri moji ateisti?ni veri... Kaj vse lahko ?lovk prebere tuki gor...?e mi bo zarad tega kr bom na mesec pr?paru 150 EUR na ra?un abnormalnih cen bencina ribnu motor...potem mi nj pa kr...ne dam niti za pol kofeta kakr?negakoli aditiva v kestl pa ?e me vrag vzame...?e pa ribne mam pa itaq na lagerju ?e eno devi?ko Wanklco (0 km) tko da... Brez zamere sam mislm da iz paramecija dela? tiranozavra Citiraj
Sirius Napisano 6. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. december, 2009 Pri moji ateisti?ni veri...Kaj vse lahko ?lovk prebere tuki gor...?e mi bo zarad tega kr bom na mesec pr?paru 150 EUR na ra?un abnormalnih cen bencina ribnu motor...potem mi nj pa kr...ne dam niti za pol kofeta kakr?negakoli aditiva v kestl pa ?e me vrag vzame...?e pa ribne mam pa itaq na lagerju ?e eno devi?ko Wanklco (0 km) tko da...Brez zamere sam mislm da iz paramecija dela? tiranozavra Ti si pa katastrofi?ar (iz muhe dela? slona)Kdo pa je napisal, da ti zaradi tega ribne motor. Omenjen je gorivni sistem, ki zajema vse dele povezane z gorivom (kon?a se z injektorji). Tem pa ne pa?ejo pove?ane korozivne sestavine in voda. Samo to in ni? drugega nisem omenil. Prav gotovo pa motorju in izpu?nemu sistemu ne pa?e voda, ki se postopoma nabira v gorivu. Voda povezana z izpu?nimi plini tvori korozivne spojine.?e pri normalnem delovanju je ?ivljenjska doba izpu?nih loncev bencincev nekaj krat manj?a od dizela?ev. Pa ve? zakaj? Prav gotovo ne zato, ker bi bil bencin nedol?no, kovinam prijazno, gorivo. ?e po britju z ?iletko pa?e s peno oprani ko?i neka krema, ki nadomesti izprane ma??obe. Ni? katastrofi?nega, ?e se tega ne naredi, na dolgi rok pa prav gotovo ni enako, kot ?e bi jo uporabljal. Samo to in ni? drugega nisem ?elel napisati.Vsak je svoje "sre?e" kova?. In tudi vsak ve kako jo bo koval. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 6. december, 2009 Prijavi Napisano 6. december, 2009 Js bom stopil na siriusovo stran, tudi sam uporabljam nekaj podobnega(ameri?ko poreklo-ni nujno da je bolj?e in ni nujno da je slab?e), vsake 3-4 mesece, si ruknem noter pol deci in mam mir. Zadeva ima zanimivo lastnost ki lahko bencinarja "zjebe" pozimi in sicer tako da ne vge ali pa enostavno obstane, saj se lahko v cevi ki gre iz rezervoarja nabere toliko vode, ki potem zmrzne, da niti bencin ne more iti mimo in zato motor ne dela. Z uporabo aditiva pa dejansko tisto vodo ki je v rezervoarju "zme?amo" z bencinom in jo pokurimo skozi proces. Druga stva pa je mazanje bencinske pumpe, ki je bol en ?egen, samo pa sem iimel primere ko smo to dodali v tank je pumpa precej menj ropotala in je za?ela lepo "normalno glasno"laufat. Pa tudi primer sem imel z cukanjem avta za brezveze, ko je motor imel prko 4000 rpm, nalijem in glej ga zlomka zadeva je izginila v cca 30 kilomtrih, tako da je zgleda nekje bila svinjarija ki jo je aditiv o?istl. Nekateri aditivi pa celo dvignejo oktansko vrednoat, tega sicer nisem preverjal, ampak pri neoriginalnih motorjih, poleti ko je vro?e je bila razlika in to v +. Pa tega ne priporo?am samo bencinarjem, LPG uporabnikom ampak tudi navornikom. Vse zgoraj je iz prakse-izku?enj, ki pa jih ni malo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
crnamazda Napisano 8. december, 2009 Prijavi Napisano 8. december, 2009 No tle se pa moram kot kemik oglasiti, ne pi?em dosti ampak moram.... Danes nas fopajo z raznoraznimi aditivi sem in tja, gor in dol.... Apeliram na vse uporabnike dizla?e, bencinarje, vodikovce, premogovce, da ?e redno uporabljate avto se nimate kaj bati, sistemi so narejeni da delajo, ?e kaj crkne pa? crkne, in to ne zaradi bencina (izjema je seveda ?abarski reno). Kot prvo so vozniki bencina in plina v maksimalni prednosti v vseh pogledih. Bencin ki se ne uporablja med uporabo plina ?e vedno kro?i po ?rpalki in vodu brez porabe na motorju (nekateri kot je CX-7 se tudi rabijo), in se s tem nenehno ?istijo preko bencinskega filtra ali pred motorjem ali pred vgrajeno ?rpalko s filtrom. S tem je v cevi konstanten pritisk, in voda NE MORA v cev. Voda se namre? ve?e z bencinom! Kot prvo se zaradi vakuma (izhlapevanje bencina) ne mora ustvariti, med vo?njo pa bencin ?isti stene in ve?e vodo nase - ta pa izgori z njim - kar se v?asih mal na belem dimu vidi. V ?asu uporabe plina se tako pre?rpa celotna koli?ina in dana?nje dni je bencin dobre kvalitete, po kme?ki logiki bi bil potem filter takoj zabasan a ne. Bencin kjerkoli ostane izhlapi - tu so na vrsti ?obe, zato se nikoli ne zaba?ejo... Dizel? Tu pa gre za malo problemov kar se ti?e samega goriva - je masten in netopen, zato rade gredo same ?obe in so temu posledi?no tudi drage ko pes. Diesel potrebuje obvezno aditiv da ne pride po doma?e do zapackanja z nafto, veliko napako delajo tisti ki ko ro?ka vr?e ven ?e to?ijo gorivo po klik klik klik, s tem ne dopu??ajo prezra?evanje rezervoarja in ustvarjajo pritisk s katerim se nafta zadrzuje tam kjer se ne sme. Pomisleki v industriji - Ste pomislili zakaj Mazda vgrajuje Webasta v Dizle? Odgovor je zelo enostaven, da dviga kakovost dizel avtomobilov z manj okvaram, strup za diesel motor je hladen zagon in hladno priganjanje. webasto ni vgrajen za potnike....... Citroen - Peugeot Nova vozila imajo VGRAJEN sistem za aditive dizla. Potnike med drugim opozarja lu?ka v kabini Diesel Additive - Minimum Level. V navodilih pi?e da je to aditiv za filter trdih delcev, vendar se ga uporablja za generalno dodajanje dizel gorivu. Mogo?e je tudi zato njihov sistem najbolj?i.... Skratka zaklju?ek...sistemi na plin s svojo visoko gorljivostjo ?istijo ne samo motor, tudi dele izpuha. Plin je ?isto gorivo s 100% izgorljivostjo, nase ve?e tudi druge dele in jih z eksplozijo uni?i. Pri nafti zopet ne moremo re?i tega, saj pri eksploziji nastajajo saje in drugi Co2 delci, katere motor ne more vseh iztisniti preko izpuha saj so lepljive narave - torej potrebni dodatki, ki jih vezejo nase in zgorijo... Upam da ne bom zopet sprozil boj ?ejkov proti Geoplinu, kot re?eno sem kemik... Citiraj
Sirius Napisano 8. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. december, 2009 No in sedaj ?e pogled na bencin nekoga, ki ni kemik (ima nekoliko ?ir?i spekter izobrazbe, ki mu omogo?a, da z razno strokovno literaturo poda (mogo?e) logi?no razlago te?av z vodo v bencinu. Kaj je bencin? Bencin je destilat surove nafte, ki je gosta mastna teko?ina. Neke vrste gostega olja. Olje pa se »tepe« z vodo. Tehni?no je tudi bencin olje, kakor je tudi dizel, le da zelo redko. Zaradi tega »sorodstva« oba sovra?ita vodo. Wikipedia pravi, da je netopen. Ker je nastal z destilacijo (rafinacijo) v kateri se z ranimi postopki na raznih temperaturah izdvajajo razli?ni naftni produkti, bencin ni 100% ?ist, marve? vsebuje tudi druge destilate, ki so seveda v njemu topni. V njih se skriva tudi ?veplo in razni aromati, ki prav tako vsebujejo korozivne sestavine, ki jim manjka samo voda za »uspe?no« delo. Poleg tega se v teku transporta bencin dodatno kontaminira. Ne boste verjeli tudi z morsko vodo in tudi z navadno. Torej ?e, ko tankamo ne to?imo 100% ?ist bencin. Tudi vode nekaj vsebuje. Nekaj se je pa »naleze« med »le?anjem« v rezervoarju, ?e posebej, ?e je ta bolj prazen. Da je voda prisotna se vidi takoj po zagonu motorja, ko se ta kondenzira na hladne stene izpu?nega sistema in te?e v curku skozi izpu?no cev. Posredno pa vidimo po tem, da je le ta proti zadnjem koncu hitro po?rt (3 ? 5 let). In tisti, ki imamo nekaj ve? prevo?enih km/desetletja, vemo da se s?asoma tudi pri normalni uporabi nabere lepa koli?ina vode, ki dela s…..je po zimi. Filter bencina filtrira trde delce, ne more pa teko?ih usedlin. Torej, Crnamazda, ne morem se strinjati z u?beni?ko kemijo, ker jo praksa demantira. Potrebno je pogledati injektorje po 100.000, na katerih se lahko vidijo posledice ne?isto? goriva, ki jih brez ultrazvo?nega ?istilca te?ko odstranimo. ?e suhoparna teorija govori, da bencin ne potrebuje nobenih dodatkov, ki so tudi kemija, pa praksa govori druga?e. Pove da aditivi delujejo in vplivajo na to, da je manj problemov z motorji, pri tem mislim, da je problem tudi pove?ana poraba goriva, ki s?asoma nastopi zaradi zgoraj omenjenih vplivov. Tudi pri PSA dizlih si zgre?il. Rezervoar za aditiv je posebej, ker se tudi aditiv posebej dozira. Tu sicer nisem 100% siguren, vendar me logika delovanja sistema navaja na ta zaklju?ek. Aditiv je namenjen dvigu temperature izgorevanja dizla vbrizganega direktno v FAP filter. Pet litrov, kolikor vsebuje rezervoar zadostuje za cca. 100.000 km in stane 130 ?. Dvig temperature v izgorevalni komori pa ne bi bil koristen za ?ivljenjsko dobo turbine in motorja samega. Ni bil moj namen forsiranja nekega aditiva, ki prazni ?ep uporabnika. Hotel sem opozoriti na eno majhno pomanjkljivost vo?nje na plin, za katero pa obstaja enostavna re?itev. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 9. december, 2009 Prijavi Napisano 9. december, 2009 Kot prvo so vozniki bencina in plina v maksimalni prednosti v vseh pogledih. Bencin ki se ne uporablja med uporabo plina ?e vedno kro?i po ?rpalki in vodu brez porabe na motorju (nekateri kot je CX-7 se tudi rabijo), in se s tem nenehno ?istijo preko bencinskega filtra ali pred motorjem ali pred vgrajeno ?rpalko s filtrom. S tem je v cevi konstanten pritisk, in voda NE MORA v cev. Pri Cx-7, Bencin ne kro?i-nima povratnega voda, tud mene je to presenetilo.Mazdine bencinarke nimajo bencinskega filtra, razen grobo cedilo pred bencinsko ?rpalko. To je samo tolk da ne bo kakih pomot. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 23. december, 2009 Prijavi Napisano 23. december, 2009 Sporo?ilo najemnikom plinohramov z uteko?injenim naftnim plinom Ljubljana, 21. december 2009 ? Dru?ba Petrol obve??a vse imetnike plinohramov, da ob napovedanih nizkih temperaturah in poslab?anju vremena predhodno preverijo stanje uteko?injenega naftnega plina (UNP) v plinohramu. Tako bodo lahko ohladitve pri?akali v toplem osr?ju svojega doma. Ve?ja poraba uteko?injenega naftnega plina je posledica ni?jih temperatur, ki jih bele?imo v zimskem obdobju. Nizke temperature pa so v ve?ini povezane tudi s poslab?anjem vremena (sne?ne plohe), ki vpliva tudi na preto?nost prometa in pogostej?e zastoje. Dru?ba Petrol d.d., Ljubljana in h?erinsko podjetje Petrol Plin d.o.o. si ?elita izogniti nev?e?nostim, ki bi jih lahko ob razvozu uteko?injenega naftnega plina povzro?ile vremenske okoli??ine. Zato vse imetnike plinohramov vljudno napro?amo, da ob napovedi nizkih temperatur in poslab?anju vremena preverijo stanje in koli?ino plina v plinohramu. Le tako mo? izvesti naro?ilo ?e pred napovedanimi prihodnjimi ohladitvami. O uteko?injenem naftnem plinu (UNP): UNP je var?no, varno, energetsko u?inkovito in naravi prijazno gorivo. Zaradi svoje vsestranske uporabnosti, ekonomi?nosti in udobja predstavlja idealen energetski vir tako v stanovanjih in individualnih hi?ah kot tudi v industriji, obrti, kmetijstvu, vrtnarstvu, gostinstvu, itd. Individualno ga uporabljamo za ogrevanje, pripravo sanitarne vode in kuhanje. V industriji je predvsem primeren za ogrevanje proizvodnih hal, obdelavo kovin, livarstvo, proizvodnjo in obdelavo stekla, v gradbeni industriji. Z uporabo UNP se bistveno zni?ajo tudi emisije CO2, NOx in trdih delcev kar neposredno pripomore k ?istej?emu okolju. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Marko_mx-3 Napisano 23. december, 2009 Prijavi Napisano 23. december, 2009 Eno splo?no plinsko vpra?anje Zakaj mi v klasi?ni oran?ni/zeleni jeklenki zmrzuje plin? Zdajle ko je bilo do skoraj -10 mi je po 20 min gorenja grelne gobice skoraj ugasnila. Isti simptomi so bili ali je bila gobica na max ali na min, v jeklenki pa je bilo ?e cca pol plina. Citiraj
jures Napisano 24. december, 2009 Prijavi Napisano 24. december, 2009 Eno splo?no plinsko vpra?anje Zakaj mi v klasi?ni oran?ni/zeleni jeklenki zmrzuje plin? Zdajle ko je bilo do skoraj -10 mi je po 20 min gorenja grelne gobice skoraj ugasnila. Isti simptomi so bili ali je bila gobica na max ali na min, v jeklenki pa je bilo ?e cca pol plina. Kakor vem je plin veliko bolj 'prej' zmrzljiv.....poi??i malo to?ke ledi??a - ko grem tankat ?e nad nulo zmrzuje na ro?ki Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 14. januar, 2012 Prijavi Napisano 14. januar, 2012 Zanimiva diskusija, ki si zaslu?i branje! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
ro-bi Napisano 15. januar, 2012 Prijavi Napisano 15. januar, 2012 Eno splo?no plinsko vpra?anje Zakaj mi v klasi?ni oran?ni/zeleni jeklenki zmrzuje plin? Plin je v bombi uteko?injen, pred gorenjem se uplini in porabi toploto oz. se na mestu uplinjanja zelo ohladi. ?e je notri malo vlage, hitro zmrzne. Crnamazda- v motorju se ne dogajajo prav nobene eksplozije, ampak dobro staro zgorevanje. Kot kemik bo? menda poznal razliko med gorenjem in eksplozijo? ?e tole o plinu- ker se v motor dovaja v plinastem stanju (bencin se v teko?em), ne spreminja agregatnega stanja (ker je ?e plin) in posledi?no ne ohlaja zgorevalnega prostora, kot se to dogaja pri bencinu. ?e se avto na plin priganja, lahko posledi?no skuri kak?en bat ali ventil, ker so temperature zgorevanja previsoke. ?e to- za CX-7 se instalacija ne izpla?a, ?e nima? plana delat 200.000 km.lp Citiraj
jures Napisano 15. januar, 2012 Prijavi Napisano 15. januar, 2012 Plin je v bombi uteko?injen, pred gorenjem se uplini in porabi toploto oz. se na mestu uplinjanja zelo ohladi. ?e je notri malo vlage, hitro zmrzne. Crnamazda- v motorju se ne dogajajo prav nobene eksplozije, ampak dobro staro zgorevanje. Kot kemik bo? menda poznal razliko med gorenjem in eksplozijo? ?e tole o plinu- ker se v motor dovaja v plinastem stanju (bencin se v teko?em), ne spreminja agregatnega stanja (ker je ?e plin) in posledi?no ne ohlaja zgorevalnega prostora, kot se to dogaja pri bencinu. ?e se avto na plin priganja, lahko posledi?no skuri kak?en bat ali ventil, ker so temperature zgorevanja previsoke. ?e to- za CX-7 se instalacija ne izpla?a, ?e nima? plana delat 200.000 km.lp A si ti z levo nogo vstal? Kake pi?e?, tudi jaz sem imel CX7 na plin, in ti povem da je ra?unica tam pri 20-22.000km, ?e si ga pa ti friziral in razbil pa ne ostalim svoje ?alosti nasuvat tukaj. Ti si ga o?itno imel za dirkanje in ni? drugega, kot ve? plin na CX7 dela le od 1500-4300rpm, ?e ga vozi? normalno in ne v obratih se obna?a kot vsak drug normalen bencinar. benz dodaja le pod in nad to mejo.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ro-bi Napisano 15. januar, 2012 Prijavi Napisano 15. januar, 2012 Kake pi?e?, tudi jaz sem imel CX7 na plin, in ti povem da je ra?unica tam pri 20-22.000km, cena vgradnje je 2500 eurov (imam ponudbo). Pa napi?i, kako se lahko izpla?a po 20.000 km??? Da sem avto malo ruknil ni nobene katastrofe- avto je kot nov in ga dnevno rabim. Citiraj
adormi11 Napisano 15. januar, 2012 Prijavi Napisano 15. januar, 2012 Mi?ljeno je 20-22 kkm letno Citiraj
jures Napisano 15. januar, 2012 Prijavi Napisano 15. januar, 2012 Mi?ljeno je 20-22 kkm letno Tako je. In to je pri meni veljalo. Kje si ti dobil napeljavo za 2500? - to je tvoj glavni problem, ?e te je plineks kot vse druge nategnil, jaz sem dal - in ?e 3je drugi ?lani tukaj 1300? s pove?anim 60L tankom. In to ne neko srbsko zadevo, Tartarini delan izklju?no za CX7.To sedaj vozi Boj? in ti lahko pove, da od 2006 ?e ni bilo napake. Kapi?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazdaman Napisano 16. januar, 2012 Prijavi Napisano 16. januar, 2012 Tako je. In to je pri meni veljalo. Kje si ti dobil napeljavo za 2500? - to je tvoj glavni problem, ?e te je plineks kot vse druge nategnil, jaz sem dal - in ?e 3je drugi ?lani tukaj 1300? s pove?anim 60L tankom. In to ne neko srbsko zadevo, Tartarini delan izklju?no za CX7.To sedaj vozi Boj? in ti lahko pove, da od 2006 ?e ni bilo napake. Kapi?? Jure je agresiven verjetno je njegova na morju. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 16. januar, 2012 Prijavi Napisano 16. januar, 2012 Jure je agresiven verjetno je njegova na morju. Smo bili v Portoro?u v soboto skupaj . Ma pogreje me ?e nekdo, ki je razo?aran napi?e zadevo tako, da potem marsikdo pomisli enako in odstopi od nakupa ali podobno.Jaz, Grga, Denis, pa ?e 3je smo dali po tej ceni predelat makino za pol manj denarja.Se pa opravi?ujem ro-biju ?e je zgledal preve? agresivno, pejmo na morje Ne vem pa koliko ( in kdaj ) bo pri?lo ajvarja kot samovgraditelja s pomo?jo kolegov pri S****U..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazdaman Napisano 16. januar, 2012 Prijavi Napisano 16. januar, 2012 Ne vem pa koliko ( in kdaj ) bo pri?lo ajvarja kot samovgraditelja s pomo?jo kolegov pri S****U..... Ma tako dolgo kot ?e mu?ka, ne vem ali bo to speljal letos A ima kdo konektor in program za plinsko in?talacijo REG OMVL? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
YavarYe X6V6 Napisano 17. januar, 2012 Prijavi Napisano 17. januar, 2012 Ma tako dolgo kot ?e mu?ka, ne vem ali bo to speljal letos A ima kdo konektor in program za plinsko in?talacijo REG OMVL? Ne me?kam samo pomankanje ?asa, sicer p v ?etrtek kon?no zalaufam na lpg(po 12 mse?ni zamudi), ?e bo vse normalno, kar pa ne morem pri?akovat pri tem avtu, kjer je vse narejeno na glavo.Kabla?a je, samo kanta pa gremo, bo pa med 80-100 litri. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Z M A J Napisano 2. april, 2012 Prijavi Napisano 2. april, 2012 Gledam malo po SIGAS strani, navedene so aktualne LPG ?rpalke v SLO, pa mi je zanimivo da celo v eni gostilni (Valen?i?) o?itn tankajo LPG namesto piva, ali pa imajo oboje, hehe; http://www.sigas.si/new/index.php?option=c...8&Itemid=72 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Baby Viper Napisano 2. april, 2012 Prijavi Napisano 2. april, 2012 Ta je dobra ja, se ustavi? in natanka? oba rezervoarja Sam jim pa tuki na tem seznamu manjka cca. 20 lpg pump.. Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.