Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No sj to ne mors vrjet :) na 323f bg mi gretje nekam cudno deluje ,na zgornih 2 zracnikih ob straneh mi gretje deluje , v noge pa piha hladen luft , ne glede na to kaj nastavim (zaradi rosenja sip je na zunanji luft skos) greje zgoraj , v noge pa ne , a je mozno da je to tist "heater resistor card" ? preden se spravim podirat vse

 

 

hvala in LP

Napisano

A teb ventilator dela na vseh stopnjah ?

?e ja, pol mogo?e sneta kaka loputa za usmerjanje zraka ?

Si pogledal hladilno teko?ino jo je dovolj ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A teb ventilator dela na vseh stopnjah ?

?e ja, pol mogo?e sneta kaka loputa za usmerjanje zraka ?

Si pogledal hladilno teko?ino jo je dovolj ?

 

 

to sm ze gruntal ja , ventilator dela bp , lopute so imo ok , ker ce mam na glavo in noge nastavlen tut z srednih piha relativno toplo ,sicer mn k na krajnih , sam dela , ce mam pa na sipo pa na sred ni nc , pa v noge je skos mrzl. kar mi ni jasn 5% :) Hladilne tekocine je zadosti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Baje zelo lepo paše k avtomatiku...to so do sedaj rekli vsi,ki so vozili kombinacijo tega motorja in avtomatika...ne glede ali M3 (5v,4v) ali CX-30. In baje ima lepšo real life porabo kot stari 2.0 VLTP tukaj itak nima veze z realnostjo,za to pa je Mazda šla ta korak,kljub nevarnosti plačanja penalov...pač Mazda je "upornik" (Alexander Bloch). X ima prednost cca. 0,1L (izjava Schuster Automobiele), in glede na razliko v ceni ...za normalne voznike,ki ne potrebujejo toliko konjičkov,je to zamenjava za stare Skyactiv-G 2.0, ki ni "gnila".     
    • Tako je. 5.03€ z novo prometno po pošti na dom.   7.30€ na Upravni Enoti.
    • Ja kako pa prometno podaljšaš? A ti vedno novo pošljejo?   Ja kolk je pa ceneje... plačam 12€ stroška na storitev. Proti zavarovanju 1032€ in nadomestilu za ceste 153€ to res ni omembe vreden znesek.
    • In to navdušuje s čim? 
    • Čisto se razumeva, samo tudi če je samo noč, ga je še vedno treba shraniti. To hočem dopovedati, da ni lahko. Pa kako si prišel do tega, da ni treba da so rezervoarji veliki? Ponavadi se pokaže kontra, ker po občutku premetavati te energije ni tako enostavno in natančno. Hindenburga se spomniš? No, tam je bilo kar veliko vodika na kupu, pa verjetno ne blizu temu, kar sproducirajo neki OVEji na nivoju države, ko ni povpraševanja po elektriki, produciraš jo pa na veliko.   Podobno kot z baterijami za ta namen. Vsi mislijo, da so rešitev, je pa to samo začimba juhe, ne pa glavna sestavina. Govorim o občutku ljudi, ki ga nimajo. Podobno kot marsikdo še vedno misli, da greš malo fitnes kolo gonit, pa boš električni avto napolnil. Saj ja delaš štrom - pol se že menda fila. Ne more tako dolgo trajati. O takšnih relacijah glede razumevanja energetike govorim...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.