Skoči na vsebino

Spet brez tunela v ?entvidu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgodba okoli predora ?entvid se je komaj dobro polegla, zdaj pa znova leze na plan. Zaradi del bo namre? tunel od 9. do najpozneje 22. decembra spet zaprl svoja vrata.

Pravzaprav bo za promet zaradi nujnih del zaprt celoten avtocestni odsek ?entvid-Koseze. Med drugim dela vklju?ujejo navezavo sistemov elektro in strojne opreme v glavni cevi ter v novozgrajenih priklju?nih predorskih ceveh. Iz tega razloga bodo izklopljeni vsi sistemi, opraviti pa bo treba tudi testiranja in po?arni preizkus, pojasnjujejo na Darsu.

V ?asu zapore promet usmerjen na Celov?ko cesto

V obdobju zapore predora ?entvid in odseka avtoceste med severnim portalom predora do vklju?no razcepa Koseze, bo ves promet iz smeri Gorenjske in iz smeri razcepa Kozarje potekal po Celov?ki cesti, tako kakor pred lanskim poletjem, ko je bil odsek predan prometu.

 

SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE

 

O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obve??eni tudi prek prometnih obvestil, a?urne informacije pa lahko 24 ur dnevno dobite tudi v Prometno-informacijskem centru za dr?avne ceste, ki je dosegljiv prek kratke telefonske ?tevilke 1970 ali spletnega naslova www.promet.si.

Promet bo torej iz smeri Gorenjske na obvoznico preusmerjen prek Celov?ke ceste, v smeri proti Gorenjski pa bo na razcepu Koseze voden na severno ljubljansko obvoznico in na Celov?ko cesto. Zaradi zapore je na obvoznih poteh mogo?e pri?akovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje, opozarjajo na Darsu.

 

Proti sredi??u Ljubljane leta 2011

Kot ?e pojasnjujejo, se delom ni mogo?e izogniti, ker je ?entvi?ki predorski sistem funkcionalna enota in mora tako tudi delovati. Dars kot naro?nik in upravljavec avtoceste, nadzorni in?enir ZPC in izvajalec del SCT si bodo, kot pravijo na Darsu, prizadevali za ?im prej?nje dokon?anje del.

Najpozneje 22. decembra bosta priklju?ni cevi znova usposobljeni v smeri iz glavne predorske cevi na Celov?ko cesto in naprej proti Medvodam in obratno: iz smeri Medvod v glavno predorsko cev v smeri razcepa Kozarje. Za smer proti sredi??u Ljubljane in obratno bosta cevi v skladu s terminskim na?rtom pripravljeni v letu 2011. Tedaj bo predvidoma zaklju?ena tudi obnova oz. ?iritev Celov?ke ceste z dodatnimi pasovi in kri?i??i na obmo?ju ?entvida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Va?no da bodo asfalt v tunelu razkopal, in da se bomo pol vozil kot s konjem. Bravo na?i. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh mi je tista druga cev katera bo sredi tunela zavila na Celov?ko zelo sumljiva...glede na to kako folk voz bo tam ve?krat tako usekalo da joj, ?e sedaj ?miga tisti merilec hitrosti, in ga ni voznika kateri bi peljal pod 100 km/h.

Napisano

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bahh dons sem na lokalni avtobus (8 Gameljne) ?akal najmanj pol ure, ponavadi ko pridem pa kar 2 stojita... no po dolgem ?akanju na mrazu se je le primajal, pa ?e to iz gara?e, ker je imel napisano ni v obratvoanju, potem ?akal nadaljnih 10 min in se po 10min vo?nje nabil do konca... vglavnem polom :angry2:

 

PS: na busu sre?al so?olko iz tacna, ki mi je rekla da je bila zjutraj kolona za na celov?ko od tacenskega mostu naprej <_<

panoramska.jpg
Napisano

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

 

 

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

Feel free....

Napisano

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

 

Placa mam dost pred bajto .....al pa enga sklatm od polcajev k vsak dan v tacen letijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

 

OMV pumpa z bifejem je 20m stran.... :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

So se drzali roka... in odprli celo predcasno... :bravo:

 

Danes okoli pol enih popoldan sem ze uporabil izvoz na Celovsko proti Medvodam :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dans so ga kao odprli, me prov zaninma kako zdej poteka promet notr, da ni spet kaka zme?njava! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dobr laufa, sem preverjal v?eraj zve?er.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe usaj neki, me zanima kok cajta bo, glede na to kok se je g. Zidar u?eri ?irokoustu pri 24ur poro?ilih! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • plačaj pubec, to neagre iz davkoplačevalske geldtašne
    • Ampak vseeno v tole precej dvomim.  Verjetno edino pri polnjenju bi bilo lahko precej močno elektromagnetno polje okoli polnilnega kabla in konverterjev. Sama baterija vsaj po moje ne bi smela oddajat kaj dosti EMP-ja.   Bi blo pa zanimivo videt kolk EMP-ja okoli tvojih superkompjuterjev... a ste kdaj izmerili. Tam je na tone trafotov in kablovje, raznoraznih konverterjev, hladilnih zadev itd. To bi bilo za izmerit, ker mene je že mikrovalovka presenetila, da tolk uhaja v prostor, kljub temu, da bi morala biti okoli kar spodobna Faradayeva kletka.
    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.