Skoči na vsebino

Spet brez tunela v ?entvidu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgodba okoli predora ?entvid se je komaj dobro polegla, zdaj pa znova leze na plan. Zaradi del bo namre? tunel od 9. do najpozneje 22. decembra spet zaprl svoja vrata.

Pravzaprav bo za promet zaradi nujnih del zaprt celoten avtocestni odsek ?entvid-Koseze. Med drugim dela vklju?ujejo navezavo sistemov elektro in strojne opreme v glavni cevi ter v novozgrajenih priklju?nih predorskih ceveh. Iz tega razloga bodo izklopljeni vsi sistemi, opraviti pa bo treba tudi testiranja in po?arni preizkus, pojasnjujejo na Darsu.

V ?asu zapore promet usmerjen na Celov?ko cesto

V obdobju zapore predora ?entvid in odseka avtoceste med severnim portalom predora do vklju?no razcepa Koseze, bo ves promet iz smeri Gorenjske in iz smeri razcepa Kozarje potekal po Celov?ki cesti, tako kakor pred lanskim poletjem, ko je bil odsek predan prometu.

 

SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE

 

O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obve??eni tudi prek prometnih obvestil, a?urne informacije pa lahko 24 ur dnevno dobite tudi v Prometno-informacijskem centru za dr?avne ceste, ki je dosegljiv prek kratke telefonske ?tevilke 1970 ali spletnega naslova www.promet.si.

Promet bo torej iz smeri Gorenjske na obvoznico preusmerjen prek Celov?ke ceste, v smeri proti Gorenjski pa bo na razcepu Koseze voden na severno ljubljansko obvoznico in na Celov?ko cesto. Zaradi zapore je na obvoznih poteh mogo?e pri?akovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje, opozarjajo na Darsu.

 

Proti sredi??u Ljubljane leta 2011

Kot ?e pojasnjujejo, se delom ni mogo?e izogniti, ker je ?entvi?ki predorski sistem funkcionalna enota in mora tako tudi delovati. Dars kot naro?nik in upravljavec avtoceste, nadzorni in?enir ZPC in izvajalec del SCT si bodo, kot pravijo na Darsu, prizadevali za ?im prej?nje dokon?anje del.

Najpozneje 22. decembra bosta priklju?ni cevi znova usposobljeni v smeri iz glavne predorske cevi na Celov?ko cesto in naprej proti Medvodam in obratno: iz smeri Medvod v glavno predorsko cev v smeri razcepa Kozarje. Za smer proti sredi??u Ljubljane in obratno bosta cevi v skladu s terminskim na?rtom pripravljeni v letu 2011. Tedaj bo predvidoma zaklju?ena tudi obnova oz. ?iritev Celov?ke ceste z dodatnimi pasovi in kri?i??i na obmo?ju ?entvida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Va?no da bodo asfalt v tunelu razkopal, in da se bomo pol vozil kot s konjem. Bravo na?i. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh mi je tista druga cev katera bo sredi tunela zavila na Celov?ko zelo sumljiva...glede na to kako folk voz bo tam ve?krat tako usekalo da joj, ?e sedaj ?miga tisti merilec hitrosti, in ga ni voznika kateri bi peljal pod 100 km/h.

Napisano

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bahh dons sem na lokalni avtobus (8 Gameljne) ?akal najmanj pol ure, ponavadi ko pridem pa kar 2 stojita... no po dolgem ?akanju na mrazu se je le primajal, pa ?e to iz gara?e, ker je imel napisano ni v obratvoanju, potem ?akal nadaljnih 10 min in se po 10min vo?nje nabil do konca... vglavnem polom :angry2:

 

PS: na busu sre?al so?olko iz tacna, ki mi je rekla da je bila zjutraj kolona za na celov?ko od tacenskega mostu naprej <_<

panoramska.jpg
Napisano

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

 

 

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

Feel free....

Napisano

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

 

Placa mam dost pred bajto .....al pa enga sklatm od polcajev k vsak dan v tacen letijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

 

OMV pumpa z bifejem je 20m stran.... :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

So se drzali roka... in odprli celo predcasno... :bravo:

 

Danes okoli pol enih popoldan sem ze uporabil izvoz na Celovsko proti Medvodam :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dans so ga kao odprli, me prov zaninma kako zdej poteka promet notr, da ni spet kaka zme?njava! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dobr laufa, sem preverjal v?eraj zve?er.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe usaj neki, me zanima kok cajta bo, glede na to kok se je g. Zidar u?eri ?irokoustu pri 24ur poro?ilih! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.