Skoči na vsebino

Menjava kabinskega filtra

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla, Mi lahko kdo pove kak pride menjava kabinskega filtra 75?.

 

Zadnjic sem dobil po posti domov pismo da moram avto peljat na pregled karoserije in seveda se odpravim na moj najbljizji servis mazdic "Selmar".

Tip mi avto pregleda, blatnike, vrata in rece ja avto bo treba porihtat blatnike pa vrata bo treba scistit in na novo izolirat (hmm 4 letih mam zarustane blatnike, se sreca je 12 let garancije na pleh).

In pol on seveda zacne: "Veste, ker ne delate rednih servisov pri nas vam ne moremo zdle tega popravit, mamo tolko nasih strank bla bla, pojdite tja kjer ste avto servisirali, ali pa pridite naslednjo leto pa se tej boste dolgo cakali." :angry: Ko pa sem pripelal, da so mi sprednjo sipo menjali, meglenke, in neki postrhali pa ni blo treba nic cakat, sem bil kr rnasledni teden na vrsti.

(Kaj servis ne dobi placanih popravil, ki so na garancijo?)

 

No vglavnem ko sem bil ze tam sem se vprasal, kolko bi prisla pa menjava kabinskega filtra za mojo mazdico.

Pa vzame tip kalkulator v roke in zacne neki racunat, brisat, poklice se kolega da mu pride pomagat. Pa vrze vn 75?

Pa ga jst ?zmeden? pogledam. Seveda takoj zacne Joj pa veeste kolko je to dela mormo akumulator isklopit pa celo elektriko dol dat ,...., pa na koncu se sipe inicializirat.

Samo recem hvala.

Grem do prvega Ne mazda servisa kupim filter za 15?.

In sam menjam Vzelo mi je slabo urco od tega sem pol casa porabu da sem kljuce skup nasu. So tamali vse raznosli.

 

In pol se mu cudno zdi, da ne delam rednih servisov pri njih.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Nategovanje v nulo.

 

Kabinski filter je v notranjosti v predalu sovoznika.

Pa ?e to za CX-7 so mi ra?unali 30? menjavo tega filtra s filtrom!

 

P.S. Imas tukaj rubriko - pritozbe....to spada tja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojla, Mi lahko kdo pove kak pride menjava kabinskega filtra 75?.

 

Zadnjic sem dobil po posti domov pismo da moram avto peljat na pregled karoserije in seveda se odpravim na moj najbljizji servis mazdic "Selmar".

Tip mi avto pregleda, blatnike, vrata in rece ja avto bo treba porihtat blatnike pa vrata bo treba scistit in na novo izolirat (hmm 4 letih mam zarustane blatnike, se sreca je 12 let garancije na pleh).

In pol on seveda zacne: "Veste, ker ne delate rednih servisov pri nas vam ne moremo zdle tega popravit, mamo tolko nasih strank bla bla, pojdite tja kjer ste avto servisirali, ali pa pridite naslednjo leto pa se tej boste dolgo cakali." :angry: Ko pa sem pripelal, da so mi sprednjo sipo menjali, meglenke, in neki postrhali pa ni blo treba nic cakat, sem bil kr rnasledni teden na vrsti.

(Kaj servis ne dobi placanih popravil, ki so na garancijo?)

 

No vglavnem ko sem bil ze tam sem se vprasal, kolko bi prisla pa menjava kabinskega filtra za mojo mazdico.

Pa vzame tip kalkulator v roke in zacne neki racunat, brisat, poklice se kolega da mu pride pomagat. Pa vrze vn 75?

Pa ga jst ?zmeden? pogledam. Seveda takoj zacne Joj pa veeste kolko je to dela mormo akumulator isklopit pa celo elektriko dol dat ,...., pa na koncu se sipe inicializirat.

Samo recem hvala.

Grem do prvega Ne mazda servisa kupim filter za 15?.

In sam menjam Vzelo mi je slabo urco od tega sem pol casa porabu da sem kljuce skup nasu. So tamali vse raznosli.

 

In pol se mu cudno zdi, da ne delam rednih servisov pri njih.

 

Ne hod k Selmarju ;) Nared par kilometrov ve? pa pejt k Skorn?ku ;)

Napisano

Filter je cca do 20?, za M6 je celih 11?, menjava cca 10 minut.

Kje so dobil 75 ? ???? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko bom velik bom Mazdin serviser :ne vem: Tko na easy pa res ?e nisem sli?al, da se da "zaslu?it" 50?

33112_1.png

Napisano

pa to ne more? verjet.....me res zanima ?e kdo to pla?a in kaj potem na ra?unu pi?e, zraven bi pa ?e rekel naj mi poka?e cenik za filter in ceno delovne ure.

Napisano

Filter je cca do 20?, za M6 je celih 11?, menjava cca 10 minut.

Kje so dobil 75 ? ???? ?zmeden?

 

Original filter je reku da stane ~40? (od kod taka cena mi ni jasno), Menjava pa res traja malo dlje kot pri M6. Ker filter so res spravli nekam v tri...

Kar lahko vidis na tem posnetku

 

Fora je da ko sem avto kupoval mi je prodajalec govoru, da servisi so za mazde cenejsi kot za ostale firme :)

 

Lp.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Samo Mazdin mehanik kot se zagre obvlada menjavo tega filtra...meni ga je zamenjal v 5 minutah. Samo na pravi servis pojdi. Na Gami jest nikoli nisem imel problemov, zate je pa to predale? tako da probaj pri Skorn?ku.

Napisano

 

Kar lahko vidis na tem posnetku

 

Fora je da ko sem avto kupoval mi je prodajalec govoru, da servisi so za mazde cenejsi kot za ostale firme :)

 

Lp.

 

Mazdaspeed3 in neka zadevica na ?ipi - le za kaj..... :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej pravim tudi jaz-to je uradna kraja denarja.Pri 6-ki ga zamenja? v 15 minutah-s tem,da ga nima? ?e doma in da ga gre? kupit ?e v trgovino-(ne na uradni servis,se razume.) ;)

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

A mi lahko prosim kdo pove kje se pri M6 nahaja kabinski filter in kako se ga zamenja? Mogo?e, ?e ma kdo kak?ne slikice? Ker ne bi rad 75? deval za nakaj kar bi lahko naredil sam.

 

Hvala in lp, Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

A mi lahko prosim kdo pove kje se pri M6 nahaja kabinski filter in kako se ga zamenja? Mogo?e, ?e ma kdo kak?ne slikice? Ker ne bi rad 75? deval za nakaj kar bi lahko naredil sam.

 

Hvala in lp, Uro?

 

Nahaja se za predalom.Predal enostavno sname? ven in vidi? filter.Na tej strani je na 4. sliki ozna?en z tremi pu??icami:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6005

 

 

Napisano

Hvala! Sem ?e na?el

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.