Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kr neki je ?e blo napisanega na to temo sem gledal ampak nisem zasledil nobene konkretne re?itve zato sem odpru novo temo ?e ima kdo kako podobno te?avo oz. ?e jo je imel in kako jo je re?il...

Te?ava je slede?a: Avto dons pri ( -4 C )v?gem se peljem in ko ho?em povspe?it... glej ga zlomka avto kar ne dobi mo?i in pri?ne cukat! Ko popustim pedal za plin gre spet normalno, ko ho?em naglo povspe?iti, spet izgubi mo? in ne potegne nikamor.... cukanje...

Vpra?al sem se ?e kaj pa ?e je zmrznila nafta ker imam dizla....ampak to nikakor ne pride v po?tev saj je komaj -4

Kaj bi to lahko bilo? Neki injektorji so bili ?e omenjeni, da bi jih bilo treba dobro s?istit in da je lahko to vzrok za cukanje.

Cuka in izgubi mo? samo takrat ko stisne? pedal za plin do konca, ?e pa po?asi dodajam plin pa to ni ?utiti, ko pa sem se peljav v hrib ko spet rabi ve? mo?i avto se je pa spet pojavilo to cukanje, oz. se je zadeva ?e poslab?ala...

Naj ga peljem na servis da ga priklopjo na ra?unalnik, in re?ejo da je vse ok?

 

Aja naj ?e povem da je to Mazda6 136CD

Bo?tjan

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

a cuka tud ko je ogret?

 

Druga? je pa treba nau?it injektorje na novo in upgrade sw-ja

33112_1.png

Napisano

Kdaj je bil zamenjan filter nafte ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kdaj je bil zamenjan filter nafte ?

 

Cuka tut ko je ogret ja! To sm tut jas upalda je to mogo? samo ko je hladen, ko se bo pa ogrel bo pa ?el ko urca, ampak je isto!

Filter nafte je bil menjan par mesecev nazaj, tak da to nebi smel bit razlog. In tut nobene napake ne javi in ni?!

Jutri ga peljem na servis pa bomo vidli kaj bodo strici povedal, pa poro?am kaj je blo, ?e bodo sploh kaj ugotovil!

Bo?tjan

Napisano

znajo bit injektorji ki so svinjsko dragi.....za dizla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav,

 

sam sem imel podoben problem, te?ava je bila na visokotla?ni ?rpalki, kjer je bil v okvari visokotla?ni ventil. Zamenjava ni problem le dobiti ga je nekoliko te?je, vpra?aj na servisu v LJ. Lahko pa pogleda? tudi na:

 

http://www.gebrauchtwagen-markt.at/motor-u...-denso-cdi.html

 

http://www.ginner.at/

 

lp, Samo

 

 

 

jures

Tut sam sem pomislil na to. In kolko pridejo tile injektorji????

 

Glede visokotla?ne ?rpalke .... hja sej tule je kr neki mo?nosti kaj bi lahko bilo narobe, in ?e je ta omenjeni ventil.... a je tut ta svinjsko drag??

Bo?tjan

Napisano

Jaz sem ta ventil dobil v Ptuju, mislim da je stal enih 210?. Vgradil pa sem ga sam- 15 min dela.

 

Samo za ta ventil je zan?ilno da avto te?ko v?ge in crkne brez razloga ko se ustavi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo za ta ventil je zan?ilno da avto te?ko v?ge in crkne brez razloga ko se ustavi?.

 

Dons sm ga peljal na servis.... ko sem ga zjutraj v?gal je takoj v?gal, potem ko je blo tuki -5 sm ga pustil malo laufat da se ogreje, env+cajt je lepo laufav potem pa crknu. Ga v?gem spet malo laufa in crkne!

Pol sm se odpeljal in med potjo je tako cukal da za znoret, in tut crknu mi je ene 5- krat umes da sm mislu ?e vleko klivat. Komi mi ga je uspel do servisa prpelat.

Pol sm ga tam pustil pa jutr pokli?em, ?e so ?e kaj na?li in popravli.... sm kr slabe vole bemti....!

Bo?tjan

Napisano

Dons sm ga peljal na servis.... ko sem ga zjutraj v?gal je takoj v?gal, potem ko je blo tuki -5 sm ga pustil malo laufat da se ogreje, env+cajt je lepo laufav potem pa crknu. Ga v?gem spet malo laufa in crkne!

Pol sm se odpeljal in med potjo je tako cukal da za znoret, in tut crknu mi je ene 5- krat umes da sm mislu ?e vleko klivat. Komi mi ga je uspel do servisa prpelat.

Pol sm ga tam pustil pa jutr pokli?em, ?e so ?e kaj na?li in popravli.... sm kr slabe vole bemti....!

 

kam si pejal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S podobnimi te?avami sem se sam sre?eval, tako da zna biti ventil :huh: . V?igal je ?e dokaj normalno, le v?asih je "lavfal" bolj nemirno. Heci so pa bili npr. ob speljevanju iz kri?i??a oz. stranske ceste ali ob prestavljanju. V?asih je enostavno ugasnil in sem z ugasnjenim zapeljal na rob ceste :blush: . Ne predstavljam pa si, da bi ugasnil med prehitevanjem ?zmeden? . Za silo se je dalo peljati, ?e si ro?no napumpal ?rpalko.

 

lp, Samo

Napisano

kam si pejal?

 

Na mazda servis Selmar, v celje. Ta mi je najbli?i poobla??en servis za mazdo ?eprav bi ga lohk tut kam drgam pelu ki bi ga lih tak popravli za pol manj denarja......

 

S podobnimi te?avami sem se sam sre?eval, tako da zna biti ventil :huh: . V?igal je ?e dokaj normalno, le v?asih je "lavfal" bolj nemirno. Heci so pa bili npr. ob speljevanju iz kri?i??a oz. stranske ceste ali ob prestavljanju. V?asih je enostavno ugasnil in sem z ugasnjenim zapeljal na rob ceste :blush: . Ne predstavljam pa si, da bi ugasnil med prehitevanjem ?zmeden? . Za silo se je dalo peljati, ?e si ro?no napumpal ?rpalko.

 

lp, Samo

 

Ja to je to .... pol bo verjetno res ta ventil :ne vem: Bomo vidli :whatever:

Bo?tjan

Napisano

Samo da ti ne bojo menjal mikrofiltra :bravo:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6632

 

haha... sm prebral tole zadevo... sej kot sem rekel mi je kr ?al da sem peljal avto na ta poobla??en servis :angry2:

Mikrofilter nimajo kaj vn jemat ker itak nima veze s tem nobene, drga? sm pa jas ta filter menjal spomladi in sem dal zanjega okrog 15?. Samo seveda ne pri Selmarju!!

Drga? pa ja, bil sem takrat zraven in sem videl kje se nahaja tale filter in ga bom drugi? kar sam zamenjal ker ni nobena kun?t.

:D

Bo?tjan

Napisano

kak?no je kej stanje? So ti ?e povedali kaj bi blo?

 

Ja dons sm jih klical so rekli, da imajo zdele ful gu?vo in da ga je sicer priklopu na komp. in mu je javilo 4 napake, vse povezane z zrakom, da ni primerna temp. zraka, da je v sistemu za dovod zraka neki ne ?tima, pa ?e dve napaki tut povezani z zrakom. Reku je da mu to javlja, ni vedu ni? drugega povedat kaj bi lahk blo, je reku da dons nima ve? ?asa da ga bo jutr spet pogledal pa ugotovil kaj bi blo.

Pol sm mu jas reku da naj pogleda ventil na visokotla?ni ?rpalki, da je mogo?e ta crknil, pa je reku da je tut to mo?no, sam nevem ?e je to ?e mu pa javlja napako povezano z zrakom...nevem no bom jutr vidu ?e bo sploh kaj gledal.... nima ?asa.... :angry2::whatever:

Bo?tjan

Napisano

Samo za ta ventil je zan?ilno da avto te?ko v?ge in crkne brez razloga ko se ustavi?.

 

Eno upra?anje....

Zdej so mi ugotovil da je baje crknil ta ventil na visokotla?ni ?., in da ga ni nikjer drgje za dubit kokr v Ptuju nekje , ki se ukvarjajo specialno samo z takimi stvarmi.

Zdej pa baje situacija taka da bi mogu avto dol pelat da mi ta ventil not dajo, pa mi ni jasno zakaj se tega ventila ne da sem dobit pa da ga teli serviserji not dajo???

Ti si reku da si ?u sam dol po njega pa da si ga sam not montiru. Tuki pa pravjo da to nikakor ni mo?no in da moram avto dol pelat pa da tam to nardijo. Avto sicer ni problem dol zapelat ?e bi ga blo mo?no na druga?en na?in kokr da kli?em asistenco.... :whatever:

A se res tega ventila ne da dol dobit al kako bemti? :angry2:

Bo?tjan

Napisano

Eno upra?anje....

Zdej so mi ugotovil da je baje crknil ta ventil na visokotla?ni ?., in da ga ni nikjer drgje za dubit kokr v Ptuju nekje , ki se ukvarjajo specialno samo z takimi stvarmi.

Zdej pa baje situacija taka da bi mogu avto dol pelat da mi ta ventil not dajo, pa mi ni jasno zakaj se tega ventila ne da sem dobit pa da ga teli serviserji not dajo???

Ti si reku da si ?u sam dol po njega pa da si ga sam not montiru. Tuki pa pravjo da to nikakor ni mo?no in da moram avto dol pelat pa da tam to nardijo. Avto sicer ni problem dol zapelat ?e bi ga blo mo?no na druga?en na?in kokr da kli?em asistenco.... :whatever:

A se res tega ventila ne da dol dobit al kako bemti? :angry2:

 

Mater smo res v kameni dobi, na po?to nej ga dajo pa ga zamena? in je mim, ok mejbi ?e pobri?e? napake in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kje na Ptuju pa je to, oziroma kako se imenuje firma ki to prodaja? Tud sam imam namre? te?ave s tem ventilom. Kako to?no se ta zadeva sploh imenuje?

Napisano

Kje na Ptuju pa je to, oziroma kako se imenuje firma ki to prodaja? Tud sam imam namre? te?ave s tem ventilom. Kako to?no se ta zadeva sploh imenuje?

 

Nevem niti kje niti kako se imenuje ta firma, vem samo to da je to v Ptuju, tak so mi povedali in da se dol samo s tem ukvarjajo in da bi mogu avto dol peljat. Jah rekli so da je ventil na visokotla?. ?rp. crknu. Zdej ?e se temu ?e kako bolj strokovno re?e pa nevem.

Bom pa jutr klical na servis in jih bom upra?al kako se imenuje ta firma in da mi nej dajo tel. od njih pa se bom jas sam probal kaj bolje zmenit, ker ne gre mi v glavo zakaj hudi?a je treba avto dol pelat, da mi ta ventil not dajo in zakaj tega ventila ne morjo oni dol poslat!?? :ne vem:

Sej avto dol zapeljat je malenkost, ?e dela avto. ?e je pa avto v okvari in ne gre, je pa najbr? la?je ono zadevo dol dobit kot avto gor!

Res ne zastopim, ?e se to?no ve za kteri ventil se gre, kteri avto je znamka avta, itd. kaj je te?ko ta ventil dat na po?to ?? Jebemti in take servise....

Bo?tjan

Napisano

Nevem niti kje niti kako se imenuje ta firma, vem samo to da je to v Ptuju, tak so mi povedali in da se dol samo s tem ukvarjajo in da bi mogu avto dol peljat. Jah rekli so da je ventil na visokotla?. ?rp. crknu. Zdej ?e se temu ?e kako bolj strokovno re?e pa nevem.

Bom pa jutr klical na servis in jih bom upra?al kako se imenuje ta firma in da mi nej dajo tel. od njih pa se bom jas sam probal kaj bolje zmenit, ker ne gre mi v glavo zakaj hudi?a je treba avto dol pelat, da mi ta ventil not dajo in zakaj tega ventila ne morjo oni dol poslat!?? :ne vem:

Sej avto dol zapeljat je malenkost, ?e dela avto. ?e je pa avto v okvari in ne gre, je pa najbr? la?je ono zadevo dol dobit kot avto gor!

Res ne zastopim, ?e se to?no ve za kteri ventil se gre, kteri avto je znamka avta, itd. kaj je te?ko ta ventil dat na po?to ?? Jebemti in take servise....

 

Mogo?e, da mastno zara?unajo delo? ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.