Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

Napisano

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila. ;)

?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa

na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.

Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.

 

 

Napisano

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Napaka je v sovoznikovem sede?u, kjer je senzor ki te "stehta", se pa ga da predelat,za male pare.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila. ;)

?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa

na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.

Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.

 

Hvala za nasvet, na forumu sem zasledil kar nekaj podobnih mnenj, nih?e pa ne pi?e o pasovih ali o akumulatorju. Zgleda da so me res nategnili in ?e me bi radi.

 

Tonton

Napisano

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Imel sem tak problem na trojki. Pr men se je na?igala lu?ka samo ob slabem vremenu. Napaka je bila v senzorju trka na ?elni strani. Je pa serijska napaka na mazdi 3 sm ne vem do katerga letnika (ni zalit).

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Imel sem tak problem na trojki. Pr men se je na?igala lu?ka samo ob slabem vremenu. Napaka je bila v senzorju trka na ?elni strani. Je pa serijska napaka na mazdi 3 sm ne vem do katerga letnika (ni zalit).

 

?lovk ima mazdo 6. :dudek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?lovk ima mazdo 6. :dudek:

 

 

ups. ziher trojke delajo kitajci :( . je pa za pogledat. :jezicek:

 

:vino:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

premikam pod tehni?ne te?ave ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
    • Podatek je za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) na javnih hitrih in ultrahitrih polnilnicah... Pri izmenicnem toku (AC), ki je namenjen polnjenu doma je kolikor vem 11 kW, ce imas domaco trofazno polnilnico ...       
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.